The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Half jaar geleden had ik een longvliesinfectie, pleuritis/ de pleuris. Dat was by far 't meest pijnlijke ooit!

En jij?
nierstenen

ben je ooit in Italie geweest?
Ja

Waar wordt je blij van
Kittens!

Plak een plaatje van je huidige kapsel.

Officieel heb ik wel een soort van kapsel, maar ik ben al zo lang niet naar de kapper geweest dat er niets van terug te vinden valt, echt vreselijk (is ook echt geen plaatje van te vinden). En dat droge koude weer helpt ook niet.

Vraag blijft (voor echt kapsel)
Als ik net naar de kapper ben geweest zit het ongeveer zo maar dan wel een stukje langer. Dan föhnen ze 't steil op. Maar ik heb 't nu heel lang en met de juiste shampoo en spul, wordt het meer zoiets.

Wat wil je graag nog s zien?
Mijn geboorteland/stad. Wil er ooit nog een keertje naar toe. Sinds mijn 2e levensjaar niet meer geweest.

Erger je je ook zo aan bumperklevers en wat doe je dan?
Dan juist de toegestane snelheid aanhouden

Waar kun jij je dood aan ergeren op straat?
Mensen die hun hond niet aanlijnen.

Ben jij tevreden over je woonplaats?
't Gevoel dat ik bij mijn woonplaats heb is puur sentimenteel. Het heeft maar 1 supermarkt, 1 groentenboer, 1 bakker, 1 boekhandeltje. 't Zijn meer de mensen die 't m doen. Woon er mijn hele leven al dus ken er veel mensen. Maar erg functioneel is 't natuurlijk niet. We verhuizen binnen enkele jaren naar n groter naastgelegen dorp. Iets meer keuzemogelijkheid.

Wat had je beter niet kunnen doen?
Aandelen KBC verkopen.

Koop je liever alles in 1 supermarkt of ga je graag naar de kleine zelfstandige?
Zelfstandigen, voor het grootste deel. Alleen voor zaken als schoonmaakmiddel en WC-papier en zo ga ik naar de supermarkt.

Heb je voor komend weekend leuke afspraken staan?
Your luck's about to change, cher.
Ja, vrijdag uit eten en borrelen. Zaterdag uitbrakken chillen. Zondag sporten en dan iets met vriendinnen doen (weet nog niet precies wat).

Waar zie jij heel erg tegenop?
Bloedprikken vanmiddag om te kijken of ik niets heb en bloeddonor mag zijn.

En mijn zus confornteren met onze ruzie heb ik ook echt geen zin in.

En jij?
Tegen de verbouwing van de voorpui die we aanstaande zomer laten uitvoeren. Twee maanden lang stof, gehamer en geboor en vreemde mensen over de vloer.

Wat vind jij een mooie songtekst?
Your luck's about to change, cher.
het woord 'songtekst'suggereert dat het over popmuziek moet gaan, maar daar heb ik echt niets mee, sorry.

Sowieso ben ik eigenlijk voornamelijk van de instrumentale muziek, maar 'Der Erlkoning' http://nl.wikipedia.org/wiki/Erlk%C3%B6nig vind ik wel een heel mooie tekst het intrigeert en de muziek sluit natuurlijk mooi aan bij de tekst.

Met welke cultuur vorm heb jij helemaal niets?
Kunst. Daar heb ik totaal niets meer.

Stel dat er aliëns bestaan en ze staan vannacht ineens in je slaapkamer. Ze vragen of je mee wilt gaan naar hun planeet. Wat zou je doen?
Ze stom aankijken en vragen hoe ze het in hun hoofd halen om zomaar iemands slaapkamer op te komen.

Welke kleur vind jij echt niet mooi?
Roze. Hoe hebben mensen het in hun hoofd gehaald om die kleur te bedenken. Oerlelijk!

En welke kleur vind jij het allermooist?
Roze =D Het liefst zoveel mogelijk. Bedankt mensen die het in hun hoofd hebben gehaald om die kleur te bedenken ;D

Waar verheug jij je op?
Op mijn ervaringsstage die binnenkort gaat beginnen!

Waarmee krijgen mensen jou op de kast?
Valse beschuldigingen. Niets zo lelijk als onrecht.

Hoe eet jij 't liefst spinazie?
Triquetra, je bedoelt beeldende kunst: schilderijen en beelden enzo? Opzich is muziek ook kunst en een boek ook natuurlijk.
Je hebt gelijk Vosje. Beeldende kunst. Had ik er even bij moeten vermelden
Wat is dat toch met die spinazie? In de categorie hoe eet jij je .... komt de spinazie heel vaak voor naar mijn idee. Gewoon, gekookt, lekker. Gewokt door een prutje is ook prima trouwens. Spinazie is sowieso lekker.

Wat ga je vanavond eten (of heb je gegeten)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven