The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 28 januari 2013 om 22:27
nou met mijn hersenen is verder niets mis, dus iets uitleggen wat ik kan snappen dat ging altijd wel. Maar motorisch ben ik wel behoorlijk gestoord. Het heeft een half jaar gekost voor ik melk kon kloppen zonder mijn pols stijf te houden, skieen, duurde drie dagen, op mijn handen staan een half jaar, waterskieen na een dagdeel nog niet onder de knie.
Wat vind jij moeilijk?
Wat vind jij moeilijk?
dinsdag 29 januari 2013 om 09:48
dinsdag 29 januari 2013 om 18:37
Nee, ik heb een experimentje in de oven staan. 't Regent en ik had geen zin om op mijn fietsje door de regen te baggeren. Dus heb ik iets gemaakt van wat ik nog in huis heb: Ovenschaaltje met bladerdeeg bekleed, even in de oven. Daarna ui/courgette/paprika gebakken en nog wat plakjes ontbijtspek/katenspek. 3 Eieren er doorheen geroerd en dat (nat)op de bladerdeeg geschept met kaas erover. Een soort quiche zeg maar. Ben benieuwd!
Wat is jouw favoriete stamppot?
Wat is jouw favoriete stamppot?
dinsdag 29 januari 2013 om 19:42
Ik ben een beetje een kraai, maar dan niet met glimmende dingen, maar met kleuren. Dus als het vrolijk is met veel kleuren ben ik al snel blij. cobra/k.appel kansdiky dat soort gedoe. Dat blauwe paard, vind ik ook leuk (hoeft niet perse abstract).
Ben je wel eens iets belangrijks kwijt geweest? en hoe liep dat af?
Ben je wel eens iets belangrijks kwijt geweest? en hoe liep dat af?
dinsdag 29 januari 2013 om 19:44
woensdag 30 januari 2013 om 12:00
woensdag 30 januari 2013 om 18:18
Ik heb even tijd nodig om dingen een plekje te geven, pink soms een traantje weg. Daarna kan ik relativeren. Soms ga ik de persoon die de teleurstelling teweegbrengt even uit de weg en anders hou ik rekening met teleurstellingen die misschien nog komen.
Wat is de gruwelijkste pijn die jij ooit gehad hebt?
Wat is de gruwelijkste pijn die jij ooit gehad hebt?