Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
@Shenandoah; het zijn printers met cartridges.
quote:Shenandoah schreef op 31 januari 2013 @ 07:20:

@ukkie

die kast is gaaf, heb je de afmetingen voor me?

De afmetingen zijn: 137(breedte) x 170 (hoogte) x 57 (diepte)
Die branders zijn gaaf! Maar volgens mij lastig versturen...Dus ik denk dat je ze beter aan iemand kunt geven die ze kan halen.

Heeft iemand toevallig iets aan een knalgele noodpakket tas? Wij gaan die dingen straks leveren en ik heb al een klein voorraadje, waar ik er graag een van weg wil geven. Niet gevuld, maar ik vertel je met alle liefde wat je er het beste in kan doen om je een beetje voor te bereiden op allerlei nare dingen (geen electriciteit, water, gas e.d.)

Oke, wie kan me vertellen hoe ik plaatjes kan plakken zonder een URL te hoeven invullen?? Ik schijn al twee keer plaktoestemming te hebben gehad, maar weet niet hoe het werkt...
Hi allemaal,

Kom t hier ook nog even laten weten... ze is er hoor! Gisteren is ons meiske geboren <3 !!!

Zwangerschapskleding (ook hier gekregen) binnenkort te geef
Gefeliciteerd hanglamp, geniet er maar van!
a docter a day keeps the apple away
Hanglamp, gefeliciteerd met babylamp!!! Geniet van deze heerlijke (drukke) periode!
Hanglamp, gefeliciteerd. Geniet er van
Gefeliciteerd hanglamp!

Geniet heerlijk van jullie meisje.
Gefeliciteerd hanglamp!
Gefeliciteerd, hanglamp!
Och Hanglamp, wat heerlijk!

Gefeliciteerd!

Hoop dat de bevalling voorspoedig gegaan is en dat je nu gruwelijk vertroetelt wordt door manlief en de kraamzorg.

Heerlijk de hele dag naar je mooie meisje kijken!

Is dit nu al de derde topicbaby of de vierde?

Wat leuk toch, mini-weggevertjes!
quote:Rara70 schreef op 30 januari 2013 @ 19:39:

Ik heb 2 printers in de weggeef.

Een Lexmark X3470 en een

Canon MX300

Zijn van die 3 in 1 dingen (scannen. printen, copieren)

Ik heb dringend een printer nodig!

Is dat te versturen denk je?

Gefeliciteerd hanglamp! geniet maar lekker van je meisje!
Gefeliciteerd met jullie gloeilampje !

Fijn dat alles goed gaat.

Wil er nu helemaal niemand mijn mooie juniordekbedovertrekken hebben
wow ayla!!! Wat een giga envelop met kaartjes.

Zo gaaf. Wat een mooie zeg. Ik ben er zo super blij mee.

Ik zal je vanavond even de verzendkosten over maken.
@JL1986; versturen is niet handig denk ik.....Waar woon je?
quote:Italie_Meisje schreef op 31 januari 2013 @ 14:11:

wow ayla!!! Wat een giga envelop met kaartjes.

Zo gaaf. Wat een mooie zeg. Ik ben er zo super blij mee.

Ik zal je vanavond even de verzendkosten over maken.Ik ben blij dat ze goed aangekomen zijn!! enne, ik wil die verzendkosten niet hoor jij hebt laatst een geweldige doos opgestuurd, en daar schoot jij er toen bij in, en ook al is het voor het goede doel, ik wil het niet..... koop voor die 2 euro nog wat maar wat lekkers voor bij de koffie, daar wordt ik veel blijer van!!! Veel plezier van de kaartjes!!!!
@ukkie

wil je de kast heel even reserveren voor mij, ik ga even meten en met manlief overleggen.

@kokolientje

Helaas kan ik dat douchemutsje nergens meer vinden. Dus ben bang dat het in een aanval van nesteldrang in de prullenbak beland is poosje terug :P Ik vind het trouwens iets wat je bij de xenos of marskramer( die 1 euro hoek) misschien ook nog wel kan vinden.

zoonlief is net naar een ledikantje, dus het is nog wat te vroeg voor junior dekbedden :P
quote:ayla2 schreef op 31 januari 2013 @ 14:49:

[...]

Ik ben blij dat ze goed aangekomen zijn!! enne, ik wil die verzendkosten niet hoor jij hebt laatst een geweldige doos opgestuurd, en daar schoot jij er toen bij in, en ook al is het voor het goede doel, ik wil het niet..... koop voor die 2 euro nog wat maar wat lekkers voor bij de koffie, daar wordt ik veel blijer van!!! Veel plezier van de kaartjes!!!!Echt heel lief van je! Wordt ik heel blij van. De hele week brengt de postbode alleen maar ellendig brieven die ik niet wil. Vandaag brengt hij eindelijk wat leuks. :D
Kokolientje, ik zou best je junior dekbedovertrekken over willen nemen, maar heb er net twee gekregen hier. Dus misschien is er nu iemand anders aan de beurt. Hier is het niet heeeeuul erg meer nodig.

Iemand fan van wolven? Heb nog twee houten wolven-servetringen en een kinderkapstokje met 3 ophangdingetjes
Jammer Shenandoah, ik ga mijn zoektocht gewoon voortzetten.

Je kan maar vast een voorraadje dekbedden hebben toch

Als er geen gegadigden komen mag jij ze hebben hoor Mama K77, ik vond het fijn om er een aantal te hebben, zeker in geval van buikgriep zeg maar...
@ukkie

ik wil de kast graag bij je komen halen! Ik heb je een mail gestuurd.
quote:Rara70 schreef op 31 januari 2013 @ 14:14:

@JL1986; versturen is niet handig denk ik.....Waar woon je?Middelburg...is vast niet echt in de buurt;)
Ik woon in de buurt van Bergen op Zoom.....valt mee dus
Wat kreeg jij ook alweer van mij jl?

Ik woon vlakbij Rara, kun je het ophalen combineren.
668, the neighbour of the Beast
quote:Shenandoah schreef op 31 januari 2013 @ 16:35:

@ukkie

ik wil de kast graag bij je komen halen! Ik heb je een mail gestuurd.Leuk dat je hem wilt hebben! Ik heb je terug gemaild.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven