The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Plannen, er komt wat verlate verjaardagsvisite voor mijn oudste dochter omdat die vorige week niet durfden te komen van wegen de sneeuw. Verder beetje uitrusten.

Welk temperament heb jij (het meest) http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament
Leuk, Vosje! Ik ben (het meest) De cholericus: Ze staan verbonden met vuur en zijn druk en opvliegend, maar ook vasthoudend en actief. Ze hebben een duidelijk doel, nemen de leiding en zijn gefocust op de toekomst.

Welke teamrol van Belbin omschrijft jou het best?
De plant.

Heb jij een financieel plan voor de toekomst, of zie je wel waar het schip strandt later?
Your luck's about to change, cher.
De waarschuwer, denk ik dan, als ik moet kiezen

En flegmatisch.

Financieel plan, niet tot op de letter doorwrocht ofzo, maar er is wel over nagedacht, pensioen, hoeveel we apart moeten zetten om de kinderen te laten studeren, hoe wanneer hoeveel lossen we de hypotheek af etc.

Verzin hier een kort verhaal/script bij: een vrouw en een 2 keer zo oude man lopen samen door het bos.
Ze lopen hand in hand. Is het een stelletje of begeleid de vrouw de man, is het familie van elkaar of.....

Maak het verhaaltje verder af....
is er eentje blind?

Heb jij moonboots?
Nee, wel een soort van rare sneeuwschoenen.

Welke sieraden heb je momenteel om/aan?
mijn trouwketting (als alternatief voor een ring, wat absoluut niet praktisch is bij mijn werk). Een klein groen hartje van agaat, verder niets, o ja, een lelijk duikhorloge.

Als bezwaren van geld en (kook) tijd zouden wegvallen, wat zou je dan vanavond het liefst eten (leef je uit)?
Oeh.. nou, even denken hoor! Voorgerecht: oesters. Vind ik zooo lekker maar eet 't nooit.. En 't lijkt me heerlijk om een keer zo'n enorme gevulde kalkoen te eten die uren in de oven moet garen. Of zo'n geroosterde beenham (zonder vetrandjes) ohhh.... mmmm!! En als nagerecht... een soort van High tea, of toetjes buffet, waar je allerlei dingen kunt proeven. Of een applepie waarbij de bovenkant helemaal dicht zit met cake. Heerlijk!

Hoe noem jij (je/het) vrouwelijke geslachtsdeel?
Vagina of muts..

En jij?
vagina of kut(je)

En het mannelijke?
Meestal gewoon piemel.

Ben je donor? Waarom wel/niet?
Was donor, ook bloeddonor maar door chemo kuren e.d. ben ik overal mee gestopt.

Welke drie mensen zijn belangrijk voor je en waarom?
Mijn moeder, ook al is onze moeder-dochter relatie niet zoals 't hoort te zijn, botst 't vaak nogal, zou ik er helemaal kapot van zijn als zij ooit overlijdt. Mijn zus; wij begrijpen elkaar beter dan wie dan ook, hebben zoveel samen meegemaakt. We hebben dezelfde stem, noemen elkaar al jarenlang hetzelfde (niet onze echte namen) kunnen altijd bij elkaar terecht voor alles, hebben dezelfde humor. Zeggen vaak hetzelfde op hetzelfde moment. Zou niet zonder haar kunnen. Mijn vriend; mijn steun en toeverlaat, mijn tegenwicht, mijn aanvulling, mijn vrijheid en mijn geborgenheid. Echte liefde! Met hem voel ik me compleet.

Waar moet jij vaak enorm om lachen?
om mijn hond

welke tijdschriften lees je graag?
Ik heb een abonnement op de Delicous, filosofiemagazine en psychologie magazine koop ik wel eens los.

Als je voetballer zou zijn, wat zou je positie op het veld zijn (en waarom)?
Keeper, omdat ik altijd als laatste werd gekozen bij het voetballen. Totdat ik keeper werd, toen werd ik wat eerder gekozen. Totdat ik het niet meer leuk vond. Maar als ik het nog leuk had gevonden, dan was ik waarschijnlijk keeper gebleven.

Wat is het oudste tv-fragment dat je je kan herinneren?
Een live concert van de Beegees 't Liedje "You win again" is daarom nog steeds een van mijn favorieten

En jij?
Echt herinneren als in dat ik het echt kan navertellen, is niet eens zo oud. Ik was toen 16 denk ik. Maar ik heb heel lang een slechte relatie met de tv gehad. Wij hadden er geen thuis en ik was er bang voor. Tot mijn 12 durfde ik alleen naar tekenfilm dingen te kijken, of dingen die echt alleen maar leuk en lief waren, zoals tiktak ofzo.'

Maar goed, een fragment van een man die niet wilde dat zijn linker oog op tv kwam, hij hield continue zijn hand voor zijn oog. Was een documentaire van de vpro over schizofrenie volgens mij.

Als jij in zomergasten te gast zou zijn, wat voor soort fragmenten zou je dan kiezen en welke film zou je kiezen (en waarom)?
Zomergasten? Vast en zeker een programma die ik niet volg. Ik laat de vraag staan. Zou ook geen fragment of film nu kunnen bedenken..
antwoordhulp: http://programma.vpro.nl/ ... /Veelgestelde-vragen.html
Geen idee, dat verschilt van dag tot dag, wat ik interessant of leuk vind, en één film zou ik al helemaal nooit kunnen kiezen tussen alle films waar ik van onder de indruk ben geweest.

Wat is het meest romantische dat je partner ooit voor je gedaan heeft?
Mijn partner is niet heel erg romantisch. Wat zeg ik, totaal niet romantisch hahah..Maar als ik toch iets 'romantisch' zou willen noemen is dat hij altijd als we samen zijn een ontbijtje voor me klaarmaakt.

Stel je bent 's avonds opgesloten in een groot warenhuis en je kunt doen en laten wat je maar wilt, wat zou je dan doen?
Oh heerlijk!! Ik zou laarzen en kleding gaan passen. Harde muziek aanzetten en overal rondrennen! Dan lekker eten van allerlei lekkere broodjes. Ik zou.... Een duur spel spelen op 1 van de laptops. Daarna een filmmarathon houden en in slaap vallen in zo'n overheerlijk hästens bed

Heb je de softgriep (spierpijn, stijve nek, beetje koorts, veel slapen) of de kanonnengriep (compleet gevloerd, overgeven, duizelig, hoge koorts, overal pijn) al gehad?
Nope, maar zo'n beetje de helft van mijn collega's wel.

Als het van je partner zou mogen en van de maatschappij ook, zou je dan seksuele relaties aangaan met anderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven