TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
zaterdag 2 februari 2013 om 17:23
Zo, gaar terug van het werk, dochter moest leren en zoon is weg, dus heb de gelegenheid maar aangegrepen om mijn onvrede over de huidige gang van zaken binnen onze relatie aan te kaarten.
Netjes alles bij mezelf gehouden, maar ook aangegeven dat ik dit geen half jaar meer ga doen zo. Dat ik vond dat ik na jaren van geen vakanties of weekendjes weg opeisen, nu de grens stel en verwacht dat er iets gaat veranderen.
Dat ik de verbintenis langzaamaan kwijt begin te raken en mijn leven niet langer meer op pauze wil hebben staan. Dat ik nu leef en niet over 5 a 10 jaar. Dat ik snap dat het lastig is voor piet om alle partijen tevreden te houden. Maar dat ik dan beter kan zeggen, we stoppen ermee, anders stellen we elkaar alleen maar teleur.
En als we niet willen dat het stuk loopt, we beiden weer aan de kar moeten gaan trekken.
Dus. Ben benieuwd....
Netjes alles bij mezelf gehouden, maar ook aangegeven dat ik dit geen half jaar meer ga doen zo. Dat ik vond dat ik na jaren van geen vakanties of weekendjes weg opeisen, nu de grens stel en verwacht dat er iets gaat veranderen.
Dat ik de verbintenis langzaamaan kwijt begin te raken en mijn leven niet langer meer op pauze wil hebben staan. Dat ik nu leef en niet over 5 a 10 jaar. Dat ik snap dat het lastig is voor piet om alle partijen tevreden te houden. Maar dat ik dan beter kan zeggen, we stoppen ermee, anders stellen we elkaar alleen maar teleur.
En als we niet willen dat het stuk loopt, we beiden weer aan de kar moeten gaan trekken.
Dus. Ben benieuwd....
zaterdag 2 februari 2013 om 17:30
Goed zo Suus. Ik hoop dat t wat goeds oplevert.
Bij stage was mn begeleider best wel n beetje boel positief.
Als ik wil, kan ik thuis een werkplaatsj gaan maken en dan zzpér worden. Dan kan ik opdrachten krijgen via hem en dan splitsen we de kosten of zo. (moeten nog even uitzoeken hoe dat juridisch legaal en handig kan)
JAHOEEEE Ik ben goehoed
(nu ff snel naar de super want t gehakt is op)
Bij stage was mn begeleider best wel n beetje boel positief.
Als ik wil, kan ik thuis een werkplaatsj gaan maken en dan zzpér worden. Dan kan ik opdrachten krijgen via hem en dan splitsen we de kosten of zo. (moeten nog even uitzoeken hoe dat juridisch legaal en handig kan)
JAHOEEEE Ik ben goehoed
(nu ff snel naar de super want t gehakt is op)
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 2 februari 2013 om 17:59
Niet dat ik er meteen een fulltime werkweek aan heb maar toch. Ik kan ervaring op doen en geld verdienen om gereedschap en materialen mee te kopen zodat ik geld kan verdienen om daarmee ge...... enz
Eens ff met t uwv bellen van de week en met de kvk of de bank ofzo.
Eens ff met t uwv bellen van de week en met de kvk of de bank ofzo.
Been there, done that, got the T-shirt.