Santorini in april

27-01-2013 16:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring/tips met het reizen naar Santorini? Ik wil in april weg en Santorini lijkt me een leuke en mooie bestemming. Ik heb al een beetje rondgekeken op internet maar ik kan nergens een goedkope vlucht vinden. Heeft iemand tips voor een goedkope vlucht of kies ik gewoon de verkeerde periode?

Alvast bedankt!
Dan zit je nog buiten het seizoen. Restaurantjes zullen veelal gesloten zijn. Temperaturen niet boven de 20 graden.

Waarom wil je daarheen?
Wij zijn er in 2008 laatste week van september geweest.

Heerlijk eiland maar mijn ervaring is dat de vluchten vrij prijzig zijn. Volgens mij omdat tui de enige nl aanbieder is daar naartoe.

Voor goedkope vluchten moet je een andere bestemming zoeken.
Je kan natuurlijk ook met de boot. Vanaf Mykonos ofzo

Nog leuker Maar april is idd net te vroeg denk ik.
.
Santorini is erg leuk, maar april is te vroeg. Vliegen naar Athene en dan met de veerboot is ook een optie. Hele dagreis en niet duur. En met de boot vaar je bijna om Santorini heen en kom je zo de haven binnen. Unieke ervaring
Bedankt voor jullie reacties! Ik wilde in april gaan omdat ik dan een week vrij heb en buiten de reguliere vakanties zit.

Met de boot vanaf Athene klinkt ook wel heel gaaf! Ik ga in ieder geval nog eens even verder zoeken of een andere periode bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven