zwemmen?

24-01-2013 17:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je het beste in het water springen zonder dat je bikini omhoog gaat? Het hoe duiken?
Gewoon van het trappetje stappen.

En van duiken gaat je bikini naar beneden, dus dan hoef je je ook niet druk te maken dat hij omhoog gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een goede bikini kopen. Of denk ik nu te makkelijk?
Het is juist de bedoeling dat we springen :$. En een goede bikini werkt niet.. Badpak kan ook niet. Het is morgen al!!
Ik zou zeggen probeer het op verschillende manieren en met verschillende bikini's aan.

Denk nl dat het bij iedereen met een ander figuur en een andere bikini weer anders is.

Er zijn nl geen echte regels voor..
Dan spring je en hou je tegelijk je bovenstukje vast...
Gewoon met je handen je bikini op zijn plek houden en dan te water springen?
Dat ziet er n beetje raar uiten het gaat om de houding. We moeten namelijk voor n soort punt
Nou beoordeling
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:32:

Nou beoordelingDan gaat het om je sprong en niet of je bikini omhoog/omlaag/uit gaat. Kijk anders 'sterren springen' terug, daar kun je ongetwijfeld inspiratie uit opdoen.
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:29:

Het is juist de bedoeling dat we springen :$. En een goede bikini werkt niet.. Badpak kan ook niet. Het is morgen al!!Het is donderdag dus er zal ook bij jou in de buurt wel ergens koopavond zijn. Sportwinkels (bv Perry Sport) zijn ook open op koopavond tot 9 uur.
Waar is het voor??
Beoordeling voor school/studie/opleiding
En hoe zwaar telt het mee dan??

En moet je van de kant af springen of van een duikplank?

En wat voor school/studie is dat dan?
Ik neem aan dat je eerder geoefend hebt en dat je niet meteen voor "een soort punt" hoeft? Wat droeg je toen? Doe er anders een hempje overheen aan of leen een badpak van een vriendin.
En je had van tevoren blijkbaar niet bedacht dat een badpak handiger was voor dit doeleinde? Lijkt me toch dat je niet vandaag pas te horen kreeg dat je dat morgen moet doen?

Anders: Zodra je in het water bent, rechttrekken die handel.
Ik ben benieuwd wat voor opleiding je doet dat je punten krijgt voor in het water springen.
Ik wil "gymlerares" worden en dat moet je ook op de juiste manier in het water kunnen springen etc. maar het telt aardig zwaar.. Van de kant en duikplank.. K heb trouwens eerder gehad dat hij omhoog ging
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:45:

Ik wil "gymlerares" worden en dat moet je ook op de juiste manier in het water kunnen springen etc. maar het telt aardig zwaar.. Van de kant en duikplank.. K heb trouwens eerder gehad dat hij omhoog gingIk neem aan dat je daar les in hebt gehad... als wij een manier weten waarbij je bikini niet omhoog gaat dan is dat waarschijnlijk niet "de juiste" waarmee je hoge punten scoort.
Wat is de juiste manier dan?Hebben ze je dat niet uitgelegd?

En dan weet je dat toch al langer en had je toch verschillende bikini's kunnen proberen??

Ben trouwens regelmatig van een boot af gesprongen op vakantie en nooit last gehad dat de bikini omhoog gaat..
Gewoon als een soort plank het water instappen
En n salto het water in van duikplank en kant
Niet te klein kopen?
Wat is het actuele hier aan> Dat je gaat zwemmen met -10?
is het wel of niet verliezen van je bikini van invloed op het soort van punt dat je daarvoor krijgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven