Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
woensdag 23 januari 2013 om 08:29
Nou Veerle is inmiddels al weer afgeserveerd helaas. Net als Kiki.
Tessa vind ik zelf ook veel minder leuk dan Tess. Ik vind het wel lastig uitspreken met al die s-en achter elkaar.
Ja de 2de en 3de naam zijn we al uit: Hanna Pien (vernoemingen). Nu de voor-/roepnaam nog... Ach what's in a name
... (pfff)
@Madderijn, in jouw rijtje vind ik Tirza wel leuk. Was ook een optie toen onze eerste dochter in aantocht was. Alleen toen werd deze naam aan iemand heel dichtbij gegeven. Dus viel deze af en dat blijft zo. De rest vind ik mwah...
Bedankt voor het meedenken mensen, als jullie nog meer suggesties hebben.... GRAAG!
Tessa vind ik zelf ook veel minder leuk dan Tess. Ik vind het wel lastig uitspreken met al die s-en achter elkaar.
Ja de 2de en 3de naam zijn we al uit: Hanna Pien (vernoemingen). Nu de voor-/roepnaam nog... Ach what's in a name
@Madderijn, in jouw rijtje vind ik Tirza wel leuk. Was ook een optie toen onze eerste dochter in aantocht was. Alleen toen werd deze naam aan iemand heel dichtbij gegeven. Dus viel deze af en dat blijft zo. De rest vind ik mwah...
Bedankt voor het meedenken mensen, als jullie nog meer suggesties hebben.... GRAAG!
woensdag 23 januari 2013 om 10:40
quote:Flooo schreef op 23 januari 2013 @ 09:10:
Heeft er iemand nog ideeen? Olivier krijgt een broertje.
Wij denken aan Floris of Berend, maar het voelt nog net niet helemaal als "de naam". Welke naam vinden jullie leuker en hebben jullie nog andere ideeen?
Ik vind Floris en Berend allebei wel leuk. Berend is wat stoerder en Floris is meer een kaknaam. Floris past beter bij Olivier.
Verder:
Pepijn
Bastiaan
Felix
Florian
Hugo
Jonas
Julius
Victor
Valentijn
Heeft er iemand nog ideeen? Olivier krijgt een broertje.
Wij denken aan Floris of Berend, maar het voelt nog net niet helemaal als "de naam". Welke naam vinden jullie leuker en hebben jullie nog andere ideeen?
Ik vind Floris en Berend allebei wel leuk. Berend is wat stoerder en Floris is meer een kaknaam. Floris past beter bij Olivier.
Verder:
Pepijn
Bastiaan
Felix
Florian
Hugo
Jonas
Julius
Victor
Valentijn
woensdag 23 januari 2013 om 11:54
quote:Cejo schreef op 23 januari 2013 @ 11:08:
@ lekx
Ise en
Mara/Mare Nee
Marlou Nee
Liv Nee
Juna Ik vind June ook wel geinig, wat vinden jullie?
Fem Nee
Febe Nee
Resa Vind ik leuk, manlief niet helaas
Sera Nee
Feya Nee
Elle Nee
Loeke Nee
Amee Nee
Neri Nee
Floor Ja vind ik leuk, maar ook wat minder positieve associatie mee...
@Madderijn, van jouw rijtje vind ik er eigenlijk geen een leuk...
@Flooo, ik zou voor Floris gaan. Berend vind ik niet leuk. Verder vind ik er een aantal uit het rijtje van Roelfien ook wel erg leuk/goed passen!
@ lekx
Ise en
Mara/Mare Nee
Marlou Nee
Liv Nee
Juna Ik vind June ook wel geinig, wat vinden jullie?
Fem Nee
Febe Nee
Resa Vind ik leuk, manlief niet helaas
Sera Nee
Feya Nee
Elle Nee
Loeke Nee
Amee Nee
Neri Nee
Floor Ja vind ik leuk, maar ook wat minder positieve associatie mee...
@Madderijn, van jouw rijtje vind ik er eigenlijk geen een leuk...
@Flooo, ik zou voor Floris gaan. Berend vind ik niet leuk. Verder vind ik er een aantal uit het rijtje van Roelfien ook wel erg leuk/goed passen!
donderdag 24 januari 2013 om 00:37
Ik ben ook wel erg benieuwd over welke naam je het hebt . En ik wou toch ook nog even een positief geluid laten horen over de naam Berend, want daar heb ik stiekem al een tijd een zwak voor. Stoer, maar toch klassiek. En lief af te korten tot Beer, leuk toch?
Hugo en Julius vind ik ook overigens ook erg mooi.
Hugo en Julius vind ik ook overigens ook erg mooi.
donderdag 24 januari 2013 om 09:33
Ik ben altijd een beetje bang voor herkenning. Maar wil jullie niet in spanning laten.
Abel, vind ik erg leuk. Voelt heel goed.
Berend vind ik ook erg leuk zelf, maar ik moet zeggen dat ik wel vaak moet denken aan Berend Botje. Berend is een overgrootopa ook daarom vind ik het wel leuk.Floris vind ik toch wat meer voorkomend en wel erg goed passen bij Olivier (wel erg hockey zo samen misschien) en het lijkt op mijn eigen naam dat vind ik ook lastig.
Abel, vind ik erg leuk. Voelt heel goed.
Berend vind ik ook erg leuk zelf, maar ik moet zeggen dat ik wel vaak moet denken aan Berend Botje. Berend is een overgrootopa ook daarom vind ik het wel leuk.Floris vind ik toch wat meer voorkomend en wel erg goed passen bij Olivier (wel erg hockey zo samen misschien) en het lijkt op mijn eigen naam dat vind ik ook lastig.