The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Weer de betekenis van twee afkortingen (EDP en pds) geleerd.

In een parenclub. Of sloeg dat ongeremd niet op iets stiekems? Er zijn namelijk heel veel dingen waar ik wel eens achter de schermen zou willen kijken.Oh je hebt de vraag al aangevuld. Ikzou bij de rangers van de Nationale Parken van Amerika achter de schermen willen kijken.

Hoe oud wil je worden?
Volgens mij valt dat preutse bij jou wel mee, GiB! Gister ook Louis Theroux gekeken soms?

83. Daarna gaat de lol er echt wel af door gezondheids klachten, mensen die om je heen wegvallen enz.

Wat zit er op dit moment in je tas?
Muts! (dat zit in mijn tas, val niemand aan hoor), sjaal en paar pennen. Normaal ook lunch en ontbijt maar het laatste heb ik al op en het eerste had ik niet in huis vandaag).

Nee, niet gezien. Was hij bij de rangers? En wat dat preuts betreft: hou me maar aan het eerste antwoord dat ik gaf dan..

Heb je wel eens in de krant gestaan en zo ja, waarom?
Een paar keer in verschillende lokale suffertjes.

Voor mijn werk, voor iets wat ik in afrika had gedaan en gewoon een foto bij het uitgaan ofzo.

Als het weer is zoals gister in Groningen: sneeuwstorm en nergens gestrooid, rij jij dan niet? of als een bejaarde, of slinger je stoer met je trasporterbus met aanhanger met 50 door de bocht?
Als het moet, zou ik dan wel rijden maar met aangepaste snelheid. Hoe erger het weer, hoe minder snel geldt dat het moet uiteraard.

Als je echt geen geld voor eten had (en je kan er echt niet aan komen) en er is echt geen andere optie dan stelen (dus je mag niet antwoorden dat je nooit zou stelen), zou je dan beperken tot euroshopper rijst of zou je toch ook iets luxers meenemen?
Louis was bij mensen die levensgevaarlijke dieren thuis hielden. Hij kwam onder andere ook bij een man uit... Texas, geloof ik. Die had 150 tijgers/leeuwen/lijgers(bestaat echt)/luipaarden en ook nog wat chimpansees. Oh en een pony. En die gaf nogal af op de Nationale parken, omdat hij vond dat ie 't een stuk beter deed...

Ik heb wel meerdere keren in de krant gestaan. Meestal met iets rond theater, toneel. Theatersportwedstrijd gewonnen. Toneelstuk/musical gespeeld toen we 50 jaar bevrijd waren, voor burgemeesters en wethouders, oude veteranen.

Ik zou me beperken tot iets goedkoops en voedzaams. Iets wat flink vult. Brooddeeg om zelf steeds beetjes brood te kunnen bakken, zaadjes om zelf groente te verbouwen. en iets wat lang houdbaar is. Als pasta/rijst.

In welke winkel zou jij na sluitingstijd eens rond willen kijken?
Ik zou geen winkel weten waar ik naar sluitingstijd zou willen kijken. Daar gebeurt dan toch niks?

Laat je wel eens digitale foto's afdrukken? Zo ja, wat doe je er mee?
Ik ben werkelijk zo sentimenteel als een stoeptegel, dus ik heb niets met foto's tenzij als kunstvorm. Mijn man laat wel eens wat afdrukken, meestal op grootformaat, dan gaan ze aan de muur en verdwijnen na verloop van tijd in de kast.

Vraag blijft (want ik heb nu even geen inspiratie)
Ja, er hangen wel een aantal foto's aan de muur. Van vrienden en familie.

Vind je solliciteren ook zo stressvol?
Ja, vreselijk. Sterkte!

Ga je wel eens alleen shoppen?
Oh, heerlijk juist. Lekker rondlopen, alles rustig bekijken zonder mensen die voor je sjokken of in stilte heel aanwezig zijn. Vreselijk! Ben echt geen shoppert.

Ja Twist, dat vind ik ook. Heb ik de afgelopen 6 jaar ook veel moeten doen. Op een gegeven moment wordt het wel makkelijker om jezelf te verkopen. En die moeilijke vragen kun je ook steeds beter beantwoorden. Maar door mijn onzekerheid blijft dat 'n moeilijk ding. Succes meis! Heb je een leuke vacature op 't oog?

Ja, ik ga altijd alleen. Als ik ergens iets leuks heb gezien maar ik twijfel of 't mij staat, ga ik later (in de week/maand) nog even terug. Ik haat shoppen en ga alleen als ik echt iets nodig heb.

Leef jij het leven dat je als kind/tiener zijnde voor ogen had? Wat wijkt af?
Een heleboel en teveel om hier even op te noemen.

Vraag blijft staan...
Ik had verwacht dat ik al moeder zou zijn, n groter huis zou hebben en ook meer geld. Dat mijn vader n normale man zou zijn. En dat ik meer contact met mijn broertjes zou hebben.

Wat vind jij echt zonde van je tijd/
Ikea

Welke provincie is jouw favoriet?
brabant

welke plaats wil je absoluut nog eens heen?
New York

Waar zou je nog niet dood gevonden willen worden?
Porto

Ik zoek een lekkere domme wegkijkfilm voor vanavond, heb jij een tip?
Amelie,

Legally blond

little miss sunshine

les intouchables

dances with smurfs http://www.imdb.com/title/tt0499549/

strings

dark crystal

forest gump

Wat ga jij vanavond doen?
Ben net pas thuis van n thema vergadering. Belachelijk tijdverdrijf. Heel nuttig hoor, over samenwerken. Maar geen opdrachten op basisschool niveau. Vervolgens kwam de trein niet en ik ben ik pissed. Pizza in de oven en dan op de bank met lief. Verder niets. Snotvergeme.

Wat vind jij 't fijnste vloek-/ scheldwoord?
Kut

Zou je een nacht in je nakie in de sneeuw liggen voor 1 miljoen?
Hoewel 't me heerlijk lijkt als mijn leven wat luxer zou zijn, heb ik dat er niet voor over.

Als jij n kijkje zou mogen nemen in 't komende jaar, wat zou je dan willen weten?
In mijn nakie?? Dan heb toch niets aan dat miljoen, volgens mij kun je dat niet na vertellen met deze temparaturen of vriezen er op zijn minst een aantal ledenmaten af, dat heb ik er niet voor over.

Als ik in deze mag:

en met goede kleding, dan doe ik het ook wel voor minder, heerlijk buiten slapen. Wij kamperen ook wel eens in de tuin (maar niet met dit weer).

kijkje in komende jaar: niets.

Vraag blijft staan.
Ik zou ook niets willen weten, de toekomst is veel leuker als je nog niet weet wat er komen gaat.

Wat zou jij aan een waarzegger vragen?
quote:vosje78 schreef op 22 januari 2013 @ 20:13:

Amelie,

Legally blond

little miss sunshine

les intouchables

dances with smurfs http://www.imdb.com/title/tt0499549/

strings

dark crystal

forest gump

Wat ga jij vanavond doen?Grootste gedeelte kende ik al maar Amelie had ik nog nooit gezien, bedankt voor de tip!
Amelie is geweldig!! Zo'n lieve film! Absolute feelgood movie!

Ik zou vragen of ik ooit tevreden zal zijn met mijn lijf.

Hoe ziet jouw dag er morgen uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven