Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff psn, pffn en een verse tinto halen.
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 00:39:

[...]

Was toch zo'n blond polletje piekhaar-ventje?Was dat niet Merijntje Gijzen?
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 00:38:

Die kauwgom frommelt die ff in een holle kies tijdens het bekken. Je wilt tenslotte wel een frisse adem tijdens.

Getver Moos.

He dit is de film die ik laatst half heb gezien op die zender en halverwege in slaap was gevallen. Ik krijg een herkansing
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kun je het begin wel overslaan.
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 00:40:

[...]

Was dat niet Merijntje Gijzen?Die komt uit Brabant.
Dan doe je alleen de tweede helft MV
quote:Marjo41 schreef op 24 januari 2013 @ 00:42:

Dan doe je alleen de tweede helft MV

Nou dit stukje herken ik ook niet

Komt omdat ik er nooit voor kan zitten. In 1 arm ligt een kat, de ander probeert op mijn borst te gaan liggen. Ik lig al wel in bed met laptop maar met zoveel kilo haren voor me zie ik ook slecht. Tevens type ik blind met 10 vingers dus nu blind met 5 is een beetje zoeken. Een kabel die nog steeds uitvalt. Wil ook de reltopics niet missen dus ja beetje schipperen. En dan nog blij zijn dat er nu geen emails binnen komen en ik verder absoluut op dit tijdstip niets meer ga regelen .

Maar wel gezellig hier hoor met zijn allen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee dan val je alsnog in slaap en mis je nog het einde Myv.
quote:Marjo41 schreef op 24 januari 2013 @ 00:42:

[...]

Die komt uit Brabant.

Er zijn een hoop van die ventjes.

Ik zeg net tegen man ken jij Bartje? Zegt hij 'veur beunen bid ik niet'', ''pa, geef hem een knal!"
Klinkt wel gezellig MV

Ik heb nog nooit een film af kunnen kijken in bed, ik lag altijd voor het eind al te snurken. Ik heb nu geen tv meer op de slaapkamer.
Merijntje, Berend, Bartje, Jantje ze kunnen er een boyband van maken.
Heb ik ook Mar, op de slaapkamer, film kijken daar doe ik niet meer. Gewoon comedy's van een minuut of 20. En val je lachend in slaap.
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 00:53:

Nee dan val je alsnog in slaap en mis je nog het einde Myv.

Ja dan word ik gek.

Hier was het net even een soort GTST. Ik heb een heel dik matras, met erop een winterdekbed. Prinsje Bo wil op een kussen op het dekbed liggen en een fleecedekentje over zich heen.

Dat gaat normaal goed. Ware het niet dat Kane altijd bij Bo wil liggen maar hij redt het niet onder een dekentje. Dus eerst de hele tijd gezeur dat hij er ook onder wil en met 1 minuut stikt hij al bijna.

Net ging Bo even nog een hapje doen, dus Kane dacht, ik ga alvast op jouw kussen onder de deken liggen. Na 2 minuten moet hij daar overgeven. Alles wel opgeruimd maar Bo is nu pissig omdat het kussen nu stinkt. Kane is overstuur ................ geen idee waarom, misschien omdat hij even niet tegen hem aan mag liggen. Wie weet stinkt hij nu uit zijn bek, ik ga even niet ruiken.

Zelf moet ik ook naar het toilet maar het is altijd zon verhuizing, alle katten lopen dan achter mij aan, ook al doe ik een schietgebedje dat ze blijven liggen.

Nou tot zo.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 januari 2013 @ 00:52:

[...]

.......................................

En dan nog blij zijn dat er nu geen emails binnen komen en ik verder absoluut op dit tijdstip niets meer ga regelen .

Maar wel gezellig hier hoor met zijn allen. Ben ook al de hele week van alles aan het regelen. Krijg er de rambam van. Op mijn werk doe ik ook niet anders, want dat hoort bij mijn beroep...pffff....
Haha Myv, die beschrijvingen van jou. Je moet er een boek over schrijven.
Iedereen kan toch zingen en een hit scoren tegenwoordig?

Ik kan tv kijken op de laptop maar dat doe ik bijna nooit, ik lig op de bank tot ik slaap krijg.

Je had ook zo'n Zweedse serie van zo'n jongetje met een varken, hoe heette dat ook alweer?
En inderdaad, al die jochies zijn blond!
Emil
Jij bent aardig op de hoogte Jo. Je lag zeker zwaar zwijmelend voor het beeld, kwijlend bij al die blonde ventjes.....
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:03:

Emil

Ja!

Ik lig in een deuk om jouw beeldende verhalen MV.
quote:Mocy schreef op 24 januari 2013 @ 01:04:

Jij bent aardig op de hoogte Jo. Je lag zeker zwaar zwijmelend voor het beeld, kwijlend bij al die blonde ventjes.....Nee, dat deed ik alleen bij David Cassidy
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:06:

[...]

Nee, dat deed ik alleen bij David Cassidy

Hahaha, daar zat ik net aan te denken. Mijn zus en haar vriendin zaten hysterisch voor de televisie als hij erop was.

Ik begreep daar niks van,ik speelde toen nog met barbies.
quote:Jonari schreef op 24 januari 2013 @ 01:06:

[...]

Nee, dat deed ik alleen bij David Cassidy Pfff, mijn eerste echte concert. Wat een drama, ze vielen bij bosjes flauw. Ik ergerde me alleen maar, door het geschreeuw hoorde je niets van de muziek.
Ik was helemaal gek van hem. Zal ik een jaar of 13, 14 geweest zijn denk ik.
Gillen en flauwvallen deed ik niet aan hoor. Ik heb hem ook nooit in het echt gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven