Pfff zo extreem moe i hate it.

woensdag 30 januari 2013 om 21:21
Ik moet zondag ongesteld worden en ben zo extreem moe en mijn borsten en tepels doen zo fokking veel pijn. Heb dit elke maand. Ben echt zo moe dat ik na school zo moe ben meteen in bed liggen en probeer wel dingen te doen maar te moe. Ook ben ik fokking chagerijnig, mis mijn ex dan heel erg en haat mijn leven. Vriendinnen noemen me een monster deze week voor ongesteld zijn. En ben ik eenmaal ongesteld dan voel ik me weer zo gelukkig. Mijn moeder zegt dat het onzin is om hiervoor naar de huisarts te gaan, het hoort bij onze mooie cyclus als vrouw zijn
Ik ben bijna 18 moet ik hier echt tot de overgang maandelijks mee dealen. Kan toch niet. Iemand tips.
Ik ben bijna 18 moet ik hier echt tot de overgang maandelijks mee dealen. Kan toch niet. Iemand tips.
donderdag 31 januari 2013 om 14:23
Coco,
Als je er zoveel last van hebt, zou ik naar de huisarts gaan.
Misschien dat ze daar een goed advies voor je hebben?
De pil werkt niet altijd tegen menstruatiepijn en ongemak.
Bij mij heeft het drie jaar geholpen, maar ben nu weer terug bij af.
Ik eet en drink gezond, probeer veel te sporten enzo..dat werkt voor mij het beste.
Owja, en af en toe een beetje zwelgen en "je leven haten enzo" kan echt geen kwaad hoor
Als je er zoveel last van hebt, zou ik naar de huisarts gaan.
Misschien dat ze daar een goed advies voor je hebben?
De pil werkt niet altijd tegen menstruatiepijn en ongemak.
Bij mij heeft het drie jaar geholpen, maar ben nu weer terug bij af.
Ik eet en drink gezond, probeer veel te sporten enzo..dat werkt voor mij het beste.
Owja, en af en toe een beetje zwelgen en "je leven haten enzo" kan echt geen kwaad hoor

vrijdag 1 februari 2013 om 02:00
De pil helpt wel tegen allerlei kwaaltjes en maakt je ook een minder monster zeg maar. Je hebt er tegenwoordig zoveel, ik zou me daar goed over laten informeren bij de ha. Je hebt de gewone pil, prikpil, pleister, ring, spiraaltje en een implantaat het overwegen waard dus.
De ongemakken die een menstruatie met zich mee brengt kan wellicht worden verlicht door vitamine B complexen zoals B6, B11 en B12. Die tabletjes zijn niet zo duur en kun je zo bij de drogist kopen.
De ongemakken die een menstruatie met zich mee brengt kan wellicht worden verlicht door vitamine B complexen zoals B6, B11 en B12. Die tabletjes zijn niet zo duur en kun je zo bij de drogist kopen.

zaterdag 2 februari 2013 om 00:01
quote:madille schreef op 30 januari 2013 @ 21:42:
"Want ondanks pilgebruik begin ik 10 dagen van te voren al PMS te bemerken:("
Ik geloof er niks van. Je lichaam weet pas dat je ongesteld wordt als je met de pil stopt. Hoe moet je lichaam ruilen dat jij over een week met de pil gaat stoppen misschien eventueel? Of heb je zo'n pil met verschillende hormonen naar gelang de week (even de naam kwijt).
Hier nog eentje, verschijnselen incl menstruatiepijn een aantal dagen voor de stopweek. Niet tussen mijn oren....
Moet erbij zeggen, heb endometriose en die mooie cyclus kan me gestolen worden als het zo moet!
TO heb je ook hevige menstruatiepijn?
"Want ondanks pilgebruik begin ik 10 dagen van te voren al PMS te bemerken:("
Ik geloof er niks van. Je lichaam weet pas dat je ongesteld wordt als je met de pil stopt. Hoe moet je lichaam ruilen dat jij over een week met de pil gaat stoppen misschien eventueel? Of heb je zo'n pil met verschillende hormonen naar gelang de week (even de naam kwijt).
Hier nog eentje, verschijnselen incl menstruatiepijn een aantal dagen voor de stopweek. Niet tussen mijn oren....
Moet erbij zeggen, heb endometriose en die mooie cyclus kan me gestolen worden als het zo moet!
TO heb je ook hevige menstruatiepijn?

zaterdag 2 februari 2013 om 04:36
quote:ritmo schreef op 02 februari 2013 @ 00:01:
[...]
TO heb je ook hevige menstruatiepijn?Heb buikkrampen, spierpijn en ook pijn in mijn bovenbenen. Soort krampen. Het is wel dragelijk na ipubrofen.
[...]
TO heb je ook hevige menstruatiepijn?Heb buikkrampen, spierpijn en ook pijn in mijn bovenbenen. Soort krampen. Het is wel dragelijk na ipubrofen.
zondag 3 februari 2013 om 17:29
quote:marthe16 schreef op 31 januari 2013 @ 12:49:
[...]
Ik heb precies hetzelfde en ook de gewone eenfasepil. Bij mij begint het zo'n 5 dagen voor het stoppen met hoofdpijn en andere ellende. Doorslikken kan ook niet want ik word gewoon ongesteld. Tip: zeg niet zo snel dat je iemand niet gelooft.Niet dat ik er ook maar iets vanaf weet, maar heb je dan niet gewoon een zwaardere pil nodig? Als je lichaam 'gewoon doorgaat' dwars door een (lichte) pil heen, zou ik er ook niet zo op vertrouwen dat je dankzij de pil niet zwanger wordt...
[...]
Ik heb precies hetzelfde en ook de gewone eenfasepil. Bij mij begint het zo'n 5 dagen voor het stoppen met hoofdpijn en andere ellende. Doorslikken kan ook niet want ik word gewoon ongesteld. Tip: zeg niet zo snel dat je iemand niet gelooft.Niet dat ik er ook maar iets vanaf weet, maar heb je dan niet gewoon een zwaardere pil nodig? Als je lichaam 'gewoon doorgaat' dwars door een (lichte) pil heen, zou ik er ook niet zo op vertrouwen dat je dankzij de pil niet zwanger wordt...

dinsdag 5 februari 2013 om 22:54