The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
dinsdag 22 januari 2013 om 11:20
Weer de betekenis van twee afkortingen (EDP en pds) geleerd.
In een parenclub. Of sloeg dat ongeremd niet op iets stiekems? Er zijn namelijk heel veel dingen waar ik wel eens achter de schermen zou willen kijken.Oh je hebt de vraag al aangevuld. Ikzou bij de rangers van de Nationale Parken van Amerika achter de schermen willen kijken.
Hoe oud wil je worden?
In een parenclub. Of sloeg dat ongeremd niet op iets stiekems? Er zijn namelijk heel veel dingen waar ik wel eens achter de schermen zou willen kijken.Oh je hebt de vraag al aangevuld. Ikzou bij de rangers van de Nationale Parken van Amerika achter de schermen willen kijken.
Hoe oud wil je worden?
dinsdag 22 januari 2013 om 11:53
Muts! (dat zit in mijn tas, val niemand aan hoor), sjaal en paar pennen. Normaal ook lunch en ontbijt maar het laatste heb ik al op en het eerste had ik niet in huis vandaag).
Nee, niet gezien. Was hij bij de rangers? En wat dat preuts betreft: hou me maar aan het eerste antwoord dat ik gaf dan..
Heb je wel eens in de krant gestaan en zo ja, waarom?
Nee, niet gezien. Was hij bij de rangers? En wat dat preuts betreft: hou me maar aan het eerste antwoord dat ik gaf dan..
Heb je wel eens in de krant gestaan en zo ja, waarom?
dinsdag 22 januari 2013 om 12:35
Een paar keer in verschillende lokale suffertjes.
Voor mijn werk, voor iets wat ik in afrika had gedaan en gewoon een foto bij het uitgaan ofzo.
Als het weer is zoals gister in Groningen: sneeuwstorm en nergens gestrooid, rij jij dan niet? of als een bejaarde, of slinger je stoer met je trasporterbus met aanhanger met 50 door de bocht?
Voor mijn werk, voor iets wat ik in afrika had gedaan en gewoon een foto bij het uitgaan ofzo.
Als het weer is zoals gister in Groningen: sneeuwstorm en nergens gestrooid, rij jij dan niet? of als een bejaarde, of slinger je stoer met je trasporterbus met aanhanger met 50 door de bocht?
dinsdag 22 januari 2013 om 12:46
Als het moet, zou ik dan wel rijden maar met aangepaste snelheid. Hoe erger het weer, hoe minder snel geldt dat het moet uiteraard.
Als je echt geen geld voor eten had (en je kan er echt niet aan komen) en er is echt geen andere optie dan stelen (dus je mag niet antwoorden dat je nooit zou stelen), zou je dan beperken tot euroshopper rijst of zou je toch ook iets luxers meenemen?
Als je echt geen geld voor eten had (en je kan er echt niet aan komen) en er is echt geen andere optie dan stelen (dus je mag niet antwoorden dat je nooit zou stelen), zou je dan beperken tot euroshopper rijst of zou je toch ook iets luxers meenemen?
dinsdag 22 januari 2013 om 12:47
Louis was bij mensen die levensgevaarlijke dieren thuis hielden. Hij kwam onder andere ook bij een man uit... Texas, geloof ik. Die had 150 tijgers/leeuwen/lijgers(bestaat echt)/luipaarden en ook nog wat chimpansees. Oh en een pony. En die gaf nogal af op de Nationale parken, omdat hij vond dat ie 't een stuk beter deed...
Ik heb wel meerdere keren in de krant gestaan. Meestal met iets rond theater, toneel. Theatersportwedstrijd gewonnen. Toneelstuk/musical gespeeld toen we 50 jaar bevrijd waren, voor burgemeesters en wethouders, oude veteranen.
Ik zou me beperken tot iets goedkoops en voedzaams. Iets wat flink vult. Brooddeeg om zelf steeds beetjes brood te kunnen bakken, zaadjes om zelf groente te verbouwen. en iets wat lang houdbaar is. Als pasta/rijst.
In welke winkel zou jij na sluitingstijd eens rond willen kijken?
Ik heb wel meerdere keren in de krant gestaan. Meestal met iets rond theater, toneel. Theatersportwedstrijd gewonnen. Toneelstuk/musical gespeeld toen we 50 jaar bevrijd waren, voor burgemeesters en wethouders, oude veteranen.
Ik zou me beperken tot iets goedkoops en voedzaams. Iets wat flink vult. Brooddeeg om zelf steeds beetjes brood te kunnen bakken, zaadjes om zelf groente te verbouwen. en iets wat lang houdbaar is. Als pasta/rijst.
In welke winkel zou jij na sluitingstijd eens rond willen kijken?
dinsdag 22 januari 2013 om 13:49
dinsdag 22 januari 2013 om 14:11
Oh, heerlijk juist. Lekker rondlopen, alles rustig bekijken zonder mensen die voor je sjokken of in stilte heel aanwezig zijn. Vreselijk! Ben echt geen shoppert.
Ja Twist, dat vind ik ook. Heb ik de afgelopen 6 jaar ook veel moeten doen. Op een gegeven moment wordt het wel makkelijker om jezelf te verkopen. En die moeilijke vragen kun je ook steeds beter beantwoorden. Maar door mijn onzekerheid blijft dat 'n moeilijk ding. Succes meis! Heb je een leuke vacature op 't oog?
Ja, ik ga altijd alleen. Als ik ergens iets leuks heb gezien maar ik twijfel of 't mij staat, ga ik later (in de week/maand) nog even terug. Ik haat shoppen en ga alleen als ik echt iets nodig heb.
Leef jij het leven dat je als kind/tiener zijnde voor ogen had? Wat wijkt af?
Ja Twist, dat vind ik ook. Heb ik de afgelopen 6 jaar ook veel moeten doen. Op een gegeven moment wordt het wel makkelijker om jezelf te verkopen. En die moeilijke vragen kun je ook steeds beter beantwoorden. Maar door mijn onzekerheid blijft dat 'n moeilijk ding. Succes meis! Heb je een leuke vacature op 't oog?
Ja, ik ga altijd alleen. Als ik ergens iets leuks heb gezien maar ik twijfel of 't mij staat, ga ik later (in de week/maand) nog even terug. Ik haat shoppen en ga alleen als ik echt iets nodig heb.
Leef jij het leven dat je als kind/tiener zijnde voor ogen had? Wat wijkt af?
dinsdag 22 januari 2013 om 20:13
Amelie,
Legally blond
little miss sunshine
les intouchables
dances with smurfs http://www.imdb.com/title/tt0499549/
strings
dark crystal
forest gump
Wat ga jij vanavond doen?
Legally blond
little miss sunshine
les intouchables
strings
dark crystal
forest gump
Wat ga jij vanavond doen?
dinsdag 22 januari 2013 om 20:20
Ben net pas thuis van n thema vergadering. Belachelijk tijdverdrijf. Heel nuttig hoor, over samenwerken. Maar geen opdrachten op basisschool niveau. Vervolgens kwam de trein niet en ik ben ik pissed. Pizza in de oven en dan op de bank met lief. Verder niets. Snotvergeme.
Wat vind jij 't fijnste vloek-/ scheldwoord?
Wat vind jij 't fijnste vloek-/ scheldwoord?
dinsdag 22 januari 2013 om 20:41
In mijn nakie?? Dan heb toch niets aan dat miljoen, volgens mij kun je dat niet na vertellen met deze temparaturen of vriezen er op zijn minst een aantal ledenmaten af, dat heb ik er niet voor over.
Als ik in deze mag:
en met goede kleding, dan doe ik het ook wel voor minder, heerlijk buiten slapen. Wij kamperen ook wel eens in de tuin (maar niet met dit weer).
kijkje in komende jaar: niets.
Vraag blijft staan.
Als ik in deze mag:
en met goede kleding, dan doe ik het ook wel voor minder, heerlijk buiten slapen. Wij kamperen ook wel eens in de tuin (maar niet met dit weer).
kijkje in komende jaar: niets.
Vraag blijft staan.
dinsdag 22 januari 2013 om 21:11
quote:vosje78 schreef op 22 januari 2013 @ 20:13:
Amelie,
Legally blond
little miss sunshine
les intouchables
strings
dark crystal
forest gump
Wat ga jij vanavond doen?Grootste gedeelte kende ik al maar Amelie had ik nog nooit gezien, bedankt voor de tip!
Amelie,
Legally blond
little miss sunshine
les intouchables
strings
dark crystal
forest gump
Wat ga jij vanavond doen?Grootste gedeelte kende ik al maar Amelie had ik nog nooit gezien, bedankt voor de tip!