The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
dinsdag 22 januari 2013 om 23:42
Werken, boodschappen doen, lekker koken, samen met mijn liefie eten, afwassen, New Girl kijken en de rest van de avond lekker chillen met mijn liefie op de bank. Hij blijft dan ook slapen, heerlijk samen.
"You and me doing nothing, is better than something with anybody else..." Is op ons wel van toepassing.
Welke regel in een liedje spreekt jou aan?
"You and me doing nothing, is better than something with anybody else..." Is op ons wel van toepassing.
Welke regel in een liedje spreekt jou aan?
woensdag 23 januari 2013 om 07:44
Ja, toen mijn moeder een "bijna" hartinfarct kreeg. Midden in de nacht stond ze voor mijn slaapkamerdeur, helemaal in paniek, gauw weer in bed gaan liggen met ondraaglijke pijn op haar borst. Dan sta je er wel van te kijken hoe snel die mannen er dan zijn he? Lijkt dan toch nog lang te duren als iemand zo'n pijn heeft. Ze hebben haar toen ook meteen meegenomen en ze heeft toen 1,5 week in 't ziekenhuis gelegen. Slechte kwaliteit vaten, dotteren of niet enz. Zorgelijk. De volgende dag was mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werkplek. Toen werden er ook foto's gemaakt (voor cliënten hangen we elke dag op wie er werkt) dus die spookfoto zie ik nog iedere dag, haha!
Wat is jouw guilty pleasure? (liedje waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt maar waar jij een heel fijn gevoel van krijgt. Bijvoorbeeld: Heaven is a Place on Earth van Belinda Carlisle)
Wat is jouw guilty pleasure? (liedje waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt maar waar jij een heel fijn gevoel van krijgt. Bijvoorbeeld: Heaven is a Place on Earth van Belinda Carlisle)
woensdag 23 januari 2013 om 18:11
't Was 100 jaar geleden.. Dus hoe jij dat gaat verklaren... Succes
Ben je trouwens onder je steen vandaan?
't Fijnste kado... Ik bel dol op uitjes. Festivalletje in de buurt, samen ergens wat eten, dat soort dingen. Kaartje voor de Zwarte Cross. Dat soort dingen vind ik leuk! Maar ik was ook heel blij met alle spullen die ik voor mijn uitzet heb gekregen.
Wat is jouw riedeltje als je thuiskomt?
't Fijnste kado... Ik bel dol op uitjes. Festivalletje in de buurt, samen ergens wat eten, dat soort dingen. Kaartje voor de Zwarte Cross. Dat soort dingen vind ik leuk! Maar ik was ook heel blij met alle spullen die ik voor mijn uitzet heb gekregen.
Wat is jouw riedeltje als je thuiskomt?
woensdag 23 januari 2013 om 19:26