wordfeud een datingsite???

18-08-2012 23:44 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik speel graag een spelletje wordfeud. Ik ben een leuke vrouw en heb mijn foto als plaatje. Gewoon staand in de kamer. Niets bijzonders. Zodra ik wel eens zin heb om tegen een random player te spelen, is dat voor 70% bijna altijd een man. Die vervolgens stuurt: suc6

Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?

Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!

Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???

Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
quote:camomille schreef op 21 januari 2013 @ 11:58:

Ik Feud alleen Word met mensen die ik ken. En mijn 'avatar' is een van de poezen.Nou, ik denk dat ik met één van mijn poezen ook wel aandacht krijg hoor.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Haha

Ik speel t niet echt meer, maar na het lezen op dit topic was ik wel benieuwd. En ja hoor.. Na een paar uitnodingen werd ik ook wel apart aangesproken..

Heb ook een gewone ava, wel een foto maar gewoon normaal...
Het is natuurlijk ook hoe je zelf reageert op dingen....misschien was het wel gewoon belangstelling...zit er niks achter....

Ik ga me ook maar eens aanmelden daar....je weet maar nooit he...
Nou.. Ik zeg niks..

Hoi lady succes

..

Ben geen topper hier in schat hihi jij wel?

IELL
Haha, ik ga het ook proberen! Zul je zien dat ik weer helemaal geen geil volk tref... (Sorry TO, zoek het gevaar wel een beetje op zo he?)
Haha sorry dit is echt hilarisch..

2x random gedaan, 2 vrouwen.. En die resignen meteen haha!
Die hoopten ook op een leuke man! Haha... Ik wilde ook resignen, maar heb me over mijn teleurstelling heen gezet.
quote:vlammetje schreef op 21 januari 2013 @ 14:17:

Die hoopten ook op een leuke man! Haha... Ik wilde ook resignen, maar heb me over mijn teleurstelling heen gezet.

Hahaha toch te competitief ingesteld.......

*gaat vlug op vlammetje zoeken* ;)
Ik heet daar dus mooi geen Vlammetje he? Dat is mijn seksnick!
quote:vlammetje schreef op 21 januari 2013 @ 16:54:

Ik heet daar dus mooi geen Vlammetje he? Dat is mijn seksnick!Andere aanknopinspunten dan?;)
heb ook gedate via WF ,

Het is wel zo hoor dat als je random player speelt en er vrouwen aan je gekoppeld worden dat 9 van 10 resigned....

Maar ik wil ook wel gewoon leuk een spelletje wf spelen zonder altijd dat gedoe eromheen...
Hahaha had het er gister nog met mijn zusje over, kreeg een berichtje ' hoi ;) Wie of wat ben je??

Toen ik niet reageerde kreeg ik nog twee vraagtekens en daarna resignde hij..

WTF?! Ik wil alleen maar een spelletje spelen. Op mijn mobiel,alleen tegen een vreemde die niks zegt, doorspeelt en verder niet
Nou zit ook altijd op wordfeud en moet zeggen nee een sexchat ben ik nooit begonnen..........pfff daar is de wordfeud toch niet voor....wel merkte ik inderdaad dat mijn ex vriendin inderdaad vaak gekke lui aan de chat kreeg, zodra ze zien dat er een vrouw naam in het beeld staat. Beginnen ze met geile praat.

Jeetje ben ik normaal of zijn er zoveel gefrustreerde mannen, die hoognodig een beurt moeten hebben ?
quote:Maleficent schreef op 21 januari 2013 @ 09:12:

Ik heb dat nooit gehad. Nu is mijn nick ook iets met Droeftoeter, dat zal vast meehelpen.

Ik heb ook een nick die 'nergens' op slaat en een foto van een vergezicht.

Herken ook helemaal niks in de verhalen hier.

