Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trustuh bron.

Hoi wat.
Heb me zitten vergapen aan de tv: hoe ze uren 'voorpret en napret' kunnen uitzenden rond een korte toespraak...

Op fb natuurlijk snel allerlei cartoons

Zit weer in werkhotel; tv en wifi functioneren
Dat is lekker wat, dan hoef je je daar niet te vervelen. Wij hebben de toespraak gezien, even nagekeken en verder niet. Daar heb ik echt geen geduld voor.
tv gaat meestal samen met laptopje/internet.

fb niet meer open staan, maar was best humor. Media hadden dit natuurlijk al maanden/jaren in een la liggen en konden helemaal los gaan....

Ga ik morgenavond misschien gewoon een boekje lezen

Sweet dreams
Trustuh wat.
Moge allemaal,

Wilde ik nog even online komen, werd ik steeds van het forum afgegooid door de storing .

Bron, echt een dikke , het gaat echt wel weer beter worden, al zie je dat nu even niet. Mocht je gewoon een keer achter de schermen even je hart willen luchten, zeg het dan want dan mailen of bellen we.

Wow Moos wat een lekker hapje, heb je daar een receppie van?

Hier zijn ze gister begonnen aan het terras. Ze dachten het in 1 dag te kunnen doen maar een dag verder ligt er nog maar 2 meter. En het terras is 7 bij 4 meter .

(stukje over terras verwijder ik misschien later nog dus dat stukje liever niet quoten)

Ik heb zo een afspraak waarvoor ik nu al buikpijn voor heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen.

Succes met de afspraak Mv. Hopelijk valt het mee voor je.

Bron Hoop dat het binnenkort weer beter gaat

Mocy Ik had net d laptop uit. Werkze weer vandaag.
Werk zit erop voor vandaag!

Ik heb voor vanavond witlof. Zo maar eens kijken of ik een receptje ergens vind. Maak dat eigelijk zelden klaar. Iemand een ideetje?
quote:AnneRoos74 schreef op 29 januari 2013 @ 14:34:

Werk zit erop voor vandaag!

Ik heb voor vanavond witlof. Zo maar eens kijken of ik een receptje ergens vind. Maak dat eigelijk zelden klaar. Iemand een ideetje?

Shit, te laat. Ja heb wel veel ideeen ermee. Er is op de etenpijler trouwens een heel lekker topic met recepten. Dacht van forumster Francesca.

Bo is er al klaar voor ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb de witlof maar in de oven gedaan met ham en kaas. Heel stanaard maar het was wel lekker.

Mv viel de afspraak een beetje mee?
Wat een stille boel hier.

Afijn, ik neem er nog één.
Ha Moosje!
Een tinto?
Ha die Jootje, lekker tinto. Heb eerst ff een glaasje water genomen om de restjes ier weg te spoelen.

Hoe is het, ging die goed vanavond?
Ja hoor, over de 50% dan ben ik al dik tevreden.

En jij?

Het stormt hier echt!
Drink je vaak ier trouwens?
Ik heb liever Schot
Goed Jo! Wij 55%, was vrij spelen omdat we eerst vergadering hadden, dus maar 18 spellen. Was wel genoeg, hele weekend gekaart.
Ja, ik las dat het leuk was. Mooi!
Een schot vind ik wel hot, maar ier ....bedoelde bier en ja het stormt als een gek hoor. Hebben er een andere route voor moeten nemen anders lag ik nu op het spoor.
Nou, ik weet het niet hoor......

Mijn laptop maakt echt gekke geluiden. Hij knort...........
Het waait zo hard dat mijn keukenkast ervan kraakt en die heb ik echt nog nooit gehoord. Vaag.
Misschien voelt die laptop dat ook...
Mijn maag knorde ook, heb weer een onbedwingbare (vr)eetbui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven