The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 21 januari 2013 om 13:09
Ik ben een lange hollandse meid van 1.80 met lang donkerblond haar (valt tot midden over mijn borsten). Qua figuur ben ik redelijk standaard, met mijn 74kg ben ik niet dik maar ook niet dun. Mijn billen en benen zijn in verhouding wel wat dikker maar het lukt me maar niet om deze wat strakker te krijgen, ik heb wel een smalle taille en prima borsten. Denk dat ik tussen een peer en een zandloper figuur inzit (kan dat). Ik lach heel veel en dan zie je mn hele tandvlees.
Qua kleding heb ik niet echt één stijl, soms zie ik er heel netjes uit en soms meer "rock chick"
Make-up gebruik ik alleen op mijn ogen en niet teveel (vind ik in elk geval)
Over welk onderwerp kan jij uren non-stop praten?
Qua kleding heb ik niet echt één stijl, soms zie ik er heel netjes uit en soms meer "rock chick"
Make-up gebruik ik alleen op mijn ogen en niet teveel (vind ik in elk geval)
Over welk onderwerp kan jij uren non-stop praten?
maandag 21 januari 2013 om 18:03
Ja, helaas wel. Toen ik hier net kwam wonen, ben ik serieus 4 nachten achter elkaar wakker gen**kt door mijn naaste buren. Snoeihard gekreun, gehijg en gezucht. Dat vond ik iets te gortig, dus heb ik er iets van gezegd. Nu hoor ik ze gelukkig nog maar eens in de zoveel maanden.
O ja, en mijn bovenburen hebben een klein kind dat regelmatig lange tijd over de houten vloer heen en weer rent. Sta nog in dubio of ik daar iets over moet zeggen of niet.
En jij?
O ja, en mijn bovenburen hebben een klein kind dat regelmatig lange tijd over de houten vloer heen en weer rent. Sta nog in dubio of ik daar iets over moet zeggen of niet.
En jij?
I am surrounded by morons
maandag 21 januari 2013 om 18:51
Geen seksgeluiden, maar wel een lawaai kind met een kutstemgeluid naast ons. Kan het joch niets aan doen (schijnt) maar werkt echt op de irritatie. En jaren 30-woningen zijn nu eenmaal gehorig dus de andere geluiden neem ik op de koop toe.
Heb jij je ouders wel eens betrapt bij het vervullen van de echtelijke plichten?
Heb jij je ouders wel eens betrapt bij het vervullen van de echtelijke plichten?