Of misschien mensen met veel fantasie hier?
.
girasole3 mijn foto is een pannetje met speentjes erin.. Hoe spannend kan het zijn hahaha

Nou ja ook nog maar 1x gehad hoor gelukkig!
Suggereer je dat mensen (waaronder ik) daar over zouden liegen dan? Slaat nergens op, lijkt me.
Haha mijn wf nick slaat ook nergens op, en ik heb er geen ava. Maar toch kreeg ik het gisteren voor elkaar.

Eerst nog een beetje 'normaal', al vond ik het al verdacht dat hij wel chatte, maar niets legde, dus ik bleef al erg op de vlakte. Of ik plannen had, ja, want ik ging boogschieten - nog benoemd dat ik dat ben gaan doen door mijn vriend.

Terwijl we bij de vereniging waren (en ik natuurlijk ipad niet bij me, heb daar leukere dingen te doen dan wf ) was er een berichtje gekomen of ik op oudere mannen viel, en later een 'het blijft wel erg stil schat'. Ondertussen had hij nog niets gelegd. Bij het berichtje terug dat ik alleen op m'n vriend viel en dat ik zijn schat niet ben was hij ineens weg
Vorige week kwam er opeens een random speler die een potje wilde spelen. Ik heb twee vaste tegenspelers en dat vind ik al genoeg maar de foto van de nieuwe random was van een hele mooie blonde (nette) vrouw en dat hielp toch merkte ik.

Ik had wel gelijk het idee dat iemand met mij een grap aan het uithalen was, dus speel ik het spelletje voorzichtig mee. Twee potjes verder komt er alleen een "gefeliciteerd!" uit dus ik mag aannemen dat dit een normale speler/speelster is?
Op Wordfeud heb ik het niet, maar op Webfeud daarentegen...
Mijn ex man heeft aanstaande Vrijdag zijn eerste wordfeudDate... Echt ik kan er met me pet niet bij... Ze bellen uren en t niveau gaat dan al snel naar praatje horny aldus mijn ex man!

Wtf Zit je met je hoofd en hoe hoog heb je jezelf staan als je je via een woord spelletje laat ontlokken tot sextalk en binnen een week een date! Ben blij dat ik mijn zoon vrijdag ophaal en hij er niks van meekrijgt
Tja, chicio, jij kent het niveau van je ex-man.

Misschien blijkt z'n date wel een vent te zijn, weet jij veel.
Aha.... ik dacht al zoiets! Contact zoeken via Wordfeud, inderdaad! Ik speel het bij vlagen heel intensief, heb drie accounts en speel dan tegen zo'n 70 personen tegelijk, vrijwel allemaal willekeurige tegenstanders (die natuurlijk niet allemaal tegelijk aan het spelen zijn). Heel regelmatig probeert een man nader contact te leggen, inderdaad vragen waar ik vandaan kom, wat ik toch op mijn fotootje heb staan (een gerecht met zeevruchten, haha, niet voor iedereen meteen herkenbaar kennelijk). En tot mijn verbazing ook een keer iemand die meteen weer 'opgaf' zonder een woord gelegd te hebben, en op mijn vraag waarom antwoorde 'ik ben op zoek naar bivrouwen'. Huh???!!! En laatst iemand die ook meteen weer stopte met als verklaring 'ik zie graag tegen wie ik speel' (ik sta zelf dus niet op de avatar). Ik vind dat belachelijk, ik wil gewoon een spelletje spelen!
Gewoon je kat als pf!
Inderdaad kun je het afkappen maar zat laatst naast mijn 12 jarige nichtje en die speelde (voor de eerste keer) random.Ze heeft geen foto en een meisjesnaam en wat er daar,zonder enige reactie van haar kant,in de chat langskwam vind ik best schokkend.Heb telefoon even overgenomen en die viespeuk de waarheid gezegd maar vind het inderdaad vreemd.Laat zo'n vent een site zoeken die daar voor is!Ze speelt nu geen WF meer random....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven