Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 30 januari 2013 om 09:24
quote:Shenandoah schreef op 29 januari 2013 @ 21:57:
@kokolientje,
ik ga eens zoeken, kan me herinneren dat ik er van de zomer eentje meegenomen heb uit het hotel, maar of en waar ik dat ding heb weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
Fijn als je hem zou vinden !
@ Ukkie dat schiet niet op natuurlijk
Mijn dochter gebruikt ze en wil niet zo'n dikke plastic douchemuts op. Ik heb ooit 2 pakjes bij de Blokker gekocht maar die hebben ze niet meer en nu zijn ze op.
@kokolientje,
ik ga eens zoeken, kan me herinneren dat ik er van de zomer eentje meegenomen heb uit het hotel, maar of en waar ik dat ding heb weet ik zo even niet uit mijn hoofd.
Fijn als je hem zou vinden !
@ Ukkie dat schiet niet op natuurlijk
Mijn dochter gebruikt ze en wil niet zo'n dikke plastic douchemuts op. Ik heb ooit 2 pakjes bij de Blokker gekocht maar die hebben ze niet meer en nu zijn ze op.
woensdag 30 januari 2013 om 09:27
quote:marmul schreef op 30 januari 2013 @ 08:45:
[...]
Is dat op alle soorten en maten? Zo ja dan heb ik wel intresse
Volgens mij wel. Dit zijn de voorwaarden die erbij staan:
-de korting geldt op de gedrukte fotoalbums vanaf 13.95 via de HEMA albumsoftware
-de korting geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen
-de actiecode is niet inwisselbaar voor geld
-de code is per persoon eenmalig te gebruiken
-de korting kan niet achteraf verrekend worden in de winkel
-de actiecode is geldig tot en met 14 februari 2013
[...]
Is dat op alle soorten en maten? Zo ja dan heb ik wel intresse
-de korting geldt op de gedrukte fotoalbums vanaf 13.95 via de HEMA albumsoftware
-de actiecode is geldig tot en met 14 februari 2013
woensdag 30 januari 2013 om 10:05
May.... Je weet wat een rotwerk het is om dat netjes in te pakken. Ik moet zorgen dat ik materiaal heb, om het in te pakken én een goeie doos.
Daarbij heb ik alleen op woensdag of in het weekend tijd om me daar druk om te maken.
Ik vergeet je heus niet, maar ik moet wel eerst de tijd én het juiste materiaal vinden om te zorgen dat dat spul heel bij jou komt.
Daar gaat gewoon wat tijd overheen.
Daarbij heb ik alleen op woensdag of in het weekend tijd om me daar druk om te maken.
Ik vergeet je heus niet, maar ik moet wel eerst de tijd én het juiste materiaal vinden om te zorgen dat dat spul heel bij jou komt.
Daar gaat gewoon wat tijd overheen.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 30 januari 2013 om 10:50
quote:Kokolientje schreef op 29 januari 2013 @ 20:10:
Mag ik hier ook wat vragen ? Ik ben op zoek naar van die douchemutsjes die je in een hotel krijgt. Als iemand er nog heeft liggen hou ik me aanbevolen !Ik slaap vannacht in een hotel, zal even kijken of ze er liggen en neem ze dan mee.
Mag ik hier ook wat vragen ? Ik ben op zoek naar van die douchemutsjes die je in een hotel krijgt. Als iemand er nog heeft liggen hou ik me aanbevolen !Ik slaap vannacht in een hotel, zal even kijken of ze er liggen en neem ze dan mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 30 januari 2013 om 11:11
Hier in de voedselbank (die trouwens lang niet zo gevuld en professioneel is als degene die je ziet op tv) ligt ook (kinder)kleding op een tafel. En er ligt weleens een doos met wat speelgoed o.i.d. Als ze echt leuke dingen hebben, dan houden ze dat apart. Bijvoorbeeld een doos met nieuwe dvd's. Dan vragen ze naar de leeftijd van je kind en krijg je van hen een passende dvd mee. Vorige week dus Angelina Ballerina en Elias gekregen. Maar dat schijnt allemaal verzameld te worden op een centraal punt en dan verdeeld over de locaties. Ik breng er zelf ook weer dingen naartoe die ik hier niet weg kan geven.
Het 'aanbod' is wel heel wisselend. Er is wel altijd brood en vlees, ingevroren en zonder etiket. Er wordt op tv altijd gezegd dat de voedselbanken geen spullen over de datum aannemen en uitgeven, maar dat gebeurt hier zeker wel. Nou heb ik daar geen moeite mee, maar de tv geeft niet altijd een realistisch beeld.
Het 'aanbod' is wel heel wisselend. Er is wel altijd brood en vlees, ingevroren en zonder etiket. Er wordt op tv altijd gezegd dat de voedselbanken geen spullen over de datum aannemen en uitgeven, maar dat gebeurt hier zeker wel. Nou heb ik daar geen moeite mee, maar de tv geeft niet altijd een realistisch beeld.
woensdag 30 januari 2013 om 13:34
quote:ukkie21 schreef op 30 januari 2013 @ 09:27:
[...]
-de actiecode is geldig tot en met 14 februari 2013ik zal je even mailen dank je wel
[...]
-de actiecode is geldig tot en met 14 februari 2013ik zal je even mailen dank je wel
a docter a day keeps the apple away
woensdag 30 januari 2013 om 14:58
@italiemeisje
Vriendlief werkt in de levensmiddelen sector en zegt over die datum's dat dat meer uiterste verkoopdata zijn en dat je het daarna best nog kan gebruiken. Zeker producten die in de vriezer hebben gelegen, of pakjes en zakjes. Zuivel is iets kritieker, maar zolang je je neus en ogen maar goed gebruikt kun je het best nog gebruiken. En van 1 slokje zure melk ben je echt niet gelijk ziek.
Als ik hier twijfel hou ik het mijn katten onder hun neus. Als die het 'begraven' is het bedorven en eet ik het niet meer. Katten van mij zijn niet kieskeurig (boerenkool en appel, lekker hoor) maar eten echt niets wat bedorven is :p
Vriendlief werkt in de levensmiddelen sector en zegt over die datum's dat dat meer uiterste verkoopdata zijn en dat je het daarna best nog kan gebruiken. Zeker producten die in de vriezer hebben gelegen, of pakjes en zakjes. Zuivel is iets kritieker, maar zolang je je neus en ogen maar goed gebruikt kun je het best nog gebruiken. En van 1 slokje zure melk ben je echt niet gelijk ziek.
Als ik hier twijfel hou ik het mijn katten onder hun neus. Als die het 'begraven' is het bedorven en eet ik het niet meer. Katten van mij zijn niet kieskeurig (boerenkool en appel, lekker hoor) maar eten echt niets wat bedorven is :p
woensdag 30 januari 2013 om 20:48
quote:linton schreef op 27 januari 2013 @ 19:17:
Ik lees al een poosje mee met dit topic en het is hartverwarmend!
Heeft iemand interesse in speelgoed? Ik ga van de week eens mijn huis uitmesten. Vooral jongens spul, auto'tjes en enz.
Het liefst dan ophalen, regio 035.
En als ik de kast van jongste op ruim heb ik waarschijnlijk nog wel wat kleren maat 86/92/98 over.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?Heb je toevallig ook playmobil of cars/hotweel autootjes?
Ik lees al een poosje mee met dit topic en het is hartverwarmend!
Heeft iemand interesse in speelgoed? Ik ga van de week eens mijn huis uitmesten. Vooral jongens spul, auto'tjes en enz.
Het liefst dan ophalen, regio 035.
En als ik de kast van jongste op ruim heb ik waarschijnlijk nog wel wat kleren maat 86/92/98 over.
Wie o wie kan ik er blij mee maken?Heb je toevallig ook playmobil of cars/hotweel autootjes?
woensdag 30 januari 2013 om 22:46
@marmul: ik heb je de kortingscode gemaild.
Op mijn werk staan nog twee bio-ethanol branders (tafelmodel), heeft iemand daar interesse in? Ze zaten vorig jaar in ons kerstpakket, maar ze raken ze dus aan de straatstenen niet kwijt, dus als ik er hier iemand blij mee kan maken?.. Voor een foto zie mijn album
Daarnaast een eikenhouten kast, op te halen in 024.
Zie Weggeefalbum Bij interesse, mail naar ukkie21 at hotmail punt nl
O, en ik heb vandaag een shirtje dat ik via dit topic heb gekregen aan. Helemaal blij mee, kan weer mooi wat nieuwe combi's maken
Op mijn werk staan nog twee bio-ethanol branders (tafelmodel), heeft iemand daar interesse in? Ze zaten vorig jaar in ons kerstpakket, maar ze raken ze dus aan de straatstenen niet kwijt, dus als ik er hier iemand blij mee kan maken?.. Voor een foto zie mijn album
Daarnaast een eikenhouten kast, op te halen in 024.
Zie Weggeefalbum Bij interesse, mail naar ukkie21 at hotmail punt nl
O, en ik heb vandaag een shirtje dat ik via dit topic heb gekregen aan. Helemaal blij mee, kan weer mooi wat nieuwe combi's maken
donderdag 31 januari 2013 om 07:20
@ukkie
die kast is gaaf, heb je de afmetingen voor me?
@rara
zijn dat printers met cartridges of met zo'n groot ding erin, toner heet het geloof ik? Vriendlief wil onze printer inruilen voor zo'n printer met zo'n groot ding omdat die van ons niet vaak genoeg gebruikt wordt zodat de boel verstopt raakt. Dat schijn je niet met een toner te hebben
die kast is gaaf, heb je de afmetingen voor me?
@rara
zijn dat printers met cartridges of met zo'n groot ding erin, toner heet het geloof ik? Vriendlief wil onze printer inruilen voor zo'n printer met zo'n groot ding omdat die van ons niet vaak genoeg gebruikt wordt zodat de boel verstopt raakt. Dat schijn je niet met een toner te hebben