Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ev, wat een aangrijpend verhaal. Ik ken flarden via hier, maar ik ben diepe bewondering voor hoe je met alles omgaat. En wat een mooie fotoos! Je hond is ook echt een schat zo te zien.
quote:Elmervrouw schreef op 31 januari 2013 @ 13:47:

Sjno, leuk je weer eens hier te zien. Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? Een kennismakingsgesprek heb ik volgens mij nog nooit gehad met een huisarts, kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten.

Kanon, wat leuk, je date!!

Dat kennismakingsgesprek is misschien wel functioneel want het is me niet meer gelukt om een vertaling te krijgen van m'n medische gegevens. Het lijkt me erg sterk dat een van de huisartsen ijslands spreekt (zou ik wel grappig vinden als het toevallig wél zo zou zijn). Ik combineer het gesprek maar met een echt consult, moet recept hebben voor de pil :-)

Kreeg net trouwens een telefoontje over het vrijwilligerswerk.....ik mag zaterdag komen kennismaken en kijken en meer informatie krijgen over de opleiding.........*tromgeroffel* ......

Ik heb gereageerd op de vacature voor (vrijwillig) molenaar .
Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen! Het regent alwéér.. blegh!

Straks afspraak met reumaconsulente.

Snjo, het valt me op dat je een smile hebt staan achter je opmerking over de pil

Stoer vrijwilligerswerk trouwens!

Op de radio het liedje nu 'Het is een prachtig mooie dag', nou nou, wat toepasselijk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Kanon, mijn hond is ook echt heel lief en hij is mijn grote troost in deze jaren.

Steph, ja, het is nog steeds een surrealistisch verhaal eigenlijk; als ik het zo lees als een onbekende zou doen, zou ik me niet kunnen voorstellen dat het over mijzelf ging. Hm, rare zin. Ongelooflijk dat ik in deze situatie beland ben en dat die nog steeds voortduurt. Dat al die jaren met mijn kinderen gewoon kwijt, weg zijn. Dat ik zoveel niet heb meegemaakt. En al zou ik ze gaan terugzien: we zijn nu vreemden voor elkaar. En zullen zij het willen, elkaar weer leren kennen, weer een band opbouwen? Hoezeer is hun vertrouwen beschadigd? Ach, ik weet zo goed wat dit laatste is en hoe het voelt..
.
Snjo, welke molen (een watermolen ken ik hier wel in de buurt)? Enne de pil???

EV, jouw kinderen herkennen je wel tzt jij bent tenslotte hun moeder! Het zal wel moeilijk zijn want zij hebben daar zoveel meegemaakt Hopelijk komt het ooit goed.

Kat, veel plezier bj de Ikea.

Gisteren werd er aangeklopt (bel nummer zoveel is kapot), een pakketje waar onze kraan voor de wasbak in zat en of ik cash even 45 euro wilde betalen???? Waarom omdat er invoerrechten opzaten??????????????????????????? Wij hebben al vaker via die site iets gekocht maar dit hadden we nog nooit meegemaakt. Ik die site opbeld, de kraan kwam uit Hong Kong jaja. Er zit niets anders op dat die gozer, UPC, vandaag terug komt want anders zien wij die kraan niet en dat zou zonde zijn.

Ach, ik heb toch niets te doen als mijn eigen sjaal te breien die af is En ik had nog Katia Ondas garen dus ben weer aan een andere begonnen, rood had ik nog niet alleen blauw dus nu mijn eigen rode sjaal.
.
Kat, volgende keer een lijstje maken voordat je naar Ikea gaat. *wink*.

Invoerrechten betaald en de kraan is nog mooier dan op de foto. (jaaa foto volgt).
Net in bed de Vriendin liggen lezen... wat een vreselijk verdrietig verhaal EV. Knap dat je er zo open over kunt praten, en ontzettend knap hoe sterk je bent.

Verder geen moed om te typen. het blijft hier hoesten, snotteren, tempen... schiet niet op. Heb wel 2 dagen gewerkt, maar ben erg vroeg weggegaan, trok het niet meer.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ev, mooie foto's trouwens in de Vriendin. Ik weet natuurlijk niet hoe je er echt uitziet, maar ik vond ze erg mooi. Leuke kleuren kleding trouwens

Snjo, geweldig, een molenaarsbaan!

Kanon, houd je ons op de hoogte van de liefde?

Steph. foto! foto! foto!

EN voor de rest: gewoon haai... nu stort ik weer in.
@ steph: fijn dat 'ie mooier is dan op de foto, is toch altijd een beetje afwachten als je besteld van een foto. Ik had dus een lijstje gemaakt, laat ik het thuis liggen

@ Ak: sterkte nog even met de ziekenboeg!

Hier net nieuwe boxjes voor bij de pc gekocht, eindelijk weer geluid zonder koptelefoon, wat een bewegingsvrijheid!
Akakia, sterkte en beterschap!

Als ik naar Ikea wil, moet ik drie kwartier rijden. Zou best wel weer eens zin hebben om daar rond te hangen en lekker in het restaurant te gaan zitten. Het is een jaar geleden ongeveer dat ik daar nog was, ik weet het nog zo goed omdat ik op de terugweg op de autoradio over het skiongeluk van prins Friso hoorde.

Ik zie er trouwens zo ook in het echt uit hoor Ak, maar mijn gezicht is toch wel ietsje ouder en minder onschuldig, grijns.

Nu dan de reumaconsulente. Tja, doseren heb ik intussen wel geleerd, of het nu over lichamelijke, mentale of emotionele dingen gaat, dus daar had ik niet voor hoeven komen. En ik ga écht niet alle ramen van mijn huis in één keer wassen (of bedoelde ze misschien 1x in het jaar? ). En ergonomische hulpmiddelen, laat staan een afspraak met een ergotherapeut, daar wil ik nog helemaal niet aan denken, zo erg is het niet met mij! Tsss.

Volgende week nog naar de reumatoloog voor de uitslag van die MRI, en dan is het wel weer genoeg. Bah, dit is Zo Niet Mij, dit gepraat over lichamelijke toestanden, ik wil daar helemaal niet mee bezig zijn.
.
Kat, Ikeejaa is whoepie. Goed dat je iets vergeten bent, dan kan je nog een keer terug binnenkort.

Ikbenik., je werkweek overleefd? Hoest met je man?
Kat, moet je die ringen steeds om? Of af en toe? Zijn ze nog een beetje decoratief?

EV, tssssssssssssssssss voor de consulente, inderdaad, wat denkt ze wel.
en dan nog

ik kom hier niet echt weg hè?!
.
Kat: ik heb ook al wel eens gekeken naar die silver-ring-splints. Zien er mooi uit (heb ooit iemand ontmoet die ze droeg, stond eigenlijk best mooi).

EV (en Steph en Kat) die smiley had niet veel meer te betekenen dan " ach, zij willen een kennismakingsgesprek, dan kan ik wel met m'n boodschappenlijstje komen...." (die pil slik ik al een jaar en m'n voorraad is bijna op). Sorry, niets smeuigers.

Ik heb trouwens geen idéé waar de dichtsbijzijnde IKEA zit eigenlijk..
Snjókorn falla, á allt og alla
Hm, jammer Snjo! Als 'gesettelde vrouw' (ugh) hoopte ik natuurlijk op nog een zwijmelverhaal.

Ik heb nog nooit gehoord van zulke ringen. Consulente zei trouwens dat wel meer mensen reageerden met 'met mij is het niet zo erg, dit is niet nodig'. En no way dat ik ooit tussen bejaarden ga zwemmen of zoiets, ech nie. Ik hou trouwens ook helemaal niet van zwemmen..

Bij dat tussen de bejaarden zitten denk ik trouwens ineens weer aan het zitten in die klas, maar dan tussen al dat heule jonge volk! Wel even het andere uiterste!
Ik heb trouwens even gegoogled op die ringen en heb nu een idee wat je bedoelt. Doet me denken aan de handen van mijn alter ego, Seven of Nine:

Ik heb ook even gegoocheld op de ringen en ze zien er inderdaad mooi uit!

Moest jouw foto / naam ook even goochelen trouwens EV (is dat erg?).

Ik houd mezelf wakker. Mag niet voor 9 u naar bed terwijl ik wel echt heel moe ben. Maar gisteravond lag ik om 8 u in bed, werd om half 2 wakker en heb toen de rest van de nacht liggen spoken...

Zo maar even WIDM terugkijken,, dat heb ik gister gemist en dan ben ik weer een uurtje verder
.
Haha, leuk plaatje Kat! Kunnen we hier wel vaker op het forum gebruiken, dat facepalm-plaatje in het kwadraat. Bij sommige topics.. pff!

Akakia, wat is WIDM?

Goedemorgen allemaal, het is weekend!
Oh, en ik vind het niet erg hoor, dat je googelt. Zullen misschien wel meer mensen doen zonder het dat ik weet. Ik weet wel dat ik met zo'n verhaal niet meer anoniem ben, maar ach, ik kan er niet Niet over schrijven, dat heb ik intussen wel ondervonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven