Ziek.. iemand tips?
dinsdag 22 januari 2013 om 08:56
Goedemorgen,
Ik ben sinds gisteren ziek..
Kwam uit m'n werk, onwijs misselijk!
Wel geprobeerd te eten, maar dat lag al snel in de wc..
Maar nu hou ik dus helemaal niks binnen, zelfs geen water/thee..
Heeft iemand een idee waarmee ik toch iets van vocht binnen kan houden? Moet wel iets binnen krijgen, want ik heb sinds gisteren na het avond eten (18.00 uur) niks meer gedronken..
Alvast bedankt!
Ik ben sinds gisteren ziek..
Kwam uit m'n werk, onwijs misselijk!
Wel geprobeerd te eten, maar dat lag al snel in de wc..
Maar nu hou ik dus helemaal niks binnen, zelfs geen water/thee..
Heeft iemand een idee waarmee ik toch iets van vocht binnen kan houden? Moet wel iets binnen krijgen, want ik heb sinds gisteren na het avond eten (18.00 uur) niks meer gedronken..
Alvast bedankt!

dinsdag 22 januari 2013 om 09:03
dinsdag 22 januari 2013 om 09:04
quote:malibuu schreef op 22 januari 2013 @ 09:01:
[...]
Dat is echt het laatste waar ik op dit moment aan moet denken.. Haha, hè bah..
En toch werkt het, in chips zit namelijk zout en die cola gaat echt de misselijkheid tegen waardoor je weer iets binnen kunt houden.
Echinaforce forte in deze tijd kan ook geen kwaad en Citrosan is ook erg fijn.
Ik zou in ieder geval iets doen/halen voor je je nog ellendiger voelt....
[...]
Dat is echt het laatste waar ik op dit moment aan moet denken.. Haha, hè bah..
En toch werkt het, in chips zit namelijk zout en die cola gaat echt de misselijkheid tegen waardoor je weer iets binnen kunt houden.
Echinaforce forte in deze tijd kan ook geen kwaad en Citrosan is ook erg fijn.
Ik zou in ieder geval iets doen/halen voor je je nog ellendiger voelt....

dinsdag 22 januari 2013 om 09:09
dinsdag 22 januari 2013 om 09:11
Hier regelmatig buikgriep, je voelt je echt ellendig maar het duurt maximaal 48 uur. Af en toe een slokje water drinken, ook al ben je aan het overgeven er wordt altijd wel iets opgenomen.
Verder is het gewoon een kwestie van je maag rust gunnen (dus niet eten of veel drinken) in je bed gaan liggen, glas water ((en een emmer) erbij en uitzieken. Beterschap !
Verder is het gewoon een kwestie van je maag rust gunnen (dus niet eten of veel drinken) in je bed gaan liggen, glas water ((en een emmer) erbij en uitzieken. Beterschap !

dinsdag 22 januari 2013 om 09:14
Domperidon (een medicijn tegen misselijkheid en braken) helpt goed wanneer je echt niks meer binnenhoudt. Het is helaas niet meer vrij verkrijgbaar, maar je zou je huisarts om een recept kunnen vragen.
ORS helpt inderdaad goed tegen uitdrogen, maar dan moet je het wel binnen zien te houden natuurlijk.
Beterschap!
ORS helpt inderdaad goed tegen uitdrogen, maar dan moet je het wel binnen zien te houden natuurlijk.
Beterschap!

dinsdag 22 januari 2013 om 09:16
quote:pulkaap schreef op 22 januari 2013 @ 09:14:
Domperidon (een medicijn tegen misselijkheid en braken) helpt goed wanneer je echt niks meer binnenhoudt. Het is helaas niet meer vrij verkrijgbaar, maar je zou je huisarts om een recept kunnen vragen.
Beterschap!domperidon is wel vrij verkrijgbaar, maar alleen bij de apotheek en er moet een vragenlijst worden doorgenomen. Aan de hand van de antwoorden komt er dan een advies uit en krijg je het mee of krijg je een ander advies.
Beterschap!domperidon is wel vrij verkrijgbaar, maar alleen bij de apotheek en er moet een vragenlijst worden doorgenomen. Aan de hand van de antwoorden komt er dan een advies uit en krijg je het mee of krijg je een ander advies.