VRLK
donderdag 15 mei 2008 om 21:02
Fijn Vrolijk dat het zo'n steun was voor schoonfamilie. Het blijft kut maar met zulke steun toch een stukje beter te dragen. En lekker zeg zo'n weekend in het vooruitzicht. Zal inderdaad wel gezellig worden.
Ik hoop dat je zusje inderdaad een gemakkelijke bevalling krijgt. Wel zo eerlijk als je zo lang op een zwangerschap heb moeten wachten. Misschien is het wel zo dat als je makkelijk zwanger wordt dat je lastige bevallingen hebt en andersom.
Vervelende werkperikelen trouwens. Klinkt alsof iemand zijn eigen straatje aan het vegen is?
Jeetje Wind, ik zag net Bries op de foto's: wat een kerel zeg! Die lijkt wel een half jaar ouder dat Japie, zo'n stoere vent is het! Zo even kijken naar jouw HEMA fiets tip.
Ik hoop dat je zusje inderdaad een gemakkelijke bevalling krijgt. Wel zo eerlijk als je zo lang op een zwangerschap heb moeten wachten. Misschien is het wel zo dat als je makkelijk zwanger wordt dat je lastige bevallingen hebt en andersom.
Vervelende werkperikelen trouwens. Klinkt alsof iemand zijn eigen straatje aan het vegen is?
Jeetje Wind, ik zag net Bries op de foto's: wat een kerel zeg! Die lijkt wel een half jaar ouder dat Japie, zo'n stoere vent is het! Zo even kijken naar jouw HEMA fiets tip.
donderdag 15 mei 2008 om 21:07
Ik vind OR lui ook irritant. Overal voor om de zeepkist klimmen, zo vermoeiend,pffff.
Vrolijk je gaat door voor de wasmachine: ik ben ongesteld.
Rare cyclus dit keer want was 4 weken terug ook ongesteld, terwijl ik normaal een cyclus van 6 weken heb. Jammer wat minder vaak ongesteld zijn is juist daar een voordeel van.
Vrolijk je gaat door voor de wasmachine: ik ben ongesteld.
Rare cyclus dit keer want was 4 weken terug ook ongesteld, terwijl ik normaal een cyclus van 6 weken heb. Jammer wat minder vaak ongesteld zijn is juist daar een voordeel van.
donderdag 15 mei 2008 om 21:08
donderdag 15 mei 2008 om 21:10
Nathje, wij hebben dus de lime groene voor KW sinds hij 2.5 was en hij doet het er echt goed op. En sinds een paar weken dus zonder zijwieltjes, maar misschine dat je voor Apie al een grotere kan kopen. Of is het haar eerste fiets?
Enniewee... wij zijn er erg blij mee. Leuk, niet duur en goede fiets.
Enniewee... wij zijn er erg blij mee. Leuk, niet duur en goede fiets.
donderdag 15 mei 2008 om 21:12
donderdag 15 mei 2008 om 21:12
donderdag 15 mei 2008 om 21:18
donderdag 15 mei 2008 om 21:20
donderdag 15 mei 2008 om 21:32
sodeju zeg, ik werk echt met een stelletje randdebielen. Moet een stuk van een collega beoordelen waarin ze antwoord moet geven op gestelde vragen. En dat gaat dan zo:
- punt 1, moeten we dat zus of zo lezen?
Antwoord: ja
- punt 16, kunt u uitleggen waarom u voor deze implementatie heeft gekozen?
Antwoord: nee.
- punt 95, wat is de precieze achtergrond van deze eis? Kunt u iets meer toelichten over de reden waarom deze is opgenomen?
Antwoord: uw inzicht is juist.
- punt 1, moeten we dat zus of zo lezen?
Antwoord: ja
- punt 16, kunt u uitleggen waarom u voor deze implementatie heeft gekozen?
Antwoord: nee.
- punt 95, wat is de precieze achtergrond van deze eis? Kunt u iets meer toelichten over de reden waarom deze is opgenomen?
Antwoord: uw inzicht is juist.