TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 1 februari 2013 om 21:36
Lady-blue-eyes....je heb nooit garantie!
Er kan zomaar iets gebeuren hoor. Tja en wat is houden van?
In hoever ga je met houden van iemand?
Het leven gaat voor iedereen met pieken en dalen.
Overal is wel iets...........maar het gaat erom hoe ga je er zelf mee om. Wanneer ben je tevreden? Het gras is altijd groener bij de buren. Sommige mensen doen alles voor hun relatie, tenkoste van zichzelf.
Zijn vaak hele leuke discussies....
Het leven gaat voor iedereen met pieken en dalen.
Overal is wel iets...........maar het gaat erom hoe ga je er zelf mee om. Wanneer ben je tevreden? Het gras is altijd groener bij de buren. Sommige mensen doen alles voor hun relatie, tenkoste van zichzelf.
Zijn vaak hele leuke discussies....
vrijdag 1 februari 2013 om 22:02
[quote]peecee schreef op 01 februari 2013 @ 21:36:
klopt, daarom geniet ik zo...
Gewoon ondanks alles houden van. We zijn elkaar trouw, we willen verbeteren als t nodig is, we nemen elkaars rottige trekjes voor lief, we kunnen elkaar soms niet uitstaan,maar we komen altijd weer uit bij elkaar. Kan me niet voorstellen dat ik me ooit zo geliefd en vertrouwd ga voelen bij een ander. Zal ik eens iets vertellen (volgens mij is t tegenwoordig haast een taboe om t te zeggen, maar doe t toch): hij is voor mij de eerste, ik voor hem, nooit een ander gehad. Al bijna 11,5 jaar getrouwd en gewoon gelukkig.
Het gras is altijd groener bij de buren.
Ik houd me niet zo bezig met de buren. Wij doen t op onze manier.
Is t erg dan om iets te doen ten koste van jezelf? Jezelf weg te cijferen? Niet altijd natuurlijk. Waarom gaat t er altijd om wat er te halen valt in een relatie ipv wat jij te bieden hebt? Wat is er mis om er je levensdoel van te maken de ander eindeloos gelukkig te maken? Als je dat allebei doet, zonder er iets voor terug te vragen is t prima toch?
klopt, daarom geniet ik zo...
Gewoon ondanks alles houden van. We zijn elkaar trouw, we willen verbeteren als t nodig is, we nemen elkaars rottige trekjes voor lief, we kunnen elkaar soms niet uitstaan,maar we komen altijd weer uit bij elkaar. Kan me niet voorstellen dat ik me ooit zo geliefd en vertrouwd ga voelen bij een ander. Zal ik eens iets vertellen (volgens mij is t tegenwoordig haast een taboe om t te zeggen, maar doe t toch): hij is voor mij de eerste, ik voor hem, nooit een ander gehad. Al bijna 11,5 jaar getrouwd en gewoon gelukkig.
Het gras is altijd groener bij de buren.
Ik houd me niet zo bezig met de buren. Wij doen t op onze manier.
Is t erg dan om iets te doen ten koste van jezelf? Jezelf weg te cijferen? Niet altijd natuurlijk. Waarom gaat t er altijd om wat er te halen valt in een relatie ipv wat jij te bieden hebt? Wat is er mis om er je levensdoel van te maken de ander eindeloos gelukkig te maken? Als je dat allebei doet, zonder er iets voor terug te vragen is t prima toch?
vrijdag 1 februari 2013 om 23:39
M'n wijn is nog niet op.
K ga wel binnenkort weer met mn zusje naar de sauna. Kan alleen geen leuke suana & beauty aanbieding vinden.....
En ik wil VEEEEEEL geld uitgeven bij de ikea.
ik wil deze 2x:
en deze:
en deze:
en eigenlijk ook nog een tafelblad maar dat kan ik denk ik beter bij de kringloop halen.
K ga wel binnenkort weer met mn zusje naar de sauna. Kan alleen geen leuke suana & beauty aanbieding vinden.....
En ik wil VEEEEEEL geld uitgeven bij de ikea.
ik wil deze 2x:
en deze:
en deze:
en eigenlijk ook nog een tafelblad maar dat kan ik denk ik beter bij de kringloop halen.
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 1 februari 2013 om 23:54
quote:lady-blue-eyes schreef op 01 februari 2013 @ 23:46:
Mooooi Apa!
ik daar plak kost me al 540 euro
Ik wil een werkbank maken waar ik alvast t e.e.a. aan kan doen zonder dat ik op hoef te ruimen en waar ik in en om al lades enzo kan maken waar ik mn nog aan te schaffen meuk in kwijt kan. (hoor jij ook n kassa rinkelen?)
Ik hoop dat 10 februari mn geluksdag avond is.
Mooooi Apa!
ik daar plak kost me al 540 euro
Ik wil een werkbank maken waar ik alvast t e.e.a. aan kan doen zonder dat ik op hoef te ruimen en waar ik in en om al lades enzo kan maken waar ik mn nog aan te schaffen meuk in kwijt kan. (hoor jij ook n kassa rinkelen?)
Ik hoop dat 10 februari mn geluksdag avond is.
Been there, done that, got the T-shirt.