Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
@ Blusher ik kijk niet naar Goede tijden, maar in andere series is het precies hetzelfde. Ik vind het bijvoorbeeld erg storend en ongeloofwaardig als ze een scene filmen met bijvoorbeeld wakker worden, en de dame in questie komt vers uit bed met perfect aangebrachte make up , haar haar zit super en ze draagt mooie sieraden. Yeah right! Maar ook anders is het wel. Ik volg een blog met foto s van bekende mensen, en als je ziet hoe sommige sterren 'in real life' op straat lopen.... Ik zou zo naar buiten niet gaan hoor, en ik word niet gevolgd door paparazzi, dat weet ik zeker. Ik weet niet of ik de link mag platsen, maar ik zal vanavond wat foto' s plakken.
Ik vind Janine van GTST dus geniaaaaaal altijd. Wat een mooie vrouw (L) en haar stijl ook.

Moet zeggen dat ik ook wegens gewenning nu heel goed op hakken kan lopen. Lekker beginnen met een hak van zo'n 8cm en dan opbouwen... veel thuis dragen? Die gel kussentjes helpen zeker!

Oh en het toilet was makkelijk klusje hoor er zat iets vast in de spoelbak waardoor die door bleef spoelen. Ik heb niet iets heel spannends gefixed ofzo hihi

Dit soort pumps bedoel ik met extra verborgen zool, ik heb een aantal paren, en ze lopen heerlijk
Het lukt me niet om foto's te plakken van die blog met bekende " Hollywood" mensen. Ze zijn beschermd. Maar goed ook, want ze waren niet echt leuk
'Mooie pumps hoor!

Gisteren mijn haren geblondeerd met de lightners van syos en de frozen blond er op gezet.. vind het alleen wel erg wit , licht.. Zit te denken aan een iets donkere kleurspoeling maar wil ook weer niet te donker zoals het eerst was.. Zit er trouwens minder in de verpakkingen ofzo ? Kwam echt maar net rond, terwijl ik mijn haar niet eens in een staart kan doen :P

even na denken wat ik nu met mijn haar doe
lalalala, ik ben nu zo groen als wat.. Weet echt niet wat ik moet doen moet gewoon werken. Heb hier alleen nog middenbruine verf staan.. Haar is bovenop nu bruin naar beneden grijsgroenig , oh erg :(
Omg cookie! Muts op dan maar? Of moet ik je komen redden? (waar woon je? )

Nee even serieus, ketchup al geprobeerd? Dat zou het gtoen eruit trekken zegt men. Verder zilvershampoo van schwarzkopf (die anderen zijn minder sterk)

Verder even geen idee...
Cookie, vervelend ! Ik heb er helaas geen ervaring mee ! Naar de kapper toch maar ??

Hier een zwak moment gehad... kan mezelf wel slaan, ik had me namelijk voorgenomen om voorlopig geen nagellak kopen maar gewoon mijn potjes eerst opmaken

Maar ja, dan kom je langs de Etos waar er een actie op de L'Oreal Color Riche is, twee halen één betalen...

Resultaat :

en

ben er wel op !
Mooie kleurtjes Cosima. Ik snap wel dat je de verleiding niet kon weerstaan :-)

Komen jullie vaak bij de Primark? Ik ben er nog nooit geweest. Is het wat?

Het dichtstbijzijnde filiaal ligt op ongeveer een uur rijden. Er komt gelukkig wel een nieuwe filiaal dat wat dichterbij ligt maar wanneer die open gaat is nog niet bekend. Helaas nog even wachten dus..
quote:Lorenne schreef op 22 januari 2013 @ 21:39:

Dit soort pumps bedoel ik met extra verborgen zool, ik heb een aantal paren, en ze lopen heerlijk

Lorenne, leuke pumps ! Ik kan ze zo hoog echt niet dragen (ben al 1.70 en wil er niet al te reusachtig uitzien )maar ze zijn wel mooooi. Ik post wel een foto als ik er een paar aanschaf

Blusher, ik "gebruik" de Primark voor basics en af en toe iets anders (bloes of rok of zo), en verder voor sokken of accessoires. Verder eigenlijk niet.

Nou, toevallig heb ik trouwens wel een leuke skinny gekocht ooit, voor iets van 12 euro ! het is allemaal een kwestie van passen. De basics zitten wel altijd goed vind ik, en qua kwaliteit vind ik ze haast beter dan de H&M (en goedkoper dus).
Serieus ik werd wakker en gewoon geen groen meer te bekennen , niemand zag er uberhaupt wat van echt raar dat het verdwenen was, weet zeker dat ik het niet had gedroomd

Mooie nagellakjes! Ik vind nagellak nooit mooi staan bij mijn nagels, ze zijn niet mooi rond..
@ Cookie wat een opluchting, gelukkig is het groen van jouw haar verdwenen. Heb je misschien een feestje gehad vanacht, en mss iets te veel gedronken? Graapje, een slechte ook, I know. Ik geloof jou wel hoor dat je echt groen haar had, maar goed dat het weg is. @ Cosima de kleuren zijn echt prachtig, goede smaak heb je! Ik had ze geloof ik ook outgekozen @ Blusher ik woon helaas te ver van Primark, anders was ik (te ) vaak naar toe gegaan. Ik ben wel 2 keer incidenteel langs geweest, ik moet zeggen dat ik positief verast was. Geen super qualiteit, maar voor die prijzen vind ik de verhouding erg goed. Beter dan H en M inderdaad, daar kom ik bijna nooit meer.
Oehhhh mooie lakjes! Nagellakken is zo verslavend hahahaha.... Nu wil ik ook nieuwe kopen ben geïnspireerd.

Primark vind ik awesome. Voor panty's (vrijwel al mn panties zijn van de Primark), accessoires, schoenen en soms ook zeker kleding. De kwaliteit is zozo maar ik heb sommige Primark dingen al jaren inmiddels en die doen het nog steeds

Oh eennnnnn over 'geïnspireerd' gesproken; jullie hebben me het laatste zetje gegeven om iets vorm te geven wat ik al langer in de planning had staan maar nooit aan toe kwam..... *spanningensensatie* Tadaaaaahhhhh
Wow Darling dat is geweldig nieuws ! Ik zal mijn best doen om erbij te zijn!

Ik wilde de hele dag reageren, maar ik forum mobiel en ons topic was al naar de tweede pagina geduwd :((

Ik had vanmorgen de droog shampoo van Batiste gebruikt, echt een uitkomst als jouw haar vettig is en geen tijd meer hebt om het te wassen. Dus ik dacht misschien wel leuk om te delen welke (beauty) producten we leuk vinden, en opnieuw kopen en ook de missers. Ik heb te veel leuke en weinig missers moet ik zeggen. Op beauty gebied heb ik weinig impulsieve aankopen gedaan de laatste tijd, gelukkig. Ik heb zeker van mijn fouten geleerd. Nu met kleding nog leren Wat het lijstje betreft moet ik eerst in de kast kijken, ik weet niet alles uit mijn hoofd, te veel spullen.
Wat leuk Fifties Darling!

Ik heb vandaag bij de Hema een 'wet & dry' oogschaduw palette gekocht met vier kleuren. Ik kan helaas geen plaatje vinden. Ik heb het palette met paars-tinten. Ik had nog geen paarse oogschaduw. Ik moet zeggen dat ik verrast ben door de kwaliteit. Vooral als ik hem 'nat' aanbreng zijn de kleuren intens en zit er een mooie glans op.

Ik vind paars wel een beetje een 'moeilijke' kleur. Als je het fout aanbrengt lijkt het al snel of je een blauw oog hebt.. Nog even oefenen dus. Deze ooglook zag ik vandaag op een blog. Ik vind het wel gaaf! Ik heb zelf ook blauwe ogen

Hallo!

Ik heb ook die kleur ogen ongeveer Blusher maar met rood/paars/roze lijk ik eerder ziek dan mooi. Ben laatste tijd wel mn nude tinten aan het afwisselen met groenige blauw. 4 kleur bolletjes palet van de action, met een primer er onder gaat ie best een avondje. Hij is erg mooi als eyeliner te gebruiken.

De nageltjes hierboven zijn leuk! Ik koop se niet meer vaak omdat ik meestal geen opvallende kleuren draag. Heb laatst de french manicure kit van kruitvat merk gekocht en die vind ik fijner dan die van herome.

Leuk je workshop, FD! Veel succes en plezier ook met de voorbereidingen!

Blij dat je haar niet meer groen is, Cookie, it's a miracle maar wel eentje die zeer welkom was
O ja ik zit thuis ook veel te vaak in fleece en dergelijke, maar met de kou heb ik in elk geval een goed excuus. O anders trouwens ook; ik draag altijd waar ik zin in heb en vaak is dat nogal comfortabel. Neemt niet weg dat je dan ook op zn tijd heel stylish voor de dag kunt komen toch?
Vinden jullie het ook leuk om stash-filmpjes van anderen te kijken? Vandaag staat er weer één op een blog

Ik heb niet zoveel als haar, zeker minder dan de helft (nog wel minder denk ik)
Lorenne ben je nog bij de kringloop geweest?
Wow das me daar n stash indeed.... kwa make-up heb ik zeer weinig stash haha
@ Blusher , nee helaas. Ik zit al een week op rood, en mijn salaris is nog niet binnen. Als ik geweest ben, laat ik zeker weten wat ik heb gekocht. Het is onmogelijk om met lege handen weg te gaan daar
Mijn make up stash is ook niet groot hoor. Maar ik gebruik bijna alles elke dag. Ik heb de video met de stash nog niet bekeken maar ik zag dat hij van een van de dames van een bekende beautyblog is. Misschien vergis ik me maar ik denk dat dit een van de commerciele blogs is. Zij krijgen veel gratis spullen en in ruil daarvoor schrijven ze een positieve review op hun blog, en ze krijgen ook ervoor betaald. Ik kan geen vergelijking maken met mijn make up stash die ik zelf koop Maar het blijft leuk om te zien hoeveel spullen andere mensen hebben gekocht of gekregen, maakt niet uit .
wow die stash is idd huge!!! Ik heb misschien 1/10 van haar of nog minder... Het past allemaal in maximaal 3 toilettassen. Ik heb alle dagelijkse make-up in zo'n doorzichtig soort pennebakje (maar dan voor make-up) van de action, in het spiegelkastje staan. En een toilettas met dingen die ik 1x per week of maand ofzo gebruik in de badkamerkast. Verder nog een koffertje met theatermake-up, en nog ergens wat verdwaalde miskopen

Dat was het wel zo'n beetje. Ik heb wel een heel aardige kappersstash opgebouwd, noem je dat ook stash dan?

Ik wil eigenlijk graag een nieuwe stijltang, want de oude glijdt niet lekker en dat zie je op je haar, is niet zo mooi. Welke stijltangen gebruiken jullie?

Ik gebruik de mijne sowieso niet vaker dan 1x per week want heb het idee dat het echt niet goed is voor mijn haar. Liever föhn ik het met rond borstels, of ik laat het aan de lucht drogen en steek het op zodat de pluis (die ik normaal glad föhn) niet opvalt.
Hihi ik heb zo'n make-up organizer gekocht bij de Ikea.... maar heb heel weinig make-up. Dus nu zit het vol met nagellakjes.
Ik zal niet linken, want dan krijg ik slaag. Maar de inschrijvingen voor de eerste editie vintage crash course is geopend! Het gaat via Facebook dus als je interesse hebt moet je daar even op Fifties Darling zoeken :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven