Gezondheid alle pijlers

Griep? Even klagen

29-01-2013 17:29 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme, ik werd vanmorgen wakker met keelpijn, nu heb ik het zooooo koud en mijn klieren in mijn nek doen pijn, nare steken in mijn armen, benen en vingers. Ik heb wel een griepprik gehad. Ik kan niet wachten tot het kinderbedtijd is, dan kruip ik er ook in. Ik ben eten aan het koken, bah, het stinkt.
Beterschap, echt balen.
beterschap !!
Wees jezelf....
Je bent niet de enige ook ik ben sinds gisteren ziek (zelfde klachten als jij)

Ik moet ook niet aan warm eten denken, zo ook niet aan een peuk of koffie.

Ik leef op vanillevla, koude cola zero, fruit, thee en crackers.

Maar waarom niet nu je bed in?

En waarom koken als het je zo tegenstaat?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Och sprokkelientje, jij ook? Jij ook van harte beterschap.

Ik kan nu nog niet mijn bed in, jongste is nog maar 6. En ja, mijn kinderen moeten natuurlijk wel eten hebben. Heel makkelijk vandaag, gebakken aardappeltjes met doperwtjes en een gehaktbal.
Beterschap. Ik heb ook griep denk ik bah, maar ik haat het om alleen in bed te liggen maar zwaar werken is vermoeiend dus morgen maar wat rustiger aan proberen doen en vanavond lekker vroeg naar bed.
hier ook een al bijna een week!Blijf maar hoesten,niesen en mn neus zit zo vol bah voel me belabberd kan niet genieten van m'n eten want het lijkt alsof nergens een smaak aan zit!Ik ga vanaaf wederom(al de hele week)vroeg te bed!
quote:alie_mentatie schreef op 29 januari 2013 @ 17:39:

Och sprokkelientje, jij ook? Jij ook van harte beterschap.

Ik kan nu nog niet mijn bed in, jongste is nog maar 6. En ja, mijn kinderen moeten natuurlijk wel eten hebben. Heel makkelijk vandaag, gebakken aardappeltjes met doperwtjes en een gehaktbal.

haha, nee dan snap ik het.

Ik heb geen kinderen dus ik kan neervallen wanneer ik wil

Gek he, dat je gewoon eten dan zo vies vindt?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Beterschap!
Ach, nee, dat valt allemaal niet mee.

Ik wens jullie van harte beterschap!

Vorige week dacht ik dat mijn griep over was, die heeft toen ook ruim een week geduurd. Ik was net weer een paar dagen aan het werk.

En vanochtend was ik weer snot-en-snot verkouden.. het houdt maar niet op.

Ik heb hier een mega-comfortabele toiletrol met luchtkussentjes naast me staan, waar ik voortdurend stukken afhaal om mijn neus te snuiten. Alles in mijn gezicht is schraal.

Vanochtend wel naar mijn werk gegaan, maar er was op een gegeven moment geen houden aan, dus weer terug gegaan naar huis en mijn bed in. Voel me bezwaard dat ik me weer moest ziek melden.

Nu even eruit, bakkie thee, klein beetje warm voer, en zo weer naar boven.

Ik heb gewoon geen geduld voor ziek zijn en wil gewoon mijn dagelijkse dingen doen, een beetje lekker weer alstublieft, op naar de lente.

Tip: waterijsjes zijn zó lekker voor je zere keel, kan iemand raketjes voor jullie gaan kopen?
Vraagje: wat smeren jullie onder je zere neus/op je schrale bovenlip?

Mijn zachtste nachtcremetje bijt zelfs..
Oh hoe pijnlijk mijn keel ook is ik kan echt geen raketjes of ander ijs naar binnen werken. Dat dun vloeibaar/waterig drinken/ijs doet bij mij niet veel goeds aan mijn keel!

Allemaal veel beterschap!

Ik smeer mijn gezicht met bepanthen zalf in omdat ik al een week last heb van ongelooflijk droge huid met exzeem :( ?!
Dank je wel voor de beterschappen!

Dochter van 6 vertelde me toen ik zei dat ik gelijk met hun naar bed ga ik vandaag niet hoef voor te lezen maar dat ze mij een grote mensenverhaal gaat vertellen, zo lief. En waarover gaat dat verhaal dan vroeg ik. Nou zegt ze, wil je dat dan niet als een verrassing houden? Het gaat over een kind die was in het water gevallen, en ze ging dieper en dieper en dieper, en toen kwam er ook nog een haai aan, maar gelukkig, er komt ook een dolfijn en die gaat het kind redden en het kind is nog maar een baby, nou ik ben benieuwd straks....
Heerst heel erg kan nog 2 weken duren ik heb al 1,5 week griep
quote:Perel schreef op 29 januari 2013 @ 18:37:

Mijn zachtste nachtcremetje bijt zelfs..Ja, ai, dat bijt, heb je geen sudocreme of zinkzalf in huis? nestosyl bijt ook niet, en anders maar vaseline. Allemaal sterkte en beterschap!
Beterschap trouwens
Beterschap voor iedereen!

Ik ga snel weer weg van dit topic, want ik heb nog geen griep gehad.
oe ja die bovenlip hij doet zo zeer mijn man een kus geven voelt ook zo raar aan net alsof mijn lip verdoofd is!Ik smeer er idd vaseline op!
Haha alie, dat is wel schattig
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Perel schreef op 29 januari 2013 @ 18:37:

Mijn zachtste nachtcremetje bijt zelfs..lippenbalsem. (dr. schwaab is mijn favoriet)
Ha alie-mentatie ik heb precies dezelfde verschijnselen als jij, vreselijk! Kan de vader van je kinderen niet wat overnemen zodat je wat kan uitzieken?

Mijn vierjarige kwam me vanmorgen gedag zoenen en ga me een knuffel (Bert van Ernie ) voor in bed. Zo lief!
Beterschap allemaal!
Ik denk dat jullie griep verschijnselen hebben,geen griep.

Met griep lig je nl een paar dagen van pampus met dikke vette koorts,en heb je zeker geen zin om een topic te openen,of te koken.

Ook al moet het,dat kán je dan helemaal niet.
Hoort bij griep ook pijn op de borst?

Ik ben niet verkouden en ook geen koorts. Maar zodra ik diep inadem lijkt het alsof mijn longen in de fik staan. Als ik ga liggen hoest ik slijm op wat dik is, en een pijn.

Heb een paracetamol ingenomen en berijd me voor op een fikse verkoudheid :(
Je bereid je maar vast voor, zit niks anders op helaas. Ik ben net wakker geworden, kan nu niet meer slapen, kutzooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven