Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,ans
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Hai bron, hoe is het?
Kan beter.. trek het niet goed meer. Zoon ligt zó dwars. Bleegh,vind er niks meer aan,aan het moederschap..
Het moederschap is ook niet simpel bron. Tropenjaren waar je nu in zit. Helpt het als ik zeg dat het ooit beter gaat?
Niet echt.. Ha,ha!! sorry.. ben niet echt vrolijk gezelschap nu.
Geeft niks meid. Ik spreek gewoon uit ervaring
Gecondoleerd met het verlies van je tante. Ging het voorlezen goed?
Voorlezen ging goed. kreeg complimentjes van iedereen..
Goed zo bron. Ik zou het niet durven.
Ik heb dat altijd graag gedaan. Op school mocht ik ook altijd voorlezen in de kerk.
Wat had MV nou voor nieuws? Ik heb het gemist!
Heb ik ook gemist,denk ik.
Maar ik ga naar bed.Weltrusten!!

Hoe is het trouwens met W.?
Gast goed met W. hoor. Trusten, ik ga ook maar eens.
en ik ben ook weer wakker. Wou kijken hoe laat t was, was telefoon weer leeg en hij was gisteren al voor de tweede keer opgeladen geweest..

Wat gaan we eens doen vandaag..
Moge allemaal,

Fijn Ans dat het zo goed gaat met W.

Balen Bron dat het zo slecht gaat met zoon. Misschien je oude topic uppen, wie weet zijn er forummers die nog meer goede tips voor je hebben in dit geval.

Fruitje, klinkt goed allemaal bij jou. Hier gaat ook alles goed en Poezels ook, blijven ook nog steeds elke dag honger hebben ;) .

Wat ga je doen vandaag Cookie?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
goedemorgen mv, ik weet het niet , wil iets doen waar ik even wat vrolijker van word, maar heb geen auto of iets duf afhankelijk van het ov.
Hoi ans! Lang niet gezien

Ach bron, jammer dat het niet zo goed gaat :(. Dikke knuffel Gecondoleerd ook..

@ Mv: Mja, goed. Over het algemeen wel, het is alleen balen van dat vriendengroepje, maar ik zag de bui al hangen sinds begin dit jaar en heb me meer en meer afzijdig gehouden. De dame die steukt vaart ook om het minste tegen me uit, alsof ze een reden nodig heeft om nu boos op mij te worden zodat ze 'rechtmatig' nare dingen kan zeggen over mij zoals ze met anderen heeft gedaan. Ik reageer er gewoon onozel vriendelijk op, tot haar frustratie . Ik lach nu wel in mijn vuistje met die stage op zak, terwijl zij bezig waren met groepjes vriendinnen en buitensluiten was ik bezig met netwerken onder de PHD studenten ed . Dit investeren in mijn contacten en mijn opleiding is ook waarom ik hier niet meer zo actief was, sowwy

Maar het belangerijke: fijn te horen dat het goed met jou en de poezels gaat (ik nomineer poezels als het woord van 2013 trouwens ;) )
Goedemorgen.

Mv wat wilde je later vertellen? (je post van gister)

Fruitje! Leuk om je weer eens te lezen!

Bron vervelend dat je zoon zo dwars doet.

Hier gaat het wel. Voel me niet fit. Maar ook niet ziek.

Wat ik vandaag ga doen wet ik nog niet. Ga zo eerst maar even ontbijten.
Fruit wat goed zeg, van die stage!! Wel balen dat dat vriendengroepje uit elkaar is gevallen.
Roosje! Leuk om jou te zien!

Maak er vandaag een luie zondag van zou ik zeggen, rustig ontbijten, kopje thee en een goed boek (of het viva forum )
quote:Cookie-Dough schreef op 27 januari 2013 @ 10:11:

goedemorgen mv, ik weet het niet , wil iets doen waar ik even wat vrolijker van word, maar heb geen auto of iets duf afhankelijk van het ov.Kan je een vriendin vragen te komen en een leuke humor film huren? Lekker eind van de dag met wat hapjes en een wijntje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En dank je wel Ben nog steeds over the moon, ook over de manier waarop het gegaan is. Heb nu al wel enkele klusjes en moet nog veel leren, ik ben benieuwd
Met die luie zondag was ik eigelijk al begonnen. Thanks voor de knuffel.
quote:fru1t3lla schreef op 27 januari 2013 @ 10:46:

Hoi ans! Lang niet gezien

Ach bron, jammer dat het niet zo goed gaat :(. Dikke knuffel Gecondoleerd ook..

@ Mv: Mja, goed. Over het algemeen wel, het is alleen balen van dat vriendengroepje, maar ik zag de bui al hangen sinds begin dit jaar en heb me meer en meer afzijdig gehouden. De dame die steukt vaart ook om het minste tegen me uit, alsof ze een reden nodig heeft om nu boos op mij te worden zodat ze 'rechtmatig' nare dingen kan zeggen over mij zoals ze met anderen heeft gedaan. Ik reageer er gewoon onozel vriendelijk op, tot haar frustratie . Ik lach nu wel in mijn vuistje met die stage op zak, terwijl zij bezig waren met groepjes vriendinnen en buitensluiten was ik bezig met netwerken onder de PHD studenten ed . Dit investeren in mijn contacten en mijn opleiding is ook waarom ik hier niet meer zo actief was, sowwy

Maar het belangerijke: fijn te horen dat het goed met jou en de poezels gaat (ik nomineer poezels als het woord van 2013 trouwens ;) )

Idd balen van het vriendengroepje maar soms lopen zaken nu eenmaal waar je niet helemaal invloed op hebt. Toch heb je het positief weten om te buigen. En wie weet dat het nog goed komt met het groepje?

Ja ik heb je humor hier wel gemist met je leuke verhalen. Maar studie en toekomst is belangrijker. Leuk je hier weer te lezen.

Leuk `poezels` genomineerd, weet ik alvast waar ik op ga stemmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven