The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 25 januari 2013 om 20:27
Plannen, er komt wat verlate verjaardagsvisite voor mijn oudste dochter omdat die vorige week niet durfden te komen van wegen de sneeuw. Verder beetje uitrusten.
Welk temperament heb jij (het meest) http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament
Welk temperament heb jij (het meest) http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament
vrijdag 25 januari 2013 om 20:39
vrijdag 25 januari 2013 om 21:02
De waarschuwer, denk ik dan, als ik moet kiezen
En flegmatisch.
Financieel plan, niet tot op de letter doorwrocht ofzo, maar er is wel over nagedacht, pensioen, hoeveel we apart moeten zetten om de kinderen te laten studeren, hoe wanneer hoeveel lossen we de hypotheek af etc.
Verzin hier een kort verhaal/script bij: een vrouw en een 2 keer zo oude man lopen samen door het bos.
En flegmatisch.
Financieel plan, niet tot op de letter doorwrocht ofzo, maar er is wel over nagedacht, pensioen, hoeveel we apart moeten zetten om de kinderen te laten studeren, hoe wanneer hoeveel lossen we de hypotheek af etc.
Verzin hier een kort verhaal/script bij: een vrouw en een 2 keer zo oude man lopen samen door het bos.
zaterdag 26 januari 2013 om 12:41
zaterdag 26 januari 2013 om 16:28
Oeh.. nou, even denken hoor! Voorgerecht: oesters. Vind ik zooo lekker maar eet 't nooit.. En 't lijkt me heerlijk om een keer zo'n enorme gevulde kalkoen te eten die uren in de oven moet garen. Of zo'n geroosterde beenham (zonder vetrandjes) ohhh.... mmmm!! En als nagerecht... een soort van High tea, of toetjes buffet, waar je allerlei dingen kunt proeven. Of een applepie waarbij de bovenkant helemaal dicht zit met cake. Heerlijk!
Hoe noem jij (je/het) vrouwelijke geslachtsdeel?
Hoe noem jij (je/het) vrouwelijke geslachtsdeel?
zaterdag 26 januari 2013 om 19:28
Mijn moeder, ook al is onze moeder-dochter relatie niet zoals 't hoort te zijn, botst 't vaak nogal, zou ik er helemaal kapot van zijn als zij ooit overlijdt. Mijn zus; wij begrijpen elkaar beter dan wie dan ook, hebben zoveel samen meegemaakt. We hebben dezelfde stem, noemen elkaar al jarenlang hetzelfde (niet onze echte namen) kunnen altijd bij elkaar terecht voor alles, hebben dezelfde humor. Zeggen vaak hetzelfde op hetzelfde moment. Zou niet zonder haar kunnen. Mijn vriend; mijn steun en toeverlaat, mijn tegenwicht, mijn aanvulling, mijn vrijheid en mijn geborgenheid. Echte liefde! Met hem voel ik me compleet.
Waar moet jij vaak enorm om lachen?
Waar moet jij vaak enorm om lachen?
zaterdag 26 januari 2013 om 21:36
zaterdag 26 januari 2013 om 21:43
Echt herinneren als in dat ik het echt kan navertellen, is niet eens zo oud. Ik was toen 16 denk ik. Maar ik heb heel lang een slechte relatie met de tv gehad. Wij hadden er geen thuis en ik was er bang voor. Tot mijn 12 durfde ik alleen naar tekenfilm dingen te kijken, of dingen die echt alleen maar leuk en lief waren, zoals tiktak ofzo.'
Maar goed, een fragment van een man die niet wilde dat zijn linker oog op tv kwam, hij hield continue zijn hand voor zijn oog. Was een documentaire van de vpro over schizofrenie volgens mij.
Als jij in zomergasten te gast zou zijn, wat voor soort fragmenten zou je dan kiezen en welke film zou je kiezen (en waarom)?
Maar goed, een fragment van een man die niet wilde dat zijn linker oog op tv kwam, hij hield continue zijn hand voor zijn oog. Was een documentaire van de vpro over schizofrenie volgens mij.
Als jij in zomergasten te gast zou zijn, wat voor soort fragmenten zou je dan kiezen en welke film zou je kiezen (en waarom)?
zondag 27 januari 2013 om 12:00
antwoordhulp: http://programma.vpro.nl/ ... /Veelgestelde-vragen.html
zondag 27 januari 2013 om 14:52
zondag 27 januari 2013 om 17:50
Mijn partner is niet heel erg romantisch. Wat zeg ik, totaal niet romantisch hahah..Maar als ik toch iets 'romantisch' zou willen noemen is dat hij altijd als we samen zijn een ontbijtje voor me klaarmaakt.
Stel je bent 's avonds opgesloten in een groot warenhuis en je kunt doen en laten wat je maar wilt, wat zou je dan doen?
Stel je bent 's avonds opgesloten in een groot warenhuis en je kunt doen en laten wat je maar wilt, wat zou je dan doen?
zondag 27 januari 2013 om 23:36
Oh heerlijk!! Ik zou laarzen en kleding gaan passen. Harde muziek aanzetten en overal rondrennen! Dan lekker eten van allerlei lekkere broodjes. Ik zou.... Een duur spel spelen op 1 van de laptops. Daarna een filmmarathon houden en in slaap vallen in zo'n overheerlijk hästens bed
Heb je de softgriep (spierpijn, stijve nek, beetje koorts, veel slapen) of de kanonnengriep (compleet gevloerd, overgeven, duizelig, hoge koorts, overal pijn) al gehad?
Heb je de softgriep (spierpijn, stijve nek, beetje koorts, veel slapen) of de kanonnengriep (compleet gevloerd, overgeven, duizelig, hoge koorts, overal pijn) al gehad?