The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
quote:Triquetra schreef op 31 januari 2013 @ 18:04:

Je hebt gelijk Vosje. Beeldende kunst. Had ik er even bij moeten vermelden Nee, geeft niet, was gewoon benieuwd. volgens mij bedoelen heel vee mensen dat als ze 'kunst' zeggen.
Ik eet nu een 1/2 meergranen baguette met gerookte zalm en avocado en denk dat dat maar meteen mijn avondmaal is. Misschien straks nog een klein bordje hutspot.

Ben jij wel eens in een ambulance vervoerd?
Nee, ook niet als passagier (gelukkig)

Waarvoor moet je altijd eerst even diep ademhalen alvorens het te gaan doen?
Een brazilian wax (ondergaan)

Wat voor huisdier zou je willen hebben als er geen belemmeringen zouden zijn?
Geen. Heb er nu geen zin meer in. Vroeger wel, hond of konijn maar tegenwoordig heb ik genoeg aan mezelf.

Als je drie wensen mocht doen, wat zou je dan wensen?
Spinazie... mmmm!!! Maar dus niet als een warm prakje tussen mn aardappels en mn gehaktbal, maar door een hartige taart, of omelet mmmm!! Net weer een heerlijk taartje op.

Belgisch donor-systeem in Nederland, goede gezondheid voor mijn naasten en voor mezelf: dat ik me vanaf nu heel gelukkig mag voelen.

Hoe ziet jouw gebit eruit?
Een rij tanden zowel boven als onder zonder verstandskiezen en de kleur is wit

Welk rijbewijs zou je nog eens willen halen?
Autorijbewijs, maar nu nog niet nodig, nouja komt misschien nog wel eens.

Wat ben je nu, naast forummen uiteraard, aan het doen?
Mijn laptop aan het uitschakelen, want ik heb besloten om vroeg naar bed te gaan.

Zet je vaak de eerste stap om het goed te maken na een ruzie?
tv kijken, De hokjesman, grappig.

Nee, ik maak bijna nooit ruzie, maar ALS ik het dan heb dan ben ik ook zo woest dat het niet snel afzakt zeg maar, dan verwacht ik wel dat iemand eerst de grond onder mijn voeten schoon likt, wil ik het ooit vergeven

Mijn ervaring is dat mensen die om het minste geringste ontploffen ook als eerste klaar staan met een bosbloemen om het goed te maken.

Ben je van de ettiquette? of heb je er schijt aan?
Nou schijt aan is een groot woord, maar het hoeft van mij ook weer niet zo allemaal heel strak. Beetje etiquette kan geen kwaad. Zolang je maar weet welke vork bij welk gerecht past vind ik het prima hahah..

Als je één dag moderator van dit forum mocht zijn, wat zou je dan allemaal doen?
Zo'n beetje wat de huidige mods ook doen, en één bepaald figuur hier een flinke ban geven, dat dan weer wel.

Hoe is je humeur vandaag?
Your luck's about to change, cher.
Goed, heb al weekend.. net moeten bloedprikken en nu aan een lekker broodje met een kop thee..m'n man is aan het werk..dus de hele dag lekker voor mezelf.

Ben jij weleens bij de huishoudbeurs geweest of ga je er naar toe?
Nee, trekt me ook niet echt om naar toe te gaan.

Wat vind jij een leuke beurs om te bezoeken?
Alles dat met kunst te maken heeft (TEFAF bijvoorbeeld), en ik vind een erotiekbeurs op zijn tijd ook leuk.

Hoe heb je je partner ontmoet?
Your luck's about to change, cher.
Op 't feestje van n gezamelijke vriend. Maar daarvoor had ik m al weleens gezien.

Waar heb jij nu pijn?
In mijn nek en aan mijn arm

Ben jij een klagerd?
Nee, helemaal niet.

Welk enneagram type ben jij ?http://en.wikipedia.org/wiki/Enneagram_of_Personality
Ik ben nr 2, de gever.

En jij?
9

Ik wil morgen een italiaans toetje maken, maar geen tiramisu, welke tip kun je me geven?
Panna cotta? lekker en echt italiaans. Ik vind zelf een beetje ijs met frangelico of ammaretto ook altijd lekker (en heel makkelijk)

Wat ga je morgen doen?
Sporten, studeren en/of iets leuks doen met vriendinnen.

Wat is je favoriete kledingstuk? Graag een uitgebreide omschrijving of een plaatje
Een zwarte winterjas, een gevoerde trenchcoat. Ik heb hem al jaren, maar hij zit zo heerlijk, ik kan er geen afstand van doen.

Denk jij dat het door een of andere gek gegijzelde vijfjarige jongetje in de VS ongedeerd vrij zal komen?
Uhmmmm ik vraag me nu af onder welke steen ik heb gelegen?? Mijn antwoord: geen idee? Ik hoop het van harte!

Welke website bezoek jij het vaakst?
Facebook. En de afgelopen dagen een site met allemaal geweldige eenvoudige knutseltips. Zal geen reclame maken maar 't is echt een fantastische site waar iedereen zijn of haar leuke interieurtips op kan zetten. Zie elke keer wat nieuws leuks. Geweldig! Heb er vanavond iets van gemaakt, staat nu te drogen, ben heel benieuwd of 't werkt!

Wat is het laatste dat jij zelf heb gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven