Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Huh ik snap het niet. Daar worden toch gewoon de kandidaten voorgesteld?
Misschien kiezen ze dit jaar wel voor een andere tactiek. Dat ze aan het publiek 'overduidelijk' laten zien wie De Mol is, terwijl wij dan goed kunnen zien hoe de andere kandidaten De Mol wel of niet herkennen.

Ik vind het zo raar dat Tim nu zo wordt verdacht gemaakt door de makers zelf, door hem geen rood scherm te geven....
quote:Lebowski schreef op 19 januari 2013 @ 14:25:

Huh ik snap het niet. Daar worden toch gewoon de kandidaten voorgesteld?Ik denk dat Eefje dat overenthousiast interpreteerde als 'kandidaat om de mol te zijn'.
quote:LouisaVuitton schreef op 19 januari 2013 @ 14:26:

Misschien kiezen ze dit jaar wel voor een andere tactiek. Dat ze aan het publiek 'overduidelijk' laten zien wie De Mol is, terwijl wij dan goed kunnen zien hoe de andere kandidaten De Mol wel of niet herkennen.

Ik vind het zo raar dat Tim nu zo wordt verdacht gemaakt door de makers zelf, door hem geen rood scherm te geven....Valt mij ook een beetje tegen. Ik riep al toen hij voor het eerst in beeld kwam 'MOL!', maar als no blijkt dat ik gelijk had is er niet veel aan.
Aha, tnx Murdoch. Ja nee dat denk ik toch niet. Gelukkig, is het toch nog spannend
quote:Murdoch schreef op 19 januari 2013 @ 14:26:

[...]

Ik denk dat Eefje dat overenthousiast interpreteerde als 'kandidaat om de mol te zijn'.

Juist, zucht, ik liet mij even meeslepen...

Ik laat dit hele mollengedoe maar even rusten, ze maken me gek!!!
.
Is dat in een ander seizoen wel eens zo geweest, dat het er zo dik op lag wie De Mol was?

Ik heb het altijd al zo zijdelings gevolgd al die jaren, maar is voor het eerst dat ik nu ook fanatiek op andere fora aan het kijken ben om aanwijzingen te zoeken....
Nou, ik snap m evengoed nog niet.
Waar zit de any-key?
Wie jat trouwens die koker uit de broekzak van die Tim iig lookalike in de volgende week?

Wie loopt naast 'Tim'?

Ik heb er een screenshot van

Ik zou Tania een erg goede kandidaat vinden als zij de mol is. Ze keek zo ontzettend verbaasd toen zij een groen scherm kreeg. Zo dom kan echt niemand op commando kijken en dan nog helemaal confuus aan de verkeerde kant van dr stoel dr tas pakken. Ik zou haar direct als actrice willen zien in een film.
Het Viva forum is papaja.
Ik zet in op Tania. Haar acties op de boot waren overduidelijk.

Waarschijnlijk kan Tim volgende week worden teruggekocht (net als met Barbera Barend destijds) of hij heeft toch een koker geopend en daarmee een terugkomst gewonnen.

In zijn dagboek stukje staat wel dat hij een rood scherm kreeg. In ieder geval kan hij de mol niet (meer) zijn.....
Als Tania het is, is het wel lullig hoe verschrikkelijk ze op Tim zat te foeteren op die boot.

Voor hem dan. Op t laatst mocht ie niks meer doen behalve op het knopje drukken.
quote:eefjewentelteefje schreef op 19 januari 2013 @ 14:22:

Nou, deze 'mol' zit wel in mijn lijst van mogelijke mollen, we zullen het zien, over een week of 7 :-)

Apart: toen ik de 'Lees de biografie' link de eerste keer aanklikte, werkte hij wel (en zag ik dus ook een naam). Toen ik de tweede keer de link wilde checken om te kijken wat voor site het precies was, werkte deze ineens niet meer.

Ik wil het nu niet voor anderen verpesten, maar als deze naam ook klopt, weet ik niet of ik het nu een zeer doorzichtige of hele slimme aanwijzing vind.Ik neig denk ik naar het laatste, omdat waarschijnlijk zeer weinig mensen dit hebben opgespoord). Deze persoon staat ook al vanaf het begin in mijn top 3, waarvan er nu nog twee over zijn.

Trouwens: of aanwijzingen of bepaald gedrag er misschien te dik boven op zouden kunnen liggen, is ook niet altijd een criterium om iemand niet te verdenken. Ik kan mij van vorig jaar bijvoorbeeld herinneren dat Annemarie Jung heel vaak met zwarte vegen op haar gezicht in beeld kwam. Ik dacht toen dat zij af zou vallen, omdat dit te opvallend zou zijn voor de Mol. Klopte dus niet.
quote:Moonlight82 schreef op 19 januari 2013 @ 22:12:

Als Tania het is, is het wel lullig hoe verschrikkelijk ze op Tim zat te foeteren op die boot.

Voor hem dan. Op t laatst mocht ie niks meer doen behalve op het knopje drukken.

Ze schoot tov hem op dat moment wel heel extreem uit haar slof. Kan eventueel ook stress en/of spelfanatisme geweest zijn, maar het was vrij opvallend dat ze zich uitgerekend toen zo opwond.

Van mij mogen die voortdurend tetterende Zarayda en Dramaqueen Daniël er de komende weken wel uit. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Daniël geslepen genoeg is om de Mol te kunnen zijn. Daar kan ik me natuurlijk heel erg in vergissen: het kan speltactiek zijn, zeker van een acteur.
quote:LouisaVuitton schreef op 19 januari 2013 @ 14:22:

Tim droeg een t'shirt met Adrian....Adrian Mole the secret diary was jaren geleden een TV-serie op de VPRO.

Kijk .... nog iemand die dat is opgevallen. Ik zat tot vorige week op Kees als mol, tot ik Tim dat t-shirt zag dragen. Toen had ik echt zoiets van "zou t dan toch Tim zijn?" en t feit dat hij wegging zonder een tas sterkte mijn gedachten.

Maar ja, hij ging wel weg .....
quote:Moonlight82 schreef op 19 januari 2013 @ 22:12:

Voor hem dan. Op t laatst mocht ie niks meer doen behalve op het knopje drukken.Ja, waarvan er een aantal foto's (eentje heeft Tania gemaakt en de rest door Tim) onbruikbaar waren.
quote:eefjewentelteefje schreef op 18 januari 2013 @ 20:33:

Ok , ik heb net uitzending gemist gekeken, de uitzending van gister.

En ik heb ook een theorie.

Er worden nl rare spelfouten gemaakt.

Zo (ik moet eerlijk zeggen, nu niet goed opgelet) werd vorige week Daniel's achternaam niet goed geschreven.

Er miste een letter.

Deze week werd bij de sprongopdracht ook een woord niet goed geschreven.

Er miste ook een letter.

Zouden er nog meer van dit soort 'fouten' komen en zou dat dan de naam van de mol vormen?Dat vind een goeie zeg! Vanavond ga ik goed letten op spelfouten.
Ik neem me elke week voor om extra goed te gaan opletten maar ik zie dus bijna nooit van die dingen!
Die spelfouten had ik wel gezien, maar als simpele spelfouten opgevat. Beetje naief van mij , want niets bij WIDM gebeurt per ongeluk.
Shittt, ga sporten, kan ik t weer niet zien gggrrr!!
Ik merk zulke foutjes etc. echt nooit op op een of andere manier.
quote:Boarn schreef op 19 januari 2013 @ 21:58:

In zijn dagboek stukje staat wel dat hij een rood scherm kreeg. In ieder geval kan hij de mol niet (meer) zijn.....Ik zou het juist wel 'n goede tactiek vinden om de mol 'n rood scherm te geven in 'n aflevering waarin niemand naar huis moet (wegens uitvallen van 'n andere kandidaat) Dan zet je de rest wel op 't verkeerde been.
Ik niet. Juist door hem dan weer terug te laten komen is hij/zij extra verdacht.
Poep, wie heeft jou gescheten?

ik ga vanavond ook maar eens letten op de spelling, was me niet opgevallen Daarnaast ga ik extra letten op Tania, die staat voor mij nu dik op 1. En daarna Carolien. Das er ook eentje hoor...

Denken jullie dat Tim vanavond al weer terugkomt? Of pas in een latere aflevering? Als hij vanavond terugkomt kan hij wat mij betreft nog steeds de mol zijn, hij heeft dan geen spel/kans om te saboteren gemist... Al denk ik dat hij moet worden teruggekocht...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Check de backstage foto's van aflevering 4 op de widm site en zie Daniël een m maken met zijn vingers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven