Muur/wand bestek
maandag 21 januari 2013 om 14:16
hoi,
Ik zoek voor in de keuken een vork mes lepel decoratie set om aan de muur te hangen. Lijkt me erg leuk staan.
Nu heb ik me al rot gegooled, maar kom alleen van die hele dure sets of per stuk tegen.
Ik zat zelf te denken aan een prijs van rond de 25 euro.
Om een beeld te krijgen van wat ik zoek :
http://www.woonwinkelonli ... o/vork---mes---lepel.html
Deze vind ik mooi, maar iets boven budget.
Misschien dat er hier google wonders zijn die zoiets voor rond de 25 euro weten te vinden, of een winkel waar ik terecht kan. Zag ook al iets bij woonexpress, maar was een set van 2 helaas
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
Ik zoek voor in de keuken een vork mes lepel decoratie set om aan de muur te hangen. Lijkt me erg leuk staan.
Nu heb ik me al rot gegooled, maar kom alleen van die hele dure sets of per stuk tegen.
Ik zat zelf te denken aan een prijs van rond de 25 euro.
Om een beeld te krijgen van wat ik zoek :
http://www.woonwinkelonli ... o/vork---mes---lepel.html
Deze vind ik mooi, maar iets boven budget.
Misschien dat er hier google wonders zijn die zoiets voor rond de 25 euro weten te vinden, of een winkel waar ik terecht kan. Zag ook al iets bij woonexpress, maar was een set van 2 helaas
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?
maandag 21 januari 2013 om 14:33
quote:HelgaV schreef op 21 januari 2013 @ 14:28:
Wat leuk! Ik heb het helemaal nog nooit gezien.Jaaa leuk he!. Heb het ooit eens ergens gezien. En nu met onze nieuwe keuken leek het me wel gaaf om dit op te hangen. Je hebt ook klokken met vorken en lepels eraan en zelfs schuimspaan. Maar vind ik persoonlijk iets minder leuk dan deze grote vork lepel en mes
Wat leuk! Ik heb het helemaal nog nooit gezien.Jaaa leuk he!. Heb het ooit eens ergens gezien. En nu met onze nieuwe keuken leek het me wel gaaf om dit op te hangen. Je hebt ook klokken met vorken en lepels eraan en zelfs schuimspaan. Maar vind ik persoonlijk iets minder leuk dan deze grote vork lepel en mes
maandag 21 januari 2013 om 14:46
maandag 21 januari 2013 om 15:57
quote:iebeltje schreef op 21 januari 2013 @ 14:46:
[...]
Ja echt!
Nou net voor kerst heb ik ze gezien... maar ja, wie weet heeft half NL die dingen onder de boom gekregen... dan zijn ze uitverkocht natuurlijk.
Succes met je zoektocht!hahaha. Ok, das nog redelijk recent. Dat wordt even een tripje naar de karwei dan en hopen dat ze het nog hebben.
[...]
Ja echt!
Nou net voor kerst heb ik ze gezien... maar ja, wie weet heeft half NL die dingen onder de boom gekregen... dan zijn ze uitverkocht natuurlijk.
Succes met je zoektocht!hahaha. Ok, das nog redelijk recent. Dat wordt even een tripje naar de karwei dan en hopen dat ze het nog hebben.
maandag 21 januari 2013 om 15:58
maandag 21 januari 2013 om 16:05
quote:Videlle schreef op 21 januari 2013 @ 16:00:
Ik zag ze een kleine maand geleden bij de Praxis. Erg leuk, maar Vriendelle vond het helaas niks
aaahhmmm waarom ineens al die bouwmarkten . Ben afgelopen maanden bijna elke week wel meerdere malen in een bouwmarkt geweest...ggrrr
zonde dat vriendelle het niet leuk vind. mnr.uil gelukkig wel. en anders hingen ze er toch ineens hahaha
Ik zag ze een kleine maand geleden bij de Praxis. Erg leuk, maar Vriendelle vond het helaas niks
aaahhmmm waarom ineens al die bouwmarkten . Ben afgelopen maanden bijna elke week wel meerdere malen in een bouwmarkt geweest...ggrrr
zonde dat vriendelle het niet leuk vind. mnr.uil gelukkig wel. en anders hingen ze er toch ineens hahaha
maandag 21 januari 2013 om 16:08
dinsdag 29 januari 2013 om 17:28
zaterdag 9 maart 2013 om 04:10
Ze zijn zo verschrikkelijk leuk! Zou ze ook graag willen bij mijn eettafel maar wat zijn ze duur helaas. Ik was van de week met iemand mee naar Loods5 en daar heb je ze in allerlei soorten, maten, rvs en hout, noem maar op.
Neem wel een gevulde portemonnee mee.
Neem wel een gevulde portemonnee mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven