btw actie
woensdag 23 januari 2013 om 05:48
ik las op internet over de btw actie, en dacht al daar moet toch wat achter zitten.. Computer gezien die mooi was en waar ik dus de prijs wel van onthield en van wat andere mooie producten. Nu is vandaag de actie in gegaan en zijn sommige artikelen zelfs duurder dan voorheen of dezelfde prijs gebleven.. Waarom kunnen ze dat maken??
Daar is geen actie meer uit te halen..
Daar is geen actie meer uit te halen..
woensdag 23 januari 2013 om 07:25
Ik heb jaren i de detailhandel gezeten en zeker op de gewoon gangbare en nog lopende modellen werd eerst de prijs geplust en daarna een klein beetje afgeprijst. Eigenlijk alleen uitgaande of slecht verkopende modellen gingen wel echt flink afgeprijst in de aanbieding. Wees blij dat je van tevoren de prijzen hebt gezien, anders was je dus flink de boot in gegaan.
woensdag 23 januari 2013 om 08:28
Wij kopen iets duurs dus ook al jaren niet meer in één week tijd. Eerst grondig prijzen vergelijken en dan pas aanschaffen als het echt in de aanbieding is of ergens waar het echt voordelig geprijsd is. Wat TO beschrijft zie je echt veel vaker. En er zijn mensen die er in trappen en denken dat ze veel geld bespaard hebben.
Net als die supermarkt aanbiedingen nu drie voor maar 5 euro en dan kost één stuk 1,69 cent, dan heb je 7 cent verdiend door er drie tegelijk te kopen. Hoe groter de letters in de folder, hoe geloofwaardiger de aanbieding. Weten wat iets normaal kost levert vaak het meeste op.
Net als die supermarkt aanbiedingen nu drie voor maar 5 euro en dan kost één stuk 1,69 cent, dan heb je 7 cent verdiend door er drie tegelijk te kopen. Hoe groter de letters in de folder, hoe geloofwaardiger de aanbieding. Weten wat iets normaal kost levert vaak het meeste op.
woensdag 23 januari 2013 om 08:42
zeker die reclame van de media markt.. btw weg er mee.. Als ik al gebruik wil maken van een actie als deze, dan zorg ik dat ik eerst de prijs van het artikel heb uitgezocht.. En 9 van de 10 keer is de MM dan alsnog duurder (of adverteren ze met een prijs die het normaal ook al kostte maar hebben ze de "oude" prijs opgehoogd )
Zeker bij duurdere artikelen is het zaak om van te voren je goed in te lezen in de prijzen en dan pas te gaan kopen..
Zeker bij duurdere artikelen is het zaak om van te voren je goed in te lezen in de prijzen en dan pas te gaan kopen..
woensdag 23 januari 2013 om 09:08
Goed de typenummers vergelijken met wat jij wilt, en zo gaan shoppen, de Media, de Block hebben allebei de 21% korting actie, vaak wat oudere modellen, zelfs dan helpt prijs vergelijken nog.
Niet online gaan shoppen, maar richting de witgoedwinkels gaan, dan verdienen de verkopers ook nog iets extra.
En je kan wat meer vragen over het product zelf.
Niet online gaan shoppen, maar richting de witgoedwinkels gaan, dan verdienen de verkopers ook nog iets extra.
En je kan wat meer vragen over het product zelf.