Met dank aan alle haastige type(r)s die ons immer weer inspireren tot ons eigen off topic gezwets, verklaar ik hierbij, seauwieseau, het zoveelste nieuwe EAUSM-topic voor geopend.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Anoniem_70707
maandag 21 januari 2013 om 16:54
quote:Dit zijn de lastigste maanden, vaak slecht weer en dat nodigt niet uit om naar binnen te gaan en je zinnen te verzettenNee, want met slecht weer is het buiten veel leuker.
Anoniem_64cf6f24eb981
dinsdag 22 januari 2013 om 12:23
Daarnaast gaf hij ook aan voorlopig geen relatie meer aan te kunnen. en dat zijn gevoelens weg verstopt waren. Ze waren er nog wel. Maar niet meer voelbaar.
Emotionele obstipatie.
Anoniem_156993
dinsdag 22 januari 2013 om 13:05
Ik heb 3 en half jaar geleden via via een gehandicapte vrouw leren kennen. En op zicht klikte het prima.
Maar o wee toen ze haar mond open deed, wat een ellende kwam daar uit zeg.
Nee het probleem is dat zij rare sms'jes stuurt en ik daar achtersochtig van word, wanneer ik het er met hem over heb, lijkt die de helft niet te snappen en de andere helft die die wel snapt weet die nooit wat die moet zeggen. Het laat me niet gerust voelen ook al bedoeld die het goes.
quote:Banksparen heeft als nadeel dat je helemaal vastzit (als je eerder stopt moet je regressierente betalen over de renteopbrengstIn een vorig leven heette dit nog revisierente...