Officieel heb ik wel een soort van kapsel, maar ik ben al zo lang niet naar de kapper geweest dat er niets van terug te vinden valt, echt vreselijk (is ook echt geen plaatje van te vinden). En dat droge koude weer helpt ook niet.
Als ik net naar de kapper ben geweest zit het ongeveer zo maar dan wel een stukje langer. Dan föhnen ze 't steil op. Maar ik heb 't nu heel lang en met de juiste shampoo en spul, wordt het meer zoiets.
Wat wil je graag nog s zien?
Anoniem_160118
donderdag 31 januari 2013 om 05:18
Mijn geboorteland/stad. Wil er ooit nog een keertje naar toe. Sinds mijn 2e levensjaar niet meer geweest.
Erger je je ook zo aan bumperklevers en wat doe je dan?
't Gevoel dat ik bij mijn woonplaats heb is puur sentimenteel. Het heeft maar 1 supermarkt, 1 groentenboer, 1 bakker, 1 boekhandeltje. 't Zijn meer de mensen die 't m doen. Woon er mijn hele leven al dus ken er veel mensen. Maar erg functioneel is 't natuurlijk niet. We verhuizen binnen enkele jaren naar n groter naastgelegen dorp. Iets meer keuzemogelijkheid.
Tegen de verbouwing van de voorpui die we aanstaande zomer laten uitvoeren. Twee maanden lang stof, gehamer en geboor en vreemde mensen over de vloer.
Wat vind jij een mooie songtekst?
Your luck's about to change, cher.
Anoniem_108401
donderdag 31 januari 2013 om 16:57
het woord 'songtekst'suggereert dat het over popmuziek moet gaan, maar daar heb ik echt niets mee, sorry.
Sowieso ben ik eigenlijk voornamelijk van de instrumentale muziek, maar 'Der Erlkoning' http://nl.wikipedia.org/wiki/Erlk%C3%B6nig vind ik wel een heel mooie tekst het intrigeert en de muziek sluit natuurlijk mooi aan bij de tekst.
Met welke cultuur vorm heb jij helemaal niets?
Anoniem_160118
donderdag 31 januari 2013 om 17:04
Kunst. Daar heb ik totaal niets meer.
Stel dat er aliëns bestaan en ze staan vannacht ineens in je slaapkamer. Ze vragen of je mee wilt gaan naar hun planeet. Wat zou je doen?
Anoniem_132238
donderdag 31 januari 2013 om 17:21
Ze stom aankijken en vragen hoe ze het in hun hoofd halen om zomaar iemands slaapkamer op te komen.
Welke kleur vind jij echt niet mooi?
Anoniem_160118
donderdag 31 januari 2013 om 17:23
Roze. Hoe hebben mensen het in hun hoofd gehaald om die kleur te bedenken. Oerlelijk!
Valse beschuldigingen. Niets zo lelijk als onrecht.
Hoe eet jij 't liefst spinazie?
Anoniem_108401
donderdag 31 januari 2013 om 18:03
Triquetra, je bedoelt beeldende kunst: schilderijen en beelden enzo? Opzich is muziek ook kunst en een boek ook natuurlijk.
Anoniem_160118
donderdag 31 januari 2013 om 18:04
Je hebt gelijk Vosje. Beeldende kunst. Had ik er even bij moeten vermelden
Anoniem_108401
donderdag 31 januari 2013 om 18:06
Wat is dat toch met die spinazie? In de categorie hoe eet jij je .... komt de spinazie heel vaak voor naar mijn idee. Gewoon, gekookt, lekker. Gewokt door een prutje is ook prima trouwens. Spinazie is sowieso lekker.