Nee he, gewoon vergeten! Balen!

30-01-2013 10:31 71 berichten
Twee maanden geleden heb ik eindelijk kaarten gekocht voor een theaterstuk wat ik al heel lang heel graag wilde zien. Zitten we gisteravond een film te kijken, komt er een scene waar ze in een theater zitten, zegt m'n vriend opeens: 'Shit hadden we nu niet zelf in het theater moeten zitten?' Aarhhh, gewoon compleet vergeten! Niet te geloven, ik baal als een stekker!

In het kader van gedeelde smart is halve smart: meer mensen zo suf geweest om iets wat je eigenlijk niet kan vergeten toch vergeet?
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel zonde
zonde!! Kijk, en daar zijn notitie kalenders voor uitgevonden .

Koop er gewoon eentje en hang hem op naast de wc.
Ja hoor. Kaartjes gekocht voor het reunieconcert van Led Zeppelin in de bioscoop.

Maand later zeg ik tegen vriend; was dat gisteravond niet....?

Ja dus.
668, the neighbour of the Beast
Das zonde..
Nee, wel n keer op het nippertje gered. Een vriendin en ik waren dagje uit in Utrecht ofzo. Zegt vriendin, we moeten wel optijd thuis zijn, want ik ga naar schouwburg. Zo halfweg de dag vraag ik wat ze gaat zien. Oeps, heb ik ook een kaart voor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat zonde zeg, Balen inderdaad. Voortaan afspraken meteen in je GSM zetten. Ik zet er altijd een extra reminder in een paar dagen van te voren om me er nog extra aan te herinneren.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ik heb het ook een keer gehad, een superleuk concert, bedenk ik me de volgende ochtend dat dat was waarom er kaartjes op de kast stonden.. Mijn manier om het niet te vergeten: kaarten in je agenda op de plek waar je gaat (die week). Werkt alleen als je zo'n agenda met magneetflap hebt, want anders ben je je kaarten zo kwijt ;)
Dat heb ik nou nooit. Tip: koop een kalender of agenda en schrijf daar alles in/op. Elke dag even kijken en je vergeet nooit meer wat.

Andere tip: als je maanden van tevoren tickets koopt, zorg dan dat je ze goed opbergt. Zo voorkom je dat je een dag voor het concert waar je heel lang naar uit hebt gekeken hysterisch je huis ondersteboven gooit omdat je die *^&^%$£"$%^ dingen niet kunt vinden (en dat is me dus wel ooit overkomen, ze zaten uiteindelijk gewoon in de belangrijke-papieren-map).
quote:redband schreef op 30 januari 2013 @ 10:36:

zonde!! Kijk, en daar zijn notitie kalenders voor uitgevonden .

Koop er gewoon eentje en hang hem op naast de wc.Net als hier. Iedere keer als ik op de pot zit kijk ik er naar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is mij ooit één keer overkomen. Reed hier in Friesland een speciale stroomtrein en ik had 2 kaarten geregeld. We hadden toen net een puppie en waren daar druk mee in de weer. Zaten in de tuin en hoorden ineens het typische geluid van de stoomhoorn.... Jammer dus.
Wat voor concert was dat Pampas?

Concert lijkt me erger dan die biostoestand van mij.
Over kaarten kwijt gesproken: CCman had een keer voor weinig een Dolly Parton kaartje opgehaald wat ik op MP had gescoord. Ik zeg nog: "Stop het kaartje goed weg en maak een mental note van waar je het hebt weggestopt" (CCman is net zo warrig als ik, dus dit klinkt belerend en kut maar er was echt wel reden toe ;) Komt ie thuis, kaartje nergens te vinden!!!!!!!!!!!!!!!! Een paar dagen na het concert vond ie het in een studieboek :(

we hebben werkelijk al zijn boeken uitgeschud, de auto van top tot teen onderzocht....................
Afgelopen november kaartjes voor Van Velzen. Ik was ziek, dus ben het compleet vergeten. Wel zonde, had iemand anders er wellicht blij mee kunnen maken.
Jazeker. We hadden kaartjes voor een voorstelling in de kleine komedie. Aangezien we die kaartjes altijd ruim van te voren bestelden waren we het helemaal vergeten (en gewoon niet goed in de agenda gekeken). Gelukkig hadden we wel gezellig visite, dus dat was een fijn alternatief. Bleek later.
quote:Liquorice schreef op 30 januari 2013 @ 10:41:

Andere tip: als je maanden van tevoren tickets koopt, zorg dan dat je ze goed opbergt. Zo voorkom je dat je een dag voor het concert waar je heel lang naar uit hebt gekeken hysterisch je huis ondersteboven gooit omdat je die *^&^%$£"$%^ dingen niet kunt vinden (en dat is me dus wel ooit overkomen, ze zaten uiteindelijk gewoon in de belangrijke-papieren-map).niet TE goed opbergen dus...en even met aandacht zodat je grotere kans hebt nog te weten waar je ze hebt opgeborgen....
Wij hebben wel eens heel blij met onze kaarten bij de schouwburg gestaan waarop de mevr bij de deur heel vreemd keek en vertelde dat die voorstelling toch echt gisteren al geweest was...
Ik had ook maanden geleden kaartjes gekocht voor cabaret waar ik best zin in had maar had er helemaal niet meer op gelet wanneer het was eigenlijk. Zat ik vrijdagavond in de bioscoop en eenmaal de zaal uit keek ik even op mijn telefoon. 6 gemiste oproepen en allemaal berichtjes van vriendin met waar ben je nou???

Oeps...
Daarvoor zijn er dus agenda's uitgevonden.

En nee, is mij nog nooit gebeurd.
Dank voor je bericht, ik heb er toch wel een beetje om moeten lachen. We hebben allemaal wel eens zo iets.

Soms is het leven ironisch.

Die kaartjes worden misschien nog collectors items, als je ze honderd jaar bewaart of zo.
Ik heb wel eens aan het begin van het theaterseizoen 4 kaartjes besteld voor een concert van De Dijk. Dat was pas maanden later, en de kaartjes lagen op de vaste plek. Alleen toen ik er met mijn gezelschapsman heen ging, zag ik dat ik 4 kaartjes had en maar 2 nodig had.. gelukkig worden daar ook kaartjes aan de deur verkocht, dus gewoon voor 2 euro minder mijn extra kaartjes alsnog verkocht.
Oh, en die handige notitiekalenders zijn nu overal in de opruiming, bij o.a. de Witte Boekenhal (ofzo) voor 3 euro.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat me dat zou gebeuren. Ik bedoel: bestaan er tegenwoordig nog (volwassen) mensen die geen agenda bijhouden dan?! (ofwel een papieren, ofwel in je telefoon).

Alles staat in mijn agenda, ik kijk dagelijks in mijn agenda, dus dan vergeet je ook niks. Maar ik ben dan ook een vrij geordend persoon, wellicht heeft het daar iets mee te maken;)
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:ccbloom schreef op 30 januari 2013 @ 10:46:

[...]

niet TE goed opbergen dus...en even met aandacht zodat je grotere kans hebt nog te weten waar je ze hebt opgeborgen....Gewoon voor alles vaste plaatsen aanhouden. Dan weet je altijd exact "als ik dát zoek, ligt het dus in dié la". Bij mij ligt alles op vaste plaatsen in huis, en daar leg ik het ook altijd direct na gebruik weer terug. Kan desnoods alles met mijn ogen dicht vinden. Is bovendien veel minder moeite dan steeds weer de ultieme bewaarplek te moeten gaan zitten verzinnen en dan maar hopen dat je je dat weken later nog herinnert.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ja hoor Tinkerbell, ik houd geen agenda bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven