The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
donderdag 31 januari 2013 om 19:37
Spinazie... mmmm!!! Maar dus niet als een warm prakje tussen mn aardappels en mn gehaktbal, maar door een hartige taart, of omelet mmmm!! Net weer een heerlijk taartje op.
Belgisch donor-systeem in Nederland, goede gezondheid voor mijn naasten en voor mezelf: dat ik me vanaf nu heel gelukkig mag voelen.
Hoe ziet jouw gebit eruit?
Belgisch donor-systeem in Nederland, goede gezondheid voor mijn naasten en voor mezelf: dat ik me vanaf nu heel gelukkig mag voelen.
Hoe ziet jouw gebit eruit?
donderdag 31 januari 2013 om 22:17
tv kijken, De hokjesman, grappig.
Nee, ik maak bijna nooit ruzie, maar ALS ik het dan heb dan ben ik ook zo woest dat het niet snel afzakt zeg maar, dan verwacht ik wel dat iemand eerst de grond onder mijn voeten schoon likt, wil ik het ooit vergeven
Mijn ervaring is dat mensen die om het minste geringste ontploffen ook als eerste klaar staan met een bosbloemen om het goed te maken.
Ben je van de ettiquette? of heb je er schijt aan?
Nee, ik maak bijna nooit ruzie, maar ALS ik het dan heb dan ben ik ook zo woest dat het niet snel afzakt zeg maar, dan verwacht ik wel dat iemand eerst de grond onder mijn voeten schoon likt, wil ik het ooit vergeven
Mijn ervaring is dat mensen die om het minste geringste ontploffen ook als eerste klaar staan met een bosbloemen om het goed te maken.
Ben je van de ettiquette? of heb je er schijt aan?
vrijdag 1 februari 2013 om 04:46
vrijdag 1 februari 2013 om 21:19
Nee, helemaal niet.
Welk enneagram type ben jij ?http://en.wikipedia.org/wiki/Enneagram_of_Personality
Welk enneagram type ben jij ?http://en.wikipedia.org/wiki/Enneagram_of_Personality
zondag 3 februari 2013 om 00:22
Facebook. En de afgelopen dagen een site met allemaal geweldige eenvoudige knutseltips. Zal geen reclame maken maar 't is echt een fantastische site waar iedereen zijn of haar leuke interieurtips op kan zetten. Zie elke keer wat nieuws leuks. Geweldig! Heb er vanavond iets van gemaakt, staat nu te drogen, ben heel benieuwd of 't werkt!
Wat is het laatste dat jij zelf heb gemaakt?
Wat is het laatste dat jij zelf heb gemaakt?