Griep? Even klagen
dinsdag 29 januari 2013 om 17:29
Gadverdamme, ik werd vanmorgen wakker met keelpijn, nu heb ik het zooooo koud en mijn klieren in mijn nek doen pijn, nare steken in mijn armen, benen en vingers. Ik heb wel een griepprik gehad. Ik kan niet wachten tot het kinderbedtijd is, dan kruip ik er ook in. Ik ben eten aan het koken, bah, het stinkt.
dinsdag 29 januari 2013 om 23:46
quote:momodoe schreef op 29 januari 2013 @ 22:38:
Hoort bij griep ook pijn op de borst?
Ik ben niet verkouden en ook geen koorts. Maar zodra ik diep inadem lijkt het alsof mijn longen in de fik staan. Als ik ga liggen hoest ik slijm op wat dik is, en een pijn.
Heb een paracetamol ingenomen en berijd me voor op een fikse verkoudheid
Heel herkenbaar Momodoe, zo begon het bij mij ook. Ineens heel kortademig en branderige longen.
Nog geen dag later rillen van de kou onder 4 dekens, tegen de 40 graden koorts en heb een paar dagen helemaal voor pampus gelegen. Dankzij de kippenbouillon van mijn lieve buurvrouw en verder koppen thee met honing, beschuitjes en wat fruit (nergens anders trek in) en een berg paracetamol kom ik er langzaam weer een beetje bovenop. Wat een rotgriep zeg. Van bed/bank naar de keuken lopen voor thee was al een hele onderneming. Nu hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Dat schijnt nog wel even aan te houden.
Beterschap iedereen!
Hoort bij griep ook pijn op de borst?
Ik ben niet verkouden en ook geen koorts. Maar zodra ik diep inadem lijkt het alsof mijn longen in de fik staan. Als ik ga liggen hoest ik slijm op wat dik is, en een pijn.
Heb een paracetamol ingenomen en berijd me voor op een fikse verkoudheid

Heel herkenbaar Momodoe, zo begon het bij mij ook. Ineens heel kortademig en branderige longen.
Nog geen dag later rillen van de kou onder 4 dekens, tegen de 40 graden koorts en heb een paar dagen helemaal voor pampus gelegen. Dankzij de kippenbouillon van mijn lieve buurvrouw en verder koppen thee met honing, beschuitjes en wat fruit (nergens anders trek in) en een berg paracetamol kom ik er langzaam weer een beetje bovenop. Wat een rotgriep zeg. Van bed/bank naar de keuken lopen voor thee was al een hele onderneming. Nu hoesten, hoesten en nog eens hoesten. Dat schijnt nog wel even aan te houden.
Beterschap iedereen!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

woensdag 30 januari 2013 om 13:46
Beterschap! Ik ben ook geveld.
In december ook al een week hoge koorts gehad, toen ab gekregen voor keelonsteking.
Maandagmiddag , ik stond voor de klas, voelde ik alweer dat het niet helemaal ok was. Thuisgekomen 39 koorts. Gister hele dag in bed; moest wel de kinderen halen van de BSO. Man , wat een onderneming, onderweg paar x tegen een muur geleund. Kon gewoon niet meer.
Gelukkig kon man eerder naar huis, dus gekookt heb ik niet. Meteen weer naar bed.
Nu is de koorts gezakt, 38.5, maar voor de rest voel ik me nog even belabberd.
Ik vind het maar raar: ben normaal bijna nooit ziek en nu 2x in 6 weken tijd!
In december ook al een week hoge koorts gehad, toen ab gekregen voor keelonsteking.
Maandagmiddag , ik stond voor de klas, voelde ik alweer dat het niet helemaal ok was. Thuisgekomen 39 koorts. Gister hele dag in bed; moest wel de kinderen halen van de BSO. Man , wat een onderneming, onderweg paar x tegen een muur geleund. Kon gewoon niet meer.
Gelukkig kon man eerder naar huis, dus gekookt heb ik niet. Meteen weer naar bed.
Nu is de koorts gezakt, 38.5, maar voor de rest voel ik me nog even belabberd.
Ik vind het maar raar: ben normaal bijna nooit ziek en nu 2x in 6 weken tijd!

woensdag 30 januari 2013 om 13:59

donderdag 31 januari 2013 om 00:26
Ik heb nog steeds geen koorts, en niet verkouden niets. Maar een pijn op mijn borst niet normaal. En mijn keel begint nu ook pijn te doen. En als ik hoest, moet ik erna gewoon bijkomen van de pijn. Dit is toch raar?
Ik heb het idee dat ik longontsteking heb ofzo. Nooit gehad hoor, maar deze pijn herken ik niet.
Kan ook niet slapen. Ook zo irritant.
Ik heb het idee dat ik longontsteking heb ofzo. Nooit gehad hoor, maar deze pijn herken ik niet.
donderdag 31 januari 2013 om 10:20
quote:momodoe schreef op 31 januari 2013 @ 00:26:
Ik heb nog steeds geen koorts, en niet verkouden niets. Maar een pijn op mijn borst niet normaal. En mijn keel begint nu ook pijn te doen. En als ik hoest, moet ik erna gewoon bijkomen van de pijn. Dit is toch raar?
Ik zou toch eerder denken dat je een virus te pakken hebt in plaats van longontsteking, dit denk ik omdat je aangeeft ook keelpijn te hebben. Longontsteking heb je niet van de een op de andere dag maar is meestal een complicatie op een verkoudheid of bronchitis. Veel sterkte en goed vitamientjes nemen!
Ik voel me al weer bijna helemaal beter, ik denk dat ik ondanks de griepprik toch de griep heb gehad maar door de prik milder en sneller is verlopen. Allemaal van harte beterschap!
Ik zou toch eerder denken dat je een virus te pakken hebt in plaats van longontsteking, dit denk ik omdat je aangeeft ook keelpijn te hebben. Longontsteking heb je niet van de een op de andere dag maar is meestal een complicatie op een verkoudheid of bronchitis. Veel sterkte en goed vitamientjes nemen!
Ik voel me al weer bijna helemaal beter, ik denk dat ik ondanks de griepprik toch de griep heb gehad maar door de prik milder en sneller is verlopen. Allemaal van harte beterschap!

donderdag 31 januari 2013 om 18:43
Ik heb de griep ook en ik word er echt niet goed van. Ouders zijn ook ziek. Dus momenteel eigenlijk geen langskomend bezoek en moet zelf de boodschappen doen al kan ik amper op mijn benen staan. Koorts is wat gezakt maar hoesten en pijn in het lijf worden alleen maar erger. Heb nog nooit zo naar mijn werk verlangd. Want de hele dag alleen thuis is vreselijk. Sterkte allemaal
donderdag 31 januari 2013 om 21:13
donderdag 31 januari 2013 om 22:46
@ Yael, hier nog eentje, ik word er simpel van momenteel, begin ook steeds meer in mezelf te praten.
@ ib010, erg he die lange nasleep. Maar als je nog beroerd bent, morgen niet gaan hoor, het schiet niet op zo. De burnout had er niks mee te maken, griep is gewoon een rotvirus, wat je moet doorstaan
@ ib010, erg he die lange nasleep. Maar als je nog beroerd bent, morgen niet gaan hoor, het schiet niet op zo. De burnout had er niks mee te maken, griep is gewoon een rotvirus, wat je moet doorstaan
vrijdag 1 februari 2013 om 10:42
Het is voor mij de ergste griep die ik ooit heb gehad. Of klagen zin heeft...? Denk het niet; ik leg mij er gewoon bij neer. Ik merk wel dat ik opknap.
Ik hoef maar enigszins fysiek in te spannen en ik lig op apegapen. Dan moet ik liggen, en niets doen. Zolang ik mij niet inspan, merk ik bijna niets van de griep; voel ik me best goed.
Ik hoef maar enigszins fysiek in te spannen en ik lig op apegapen. Dan moet ik liggen, en niets doen. Zolang ik mij niet inspan, merk ik bijna niets van de griep; voel ik me best goed.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 1 februari 2013 om 14:49
vrijdag 1 februari 2013 om 21:46

vrijdag 1 februari 2013 om 21:58
Iedereen beterschap hier!Ik heb het achter de rug.Ben nu ruim
een week beter.Lag 4 dagen op bed met 39 graden koorts,spier-en rugpijn en hoesten.Ben niet vaak ziek maar baalde er ergens ook van.Ziek is iets wat ik niet wil zijn maar
het was niet anders.Ben blij dat ik weer kan gaan sporten en
mijn vrijwilligerswerk kan doen.Dat bleef allemaal liggen en het
voelde niet fijn maar het was niet anders.Dus in die tijd gewoon
uitgeziekt,geslapen,gelezen en tv gekeken,af en toe ff forummen.
een week beter.Lag 4 dagen op bed met 39 graden koorts,spier-en rugpijn en hoesten.Ben niet vaak ziek maar baalde er ergens ook van.Ziek is iets wat ik niet wil zijn maar
het was niet anders.Ben blij dat ik weer kan gaan sporten en
mijn vrijwilligerswerk kan doen.Dat bleef allemaal liggen en het
voelde niet fijn maar het was niet anders.Dus in die tijd gewoon
uitgeziekt,geslapen,gelezen en tv gekeken,af en toe ff forummen.