Het wakkere kletstopic!
donderdag 31 januari 2013 om 00:36
In mijn leven van nabij 7 verschillende Rottweilers meegemaakt en stuk voor stuk schatten van beesten. Inderdaad hebben ze over het algemeen wel een strakke hand en een consequent baasje nodig. Goede opvoeding doet wonderen, deze 7 zouden geen van allen iemand kwaad doen, ook hartstikke lief met kinderen (ook vreemden).
Jammer dat het ras zo'n slechte naam heeft.
Jammer dat het ras zo'n slechte naam heeft.
donderdag 31 januari 2013 om 00:53
Heb de energie niet gehad om bij te lezen. Ik besta nog wel hoor, maar ga bijna lethargisch door het leven de laatste week. Ik kom eten te kort. Van 500 ben ik naar 800 kcal gegaan, en nog trek ik het niet. Het voelt als falen en weer de weg van de minste weerstand kiezen. Ik heb vandaag gezondigd met een appel, peer en sinaasappel. Ik heb normaal eten nodig. Van de schijf van 5 zeg maar. Kan wel janken zo rot als ik me voel
donderdag 31 januari 2013 om 01:00
quote:zegmaarAns schreef op 31 januari 2013 @ 00:53:
Heb de energie niet gehad om bij te lezen. Ik besta nog wel hoor, maar ga bijna lethargisch door het leven de laatste week. Ik kom eten te kort. Van 500 ben ik naar 800 kcal gegaan, en nog trek ik het niet. Het voelt als falen en weer de weg van de minste weerstand kiezen. Ik heb vandaag gezondigd met een appel, peer en sinaasappel. Ik heb normaal eten nodig. Van de schijf van 5 zeg maar. Kan wel janken zo rot als ik me voel Gewoon kappen
Heb de energie niet gehad om bij te lezen. Ik besta nog wel hoor, maar ga bijna lethargisch door het leven de laatste week. Ik kom eten te kort. Van 500 ben ik naar 800 kcal gegaan, en nog trek ik het niet. Het voelt als falen en weer de weg van de minste weerstand kiezen. Ik heb vandaag gezondigd met een appel, peer en sinaasappel. Ik heb normaal eten nodig. Van de schijf van 5 zeg maar. Kan wel janken zo rot als ik me voel Gewoon kappen