winkelcentrum alexandrium

23-01-2013 18:33 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
He .....winkelcentrum alexandrium is dat gezellig?

Ik ben er nooit geweest, maar ik wil een dagje shoppen met mijn dochter.Maar kan er niet veel over vinden op google.

Kan iemand mij er iets over vertellen?
Ik ben er pas 1 keer geweest.

Was er eigenlijk voor de primark maar ik vond het gezellig en ik ga zelfs deze maand terug.

Voor mij lagen daar alle fijne winkels bij elkaar, maar het was heel druk! Ik denk dat het ook kwam omdat het toen weekend was en net voor de kerst.
Heerlijk overdekt shoppen! Auto parkeren onder de "winkelstraat' trap op en je staat tussen de winkels. Ik vind het een fijn winkelcentrum, met alle winkels die ik nodig heb maarja da's natuurlijk persoonlijk ;)
Ik vind het erg klein. Zuidplein is groter. En ook overdekt.
Oke.....en ik las dat het bij primark altijd erg druk is...Nooit geweest die winkel, is dat een leuke winkel?
Klein?? Neeeee joh! Het is echt wel groot! Gezellig en veeeeel leukere winkels dan op Zuidplein. Daar heb je bijna alleen maar van die hippe Turkse kleding boutiekjes.

Ik ben fan van het Alexandrium (voorheen oosterhof). :-)
Ik woon vlakbij zuidplein, maar als ik wil winkelen, ga ik veel liever baar alexandrium. De bekende winkels, weinig parkeergeld, weinig hangjeugd.
Primark, vooral goedkoop. Ik ben er geen fan van. Lange rijen, erg druk, veel meuk.

Je hebt er een lekkere grote sting, een h&m, we, hema, rituals, la place, sabon, zara. Helemaal leuk!
Ik vind het wel leuk om een middagje te shoppen in het Alexandrium, een hele dag is te veel.

Primark is geen "leuke" winkel als je gezelligheid bedoelt. Het is een chaos, vaak druk en rommelig. Maar je kunt er wel voor weinig geld een heleboel nieuwe kleding/spullen scoren!
quote:ontbijtkoekje schreef op 23 januari 2013 @ 18:45:

Ik woon vlakbij zuidplein, maar als ik wil winkelen, ga ik veel liever baar alexandrium. De bekende winkels, weinig parkeergeld, weinig hangjeugd.

Ha buuf!!

Dan denken wij er hetzelfde over.
Ik ga ook eens in het half jaar naar primark en plak er dan altijd het hele alexandrium aan vast. Veel fijner als bijvoorbeeld Zuidplein. Alle bekende winkels bij elkaar
Een prima overdekt winkelcentrum! Zo goed als alle winkels zitten er..

Ik kom op t alexandrium liever dan op zuidplein, wat een chaotische bende is dat! Raak daar altijd de weg kwijt!
Ach ja, ik heb nog vaak heimwee naar de Sting in de Oosterhof het Alexandrium. Die hier in Utrecht is denk ik eenderde daarvan helaas.

Fijn winkelcentrum wat mij betreft, zeker sinds de opknapbeurt. Weet niet of je Hoog Catharijne kent TO, maar Alexandrium is echt veel fijner winkelen wat mij betreft.
Koekblik, je vergeet de grote blokker en xenos =) En de burger King uiteraard!!!

Zuidplein vraagt ook absurd veel parkeergeld. Nu al 1 euro per 22 minuten...

Koekblik, ook van zuid? =D
Oke.....het is altijd moeilijk om zelf in te schatten hoe het is......

Ze wil graag naar de primark.....en het centrum van Rotterdam. i s dat wat...?

Ik ben zelf dol op kleine winkels...geen hm hema en winkels die je overal heb zitten Waar kan ik je daarvoor het beste zijn in rotterdam?
Zuidplein is als het echt niet anders kan (in de zin van, ik moet nu een hema rookworst hebben, waar is de dichtsbijzijnde hema).

Wat een drama daar zeg, ongezellige boel.
quote:Koekblikje schreef op 23 januari 2013 @ 18:47:

Primark, vooral goedkoop. Ik ben er geen fan van. Lange rijen, erg druk, veel meuk.

Je hebt er een lekkere grote sting, een h&m, we, hema, rituals, la place, sabon, zara. Helemaal leuk!Primark is alleen leuk als je net na opening binnen bent, dan is het nog rustig. Ben meerdere keren binnen geweest en maar één keer wat gekocht. Tweede keer omgedraaid omdat de rij voor de kassa 2 uur zou duren!!! De grote sting is inderdaad erg fijn!
@ peecee: centrum Rotterdam ken ik niet zo goed, Alexandrium is wel vooral de grote ketens (daarom zit de Primark daar), maar vanaf Alexandrium zit je met de metro in no-time in het centrum.
quote:ontbijtkoekje schreef op 23 januari 2013 @ 18:50:

Koekblik, je vergeet de grote blokker en xenos =) En de burger King uiteraard!!!

Zuidplein vraagt ook absurd veel parkeergeld. Nu al 1 euro per 22 minuten...

Koekblik, ook van zuid? =D

Ja ik zag die absurde parkeertijden van de week al toen ik ff de ah binnenstapte. Het lukte me om binnen 22 min mn boodschappen te doen, zo ben ik dan ook wel .

Jep, woon ook op zuid, niet geheel vrijwillig (vriend). Wij gaan zsm naar noord! (Mijn roots )
2 uur?????Ik haat drukte!!

Neem maar paracetamolletjes mee...
quote:peecee schreef op 23 januari 2013 @ 18:51:

Oke.....het is altijd moeilijk om zelf in te schatten hoe het is......

Ze wil graag naar de primark.....en het centrum van Rotterdam. i s dat wat...?

Ik ben zelf dol op kleine winkels...geen hm hema en winkels die je overal heb zitten Waar kan ik je daarvoor het beste zijn in rotterdam?

Voor het shoppen zou ik echt naar het alexandrium gaan, is veel leuker dan het centrum.

In rotterdam zijn gewoonweg geen kleine leuke gezellige boetiekjes. Ja tegenwoordig op de binnenweg, die kant op. Maar voor je dochter zou ik lekker naar het alexandrium gaan.

En voor de kleine boetiekjes naar delft ofzo . Rotterdam Centrum is gewoon... Troosteloos...
Boetiekjes heb je ook op de Bijerlandse laan. Maar voor iemand die daar nooit komt kan dat... tja.. toch wel een cultuurshock zijn =)
Nieuwe binnenweg, oude binnenweg, kruiskade, pannenkoekenstraat en de meent vind ik allemaal heerlijk shoppen, zolang je de koopgoot maar vermijdt
Ohja: ik hou niet zo van overdekt shoppen dus Alexandrium vind ik niets, al ga ik wel eens naar de Primark voor de grote inkopen. Daarna snel weer weg
quote:ontbijtkoekje schreef op 23 januari 2013 @ 18:59:

Boetiekjes heb je ook op de Bijerlandse laan. Maar voor iemand die daar nooit komt kan dat... tja.. toch wel een cultuurshock zijn =)

Alexandrium is leuk hoor Peecee. Je dochter zal vast genieten. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven