Nee he, gewoon vergeten! Balen!

30-01-2013 10:31 71 berichten
Twee maanden geleden heb ik eindelijk kaarten gekocht voor een theaterstuk wat ik al heel lang heel graag wilde zien. Zitten we gisteravond een film te kijken, komt er een scene waar ze in een theater zitten, zegt m'n vriend opeens: 'Shit hadden we nu niet zelf in het theater moeten zitten?' Aarhhh, gewoon compleet vergeten! Niet te geloven, ik baal als een stekker!

In het kader van gedeelde smart is halve smart: meer mensen zo suf geweest om iets wat je eigenlijk niet kan vergeten toch vergeet?
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyPhoxy schreef op 30 januari 2013 @ 11:36:

Ik heb het ook wel een gehad met theaterkaartjes. Ik had het braaf in mijn agenda gezet...alleen was de voorstelling in februari, maar ik had het er op dezelfde dag in maart ingezet. Was me niet opgevallen omdat 12 februari en 12 maart beiden op een woensdag vielen.Dat heb ik dit jaar dus ook gedaan. Gelukkig zag ik het op tijd en zitten we als alles goed gaat, volgende week in de zaal!
We hebben het een keer gehad dat we een vliegtuig hebben gemist.

We waren vanaf het begin van de vakantie er van overtuigd dat we de 31e terugvlogen.

Toen we de 30e 's avonds de hotelkamer in wilden gaan lukte dat niet. Bleek bij de receptie dat we dus al uitgecheckt hadden moeten zijn.

Gelukkig hadden we vrij snel een vlucht geregeld voor de volgende dag en ook in het hotel konden we nog een nacht blijven.

Verder vergeet ik nooit een voorstelling ofzo... omdat dat echt dingen zijn waar ik me op verheug en ik wat dat betreft net een klein kind ben (ik roep nog net niet: "Nog zoveel nachtjes slapen en dan...")
Mijn moeder heeft ons een keer met zijn allen op het vliegveld met een bek vol tanden laten staan omdat eenmaal op schiphol aangekomen bleek dat wij niet om 18.00 maar om 06.00 een vlucht hadden. Uiteindelijk met een vlucht eerst naar kos en een extra overnachting daar 2 dagen later in rhodos aangekomen.
Ik was een keer lekker vroeg opgestaan om een tentamen te leren. Installeerde mezelf in mijn pyjama op de bank met een boek en toen ging mijn telefoon... Studiegenoot vroeg waar ik bleef, het tentamen begon over 3 minuten.

Gauw iets aangeschoten, op de fiets gesprongen en naar de uni gesjeesd. Was 25 minuten te laat, dus nog net op tijd, want na 30 minuten te laat mocht je niet meer naar binnen. Tentamen overigens ruim gehaald.
Vergeten niet, wel een keer heel laat binnengekomen.

Gelukkig mochten we nog naar binnen, ergens op een plekje hoog op een balkon.

Eenmaal geïnstalleerd kijken we naar het podium...en blijkt dat we in de verkeerde zaal zitten...bij de afscheidstour van BZN...gaap...we hebben het tot de pauze aangehoord en zijn toen maar lekker naar huis gegaan.
Ik zet echt álles in mijn telefoon... En kijk er dan niet naar, want ik denk ook alles uit mijn hoofd te weten. Vorige week nog: bij de tandarts zitten, na een uur vragen wanneer ik nou eens aan de beurt kwam. Jé zeg, u bent pas morgen aan de beurt! Ik nog volhouden dat ik het toch zelf bij het rechte eind had, verontschuldigen etc. etc. Kijk ik toch eens in mijn telefoon.... en ja ze hadden gelijk.

Of opgebeld worden door de kapper waar ik blijf: dacht echt dat ik er pas een uur later hoefde te zijn..
Het is mij al een paar keer overkomen dat ik helemaal opgetut ben voor een verjaardag, en doodleuk aankom zonder cadeau's omdat ik ze ben vergeten! Ook als ik zonder haast de deur uit ga komt het voor....
Voor onze trouwdag kaartjes gekocht om in het theater naar iets leuks te gaan. Het was niet op de dag zelf maar twee dagen eerder. Helemaal tiptop aangekleed, stond ik nog even mijn oorbellen in te doen. Hoor ik mijn man vragen welke datum het is. Ik wist het meteen. Neeeeeeee, vergeten! En het was een once in a lifetime theatershow waar we beiden zooo graag heen wilden! Was het dus een dag eerder dan we dachten. Van het theater mochten we, als geweldige service, nog een ander stuk uitzoeken om heen te gaan (van een lijst die ze me toezonden) Echt heel lief. Geloof dat we 3 of 4 jaar getrouwd waren ofzo.
quote:Yraatje schreef op 30 januari 2013 @ 12:12:

Verder vergeet ik nooit een voorstelling ofzo... omdat dat echt dingen zijn waar ik me op verheug en ik wat dat betreft net een klein kind ben (ik roep nog net niet: "Nog zoveel nachtjes slapen en dan...")Daar vertrouwde ik dus ook op. Ik vergat nooit iets om die reden. Nu maak ik voor alles wat ik ver in het vooruit koop heel veel reminders aan ;)
Jasses,fullhouse dat is wel balen ja.

Vind het erg leuk om te lezen dat er meer warhoofden op deze planeet rondlopen.

Een voorstelling voor de kids vergeten is nog wel het pijnlijkste,ai leg ze dat maar eens uit

Wij zijn eens twéé jaar op rij een groot feest van kennissen vergeten. Daarna werden we ook niet meer uitgenodigd;-)
Gelukkig nog nooit met een concert gehad.

Wel met de tandarts voor een controle afspraak. Ik was binnengekomen toen de receptioniste even niet op haar plek zat, dus die had me niet opgemerkt. Ik maar wachten en een paar mensen die na mij binnenkwamen werden inmiddels al naar binnengeroepen. Ik was toen ongeveer 14 en het duurde bijna een uur voordat ik aan de receptioniste durfde te vragen wanneer ik aan de beurt zou zijn. Toen bleek dat ik de volgende dag m'n afspraak had. Gelukkig mocht ik ff tussendoor, want ze vonden het zo sneu voor me.
Niet helemaal hetzelfde maar ik had hotelbonnen van Kruidvat. Ik was van plan naar een paar festivals te gaan en dacht heel naief: Die bonnen komen altijd wel van pas.

Niet bij nagedacht dat ze tot eind september geldig waren maar dat je wel voor eind juni alles moest reserveren. Oeps... ik had niks gereserveerd en heb die bonnen dus voor niks gekocht.
Tsja, die keer dat ik èindelijk ook naar zo'n festival waar iedereen over praat zou gaan, lag mijn dure kaartje in de kast weg te rotten omdat ik even ervoor met een psychose werd opgenomen. Echt jammer, want de PAAZ was nou niet bepaald een feestje
Auw.

Festival met een pscychose is trouwens ook niet top....of misschien juist wel Maar dat zal een pijn gedaan hebben idd.
Zelf heb ik dat soort dingen eigenlijk nooit, zeker als het om iets leuks gaat kijk ik er zo naar uit dat ik precies weet waar en wanneer.

Maar m'n ex had het regelmatig: kwam ik helemaal in vol ornaat aanzetten omdat we ergens naar toe zouden, bleek het dan toch weer de dag (of soms zelfs week) ervoor of erna te zijn

Op een gegeven moment wilde ik gewoon de kaartjes zien als we iets gingen doen, en dan hield ik de datum wel bij (vond hij dan weer verschrikkelijk betuttelend, en dat was het mischien ook wel, maar we waren dan wel op de juiste dag op de juiste plek )
Festival met een pscychose is trouwens ook niet top....of misschien juist wel

Nou... wel lekker goedkoop; geen alcohol, pilletjes of andere rommel nodig. Gewoon gratis onwijs uit je bol gaan
Ai zure verhalen hier om te lezen. Wat ben je dan teleurgesteld he.

Ikzelf ging vorig jaar stoppen met therapie A en ging over naar therapie B en kreeg het advies er even tussenuit te gaan. Ik greep dit met beide handen aan en ging vrijwel direct een reis boeken zonder in mijn agenda te kijken want tja, geen therapie dus helemaal vrij.

Ik lekker een weekje kreta geboekt en ik ga die in mijn agenda zetten (omgekeerde volgorde dus) en toen zag ik tot mijn schrik dat ik naar Wicked zou gaan die week met mijn zus. Maanden ervoor al geboekt. Zij is uiteindelijk met onze andere zus gegaan en we hebben afgesproken alsnog samen naar Wicked te gaan als er weer een goede aanbieding was.

Paar maanden geleden was er weer een goede aanbieding dus wij kiezen een dag uit en ik bestel de kaartjes en betaal. Ik zet de dag in mijn agenda.... en kom erachter dat ik die avond in het theater hoorde te zitten met mijn neefje naar de koning van katoren. Balen! Die is uiteindelijk met mijn zwager dus zijn vader gegaan. Jammer want zie neefje niet zo vaak meer.

Heb er wel van geleerd hoor. Beter opletten!
Och Jina, dat zou mij ook kunnen overkomen ( zie een topic van mij) maar ontzettend balen dat jullie dit gisteravond zijn vergeten. En ja, ik ben zelfs eens een rechtszaak vergeten, en zelfs eens een sollicitatie gesprek, ze belden waar ik bleef, oops vergeten! En dit ga je niet geloven, ik was er nog aangenomen ook!
Ik houd ook geen agenda bij, dus gaat ook wel eens mis, vooral met theaterkaartjes. Heb wel eems meegemaakt dat er andere mensen op je plek zitten, bleken wij een dag te laat...
Zoon die maandag de kapper vergat, vergat nu weer iets.................. Dat zijn training een half uur later begint sinds een paar weken. Hij heeft zich rot gehaast om om 18.30 uur in de sporthal te zijn. Ik ben ook iets vergeten, om tegen hem te zeggen dat hij zich vergiste.
/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven