Heb ik het recht?
vrijdag 1 februari 2013 om 13:20
Lekker, ik kom net thuis met twee hele mooie punten: een 3 en een 4.
Nu geeft school mij géén kans om dit cijfer hoger te maken, en mis ik gewoon 2 studiepunten. Minder.
Heeft mijn school nu de plicht om mij deze cijfers te laten herkansen? Zijn hier speciale regels\ wetten voor? Ik kan niks op internet vinden namelijk..
Nu geeft school mij géén kans om dit cijfer hoger te maken, en mis ik gewoon 2 studiepunten. Minder.
Heeft mijn school nu de plicht om mij deze cijfers te laten herkansen? Zijn hier speciale regels\ wetten voor? Ik kan niks op internet vinden namelijk..
vrijdag 1 februari 2013 om 14:37
Wellicht doet vanillaalala (hoe je mag heten) een studie over antwoorden geven op vragen die gesteld worden?
10 mensen of meer vragen je welke studie je doet, maar zo te zien doe je geen moeite om te reageren. Men zal dan ook geen moeite doen om je te helpen
Overigens staan zulke specifieke dingen niet in de wet geregeld, maar in het schoolreglement. Just saying it
10 mensen of meer vragen je welke studie je doet, maar zo te zien doe je geen moeite om te reageren. Men zal dan ook geen moeite doen om je te helpen
Overigens staan zulke specifieke dingen niet in de wet geregeld, maar in het schoolreglement. Just saying it
vrijdag 1 februari 2013 om 14:38
quote:levkronski schreef op vrijdag 01 februari 2013 13:59 @vannilla: Wat ben jij een ongelooflijke chagrijn. Ik vind het onbeschoft dat je hulp wilt maar niet bereid bent om de vragen te beantwoorden van de mensen die willen weten wat voor opleiding/niveau je doet en dus wél serieus reageren. Ook ik wilde dit vragen, maar door je korte lontje stel ik mijn vraag toch maar niet... Ik snap dat je baalt van je cijfers, maar dat hoef je niet op ons af te reageren. Dank je.Eens!
vrijdag 1 februari 2013 om 14:41
vrijdag 1 februari 2013 om 16:51
vrijdag 1 februari 2013 om 23:50