The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 25 januari 2013 om 14:16
vrijdag 25 januari 2013 om 14:50
Van lekker eten, mijn vrienden, het witte wereldje achter mijn raam, een knapperende openhaard, als ik klaar ben met sporten na een intensieve training, een lekker warm en schoon bed, een complimentje over een prestatie of mijn uiterlijk, als mannen met mij flirten, dom dansen in de kroeg met een vriendin, skiën in het zonnetje, een knuffel van mijn vriend.
Van een heleboel dingen dus!
Welke huishoudtip wil jij met ons delen?
Van een heleboel dingen dus!
Welke huishoudtip wil jij met ons delen?
vrijdag 25 januari 2013 om 16:26
Klussen: Jawel, zolang het wel is te overzien. Een soort bouwval gezocht achtig iets, dat is niets voor mij! Maar schuren, verven, laminaat leggen, behangen en inrichten, dat vind ik leuk omdat het dan mijn/ons plekje wordt!
Verjaardag: ik loop het liefst de hele dag te bazuinen: ik ben jarig! (en ben allang geen 6 meer) Dan lekker met man, vriendinnen en aanhang eten en op stap.
Wat vind jij het ergste wat hoort bij volwassen worden/zijn?
Verjaardag: ik loop het liefst de hele dag te bazuinen: ik ben jarig! (en ben allang geen 6 meer) Dan lekker met man, vriendinnen en aanhang eten en op stap.
Wat vind jij het ergste wat hoort bij volwassen worden/zijn?
vrijdag 25 januari 2013 om 18:04
Ik sport drie keer per week, 1x zwemmen, 1x circuit training sportschool en 1x fitness. Als een van de drie niet lukt ga ik hardlopen en als het straks beter weer wordt ga ik bootcamp doen ipv zwemmen.
Oh en ik fiets nog bijna elke dag 8km heen en 8km terug naar het werk.
Hoe ben je als je dronken bent? Heb je wel eens black outs gehad?
Oh en ik fiets nog bijna elke dag 8km heen en 8km terug naar het werk.
Hoe ben je als je dronken bent? Heb je wel eens black outs gehad?
vrijdag 25 januari 2013 om 18:31
Nog nooit black-outs gehad, maar achteraf wel spijt van de dingen die ik deed/heb gezegd. Ik word nog opener, praat makkelijker en ben wat meer recht voor z'n raap. Ik word er niet heel vervelend van hoor, vooral wat minder gene. Ik word gelukkig niet agressief, vervelend of exhibitionistisch.
Ik heb gister een indrukwekkende documentaire gezien over euthanasie. Heftig. Hoe denk jij over euthanasie?
Ik heb gister een indrukwekkende documentaire gezien over euthanasie. Heftig. Hoe denk jij over euthanasie?
vrijdag 25 januari 2013 om 20:03
Ja, op brutalemeiden.nl! Hahaha! Weet nog wel ene Vincent uit Purmerend, zei dat ie erg knap was. 't Was een enorme lelijkerd met een typisch rattengezicht. En nee, ik chat nu niet meer. Af en toe privéberichtjes via facebook. Maar niet met onbekenden ofzo, nee.
Welk, niet alledaags huisdier, lijkt jou wel wat voor in huis?
Welk, niet alledaags huisdier, lijkt jou wel wat voor in huis?