Werk & Studie alle pijlers

Heb ik het recht?

01-02-2013 13:20 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker, ik kom net thuis met twee hele mooie punten: een 3 en een 4.

Nu geeft school mij géén kans om dit cijfer hoger te maken, en mis ik gewoon 2 studiepunten. Minder.

Heeft mijn school nu de plicht om mij deze cijfers te laten herkansen? Zijn hier speciale regels\ wetten voor? Ik kan niks op internet vinden namelijk..
je.hebt niet voor niets een drie en een vier gehaald. blijkbaar kan je de opleiding niet aan of wil je er niks voor doen eigen schuld dan.

of er is iets rots aan de hand maar dan moet je al.helemaal kappen tijdelijk
Ik mag alles onder de 4 niet herkansen. Dan moet je het vak overdoen het jaar erna. Dat is uni.
Wellicht doet vanillaalala (hoe je mag heten) een studie over antwoorden geven op vragen die gesteld worden?

10 mensen of meer vragen je welke studie je doet, maar zo te zien doe je geen moeite om te reageren. Men zal dan ook geen moeite doen om je te helpen

Overigens staan zulke specifieke dingen niet in de wet geregeld, maar in het schoolreglement. Just saying it
quote:levkronski schreef op vrijdag 01 februari 2013 13:59 @vannilla: Wat ben jij een ongelooflijke chagrijn. Ik vind het onbeschoft dat je hulp wilt maar niet bereid bent om de vragen te beantwoorden van de mensen die willen weten wat voor opleiding/niveau je doet en dus wél serieus reageren. Ook ik wilde dit vragen, maar door je korte lontje stel ik mijn vraag toch maar niet... Ik snap dat je baalt van je cijfers, maar dat hoef je niet op ons af te reageren. Dank je.Eens!
quote:vannilla schreef op 01 februari 2013 @ 13:29:

[...]

Ik vraag om advies. Zit niet te wachten op dit soort berichten. Dus als je iemand leuk voor schut wil zetten doet dat dan a.u.b ergens anders. Ik heb even het gemiddelde genomen.Grote mond, lage cijfers.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik vermoed dat het een opleiding tot het kunstmatig fabriceren van drollen is.
quote:piratorarT schreef op 01 februari 2013 @ 14:47:

Ik vermoed dat het een opleiding tot het kunstmatig fabriceren van drollen is.

Gat in de markt!
Als je in een examenjaar zit heb je een examenregelement en daar staat alles precies in. Daar wordt niet van af geweken. Speciaal voor korte lontjes.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
In het geval dat je HBO doet (wat ik niet verwacht gezien je reacties in dit topic), check het OER van je opleiding! Daar staat alles in
Doe als een tulp, ga uit je bol!
Op school van dochter (havo) is er een Toetsweek met 10a12 toetsen in 1 week.. En je mag maar 1 van alle toetsen herkansen ,,

O en een 3 hoeft niet te betekenen dar je niets hebt gedaan,, kan ook maar net aan de wijze van toetsen liggen.. Zo zwart wit ligt het niet ..
Heeft ze nou nog steeds niet gereageerd? Jammer hoor! Begon nieuwsgierig te worden naar d'r opleiding!
Dit schept verwachtingen:

* Óf ze is als een gek aan het leren voor de herkansingen;

* Ze is haar recht aan het halen bij een mentor;

* Ze fabriceert inderdaad artificiële drollen.
quote:razzle schreef op vrijdag 01 februari 2013 19:02 Heeft ze nou nog steeds niet gereageerd? Jammer hoor! Begon nieuwsgierig te worden naar d'r opleiding!Heerlijk he! Die sensatiemensen die met een verhaal komen en dan ineens verdwijnen of niet meer reageren .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven