Wie is de mol 2013
woensdag 17 oktober 2012 om 10:17
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...
Het ongecensureerde promo filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be
Deelnemers bekend tot nu toe
-Janine Abbring
-Daniël Boissevain
-Paulien Cornelisse
-Tania Kross
-Zarayda Groenhart
-Tim Haars
-Joep van Deudekom
-Carolien Borgers
-Kees Tol
-Ewout Genemans
Het ongecensureerde promo filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be
Deelnemers bekend tot nu toe
-Janine Abbring
-Daniël Boissevain
-Paulien Cornelisse
-Tania Kross
-Zarayda Groenhart
-Tim Haars
-Joep van Deudekom
-Carolien Borgers
-Kees Tol
-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 18 januari 2013 om 09:27
quote:lollypopje schreef op 18 januari 2013 @ 09:19:
ik denk dat Tim sowieso moet terug komen en dat niemand een rood scherm zou krijgen. Dit omdat anders het aantal kandidaten niet meer klopt na het afvallen van janine.Dit, i.c.m. dat teveel mensen de mol (Tim) verdenken. Twee vliegen in 1 klap. Er zijn wel eerder kandidaten teruggekomen maar die waren nooit de mol, dus ook voor de mensen thuis wordt het zo minder obvious.
ik denk dat Tim sowieso moet terug komen en dat niemand een rood scherm zou krijgen. Dit omdat anders het aantal kandidaten niet meer klopt na het afvallen van janine.Dit, i.c.m. dat teveel mensen de mol (Tim) verdenken. Twee vliegen in 1 klap. Er zijn wel eerder kandidaten teruggekomen maar die waren nooit de mol, dus ook voor de mensen thuis wordt het zo minder obvious.
vrijdag 18 januari 2013 om 09:29
quote:Murdoch schreef op 18 januari 2013 @ 09:27:
[...]
Dit, i.c.m. dat teveel mensen de mol (Tim) verdenken. Twee vliegen in 1 klap. Er zijn wel eerder kandidaten teruggekomen maar die waren nooit de mol, dus ook voor de mensen thuis wordt het zo minder obvious.maar die hadden meestal wel een rood scherm. vaak moesten ze dan een opdracht doen of teruggekocht worden. er bestond dus altijd het risico van niet terugkomen. nu lijkt het me een 99.99% zekerheid.
[...]
Dit, i.c.m. dat teveel mensen de mol (Tim) verdenken. Twee vliegen in 1 klap. Er zijn wel eerder kandidaten teruggekomen maar die waren nooit de mol, dus ook voor de mensen thuis wordt het zo minder obvious.maar die hadden meestal wel een rood scherm. vaak moesten ze dan een opdracht doen of teruggekocht worden. er bestond dus altijd het risico van niet terugkomen. nu lijkt het me een 99.99% zekerheid.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 18 januari 2013 om 09:50
vrijdag 18 januari 2013 om 10:08
vrijdag 18 januari 2013 om 10:29
Tania zou een goede mol kunnen zijn hoor. Tim vind ik te duidelijk mollen. Dat zal um niet zijn, denk ik. Zelfs de interviews die hij geeft, lijkt hij zo zenuwachtig. Als Tim het is, vind ik hem absoluut geen goede mol. Hij komt terug, anders duurt get programma een week minder. Hebben ze een uitzending minder.
vrijdag 18 januari 2013 om 11:39
quote:norahdubois schreef op 18 januari 2013 @ 11:37:
Op de site staat nu wel het dagboek van Tim als afvaller en hij heeft het ook over zijn rode scherm. Zelf zou hij het wel gezien hebben.
Tim kan zoveel schrijven, niemand heeft dat scherm gezien...
ook de kandidaten niet...
neehoor, tim komt gewoon terug volgende week
Op de site staat nu wel het dagboek van Tim als afvaller en hij heeft het ook over zijn rode scherm. Zelf zou hij het wel gezien hebben.
Tim kan zoveel schrijven, niemand heeft dat scherm gezien...
ook de kandidaten niet...
neehoor, tim komt gewoon terug volgende week
vrijdag 18 januari 2013 om 19:06
Haha, idd dat lijkt best een beetje op Carice. 
Ik heb nog een keer dat stukje van het einde en volgende week gekeken en inderdaad. Tim heeft een spijkerbroek, uithangend wit shirt en een grijs vest met capuchon aan. In de beelden van volgende week zie je iemand op de rug met een grijs vest met capuchon, spijkerbroek en wit shirt eruit hangen.
Ik heb nog een keer dat stukje van het einde en volgende week gekeken en inderdaad. Tim heeft een spijkerbroek, uithangend wit shirt en een grijs vest met capuchon aan. In de beelden van volgende week zie je iemand op de rug met een grijs vest met capuchon, spijkerbroek en wit shirt eruit hangen.
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 18 januari 2013 om 20:33
Ok , ik heb net uitzending gemist gekeken, de uitzending van gister.
En ik heb ook een theorie.
Er worden nl rare spelfouten gemaakt.
Zo (ik moet eerlijk zeggen, nu niet goed opgelet) werd vorige week Daniel's achternaam niet goed geschreven.
Er miste een letter.
Deze week werd bij de sprongopdracht ook een woord niet goed geschreven.
Er miste ook een letter.
Zouden er nog meer van dit soort 'fouten' komen en zou dat dan de naam van de mol vormen?
En ik heb ook een theorie.
Er worden nl rare spelfouten gemaakt.
Zo (ik moet eerlijk zeggen, nu niet goed opgelet) werd vorige week Daniel's achternaam niet goed geschreven.
Er miste een letter.
Deze week werd bij de sprongopdracht ook een woord niet goed geschreven.
Er miste ook een letter.
Zouden er nog meer van dit soort 'fouten' komen en zou dat dan de naam van de mol vormen?
vrijdag 18 januari 2013 om 20:42
dat van die letters stond ook op Recensiekoning:
Wat deze week echt begon op te vallen, waren de typefouten in het programma. In aflevering 1 lazen we ‘Daniël Bossevain’ in de leader, daar ontbrak de ‘i’. In aflevering 2 werd Moroca als Maroca gespeld, een ‘a’ en nu deze week stond er pontificaal ‘kadidaten’ in beeld bij de springopdracht. I – A – N. Daar staat al bijna Tania. Maar het zou ook net zo goed een poging tot het spellen van het woord ‘dyslexie’ kunnen zijn.
Wat deze week echt begon op te vallen, waren de typefouten in het programma. In aflevering 1 lazen we ‘Daniël Bossevain’ in de leader, daar ontbrak de ‘i’. In aflevering 2 werd Moroca als Maroca gespeld, een ‘a’ en nu deze week stond er pontificaal ‘kadidaten’ in beeld bij de springopdracht. I – A – N. Daar staat al bijna Tania. Maar het zou ook net zo goed een poging tot het spellen van het woord ‘dyslexie’ kunnen zijn.
zaterdag 19 januari 2013 om 10:39
quote:susanne26 schreef op 18 januari 2013 @ 20:42:
Wat deze week echt begon op te vallen, waren de typefouten in het programma. In aflevering 1 lazen we ‘Daniël Bossevain’ in de leader, daar ontbrak de ‘i’. In aflevering 2 werd Moroca als Maroca gespeld, een ‘a’ en nu deze week stond er pontificaal ‘kadidaten’ in beeld bij de springopdracht. I – A – N. Daar staat al bijna Tania. Maar het zou ook net zo goed een poging tot het spellen van het woord ‘dyslexie’ kunnen zijn.Wat leuk! Maar als het gaat om de ontbrekende letter, dan heb je toch I-O-N?
Wat deze week echt begon op te vallen, waren de typefouten in het programma. In aflevering 1 lazen we ‘Daniël Bossevain’ in de leader, daar ontbrak de ‘i’. In aflevering 2 werd Moroca als Maroca gespeld, een ‘a’ en nu deze week stond er pontificaal ‘kadidaten’ in beeld bij de springopdracht. I – A – N. Daar staat al bijna Tania. Maar het zou ook net zo goed een poging tot het spellen van het woord ‘dyslexie’ kunnen zijn.Wat leuk! Maar als het gaat om de ontbrekende letter, dan heb je toch I-O-N?
zaterdag 19 januari 2013 om 10:58
zaterdag 19 januari 2013 om 11:10
Ik viel het me op van de letters maar ik had nog helemaal niet aan Moroca gedacht terwijl het wel opviel hier in huis.
Dusss, of ik nou zo geschilkt ben?
Mijn mol is nog steeds Tim maar dat ligt er zo boven op.
Ondertussen ben ik ook Carolien en Daniel gaan verdenken.
Ik vind dat shot dat je Tim ziet (dat werd herhaalt in de laatste aflevering) proosten met Carolien waar je alleen de nagels van ziet heel verdacht.
Wat is er toch met die nagels?
Ik heb al gegoogeld op Mol met blauwe nagels (haha) zonder resultaat trouwens...
Dusss, of ik nou zo geschilkt ben?
Mijn mol is nog steeds Tim maar dat ligt er zo boven op.
Ondertussen ben ik ook Carolien en Daniel gaan verdenken.
Ik vind dat shot dat je Tim ziet (dat werd herhaalt in de laatste aflevering) proosten met Carolien waar je alleen de nagels van ziet heel verdacht.
Wat is er toch met die nagels?
Ik heb al gegoogeld op Mol met blauwe nagels (haha) zonder resultaat trouwens...