The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Een verjaardagskaartje denk ik.

Wat voor bed heb jij?

Juul, welke site is dat? Ben wel benieuwd
Een auping, zo'n verstelbare. De afgelopen periode dat ik ziek in bed lag was ik daar weer wat blij mee, kun je af en toe nog een beetje rechtop zitten.

Wat heb jij voor het laatst voor serieuze deadline gehad?
Choco, 't is: deze site. Zo eenvoudig, maar zulke leuke dingen! We hebben geprobeerd om deze te maken maar dan rond, en een stuk groter, om er uiteindelijk een lamp van te maken. Met paarse wol. Ben benieuwd!
1 maart 2013 heb ik een serieuze deadline wat betreft mijn studie. En ik blijf het maar voor me uitschuiven Laatste deadline was ergens in oktober, geloof ik. Ik werk het best onder druk.

Wat is jouw avondritueel?
Ik denk dat je bedoelt voor 't naar bed gaan? Verwarming lager zetten, fiets naar binnen, deuren op slot, brood smeren, tv uit, tanden poetsen, make up eraf (als ik 't op heb) en gezicht nog even insmeren, dan de lampen in mijn huis uit, eventueel dingen die ik de volgende dag mee moet nemen in mijn tas doen, uitkleden en dan mijn bed in. Nog even lezen, htctje mee, smsje naar vriend sturen en dan slapen.

Als jij mee zou doen aan Taarten van Abel, wat zou je dan voor taart maken en voor wie?
Voor vrienden en dan met zn allen opeten

Welke huisdieren heb je en hie heten ze
quote:Marloes85 schreef op 02 februari 2013 @ 01:17:

Panna cotta? lekker en echt italiaans. Ik vind zelf een beetje ijs met frangelico of ammaretto ook altijd lekker (en heel makkelijk)

Wat ga je morgen doen?Ja, ook lekker. Het is uiteindelijk citroen tiramisu geworden.
Ik heb geen huisdieren (meer)

Wanneer heb jij voor het laatst taart op en welke was dat?
Een poes. Ze komt uit het asiel, daar noemden ze haar Fleurtje, maar wij noemen haar nooit zo, wij noemen haar Poes, of Poep. Ik heb nog nooit een poes gehad die zoveel poepte. We hebben thuis een tijd 3 katten gehad en dan was de kattenbak minder snel vol dan nu.

Ik heb afgelopen woensdag cakjes gebakken en die versierd met de kinderen, daar heb ik er 2 van gehad. Echt een taart was 20-1 met de verjaardag van mijn oudste dochter, was ook een versierde cake met botercreme en eiwit glazuur.

Ik ben nu een boek aan het lezen. Het speelt in de 2e wereldoorlog en gaat over een jood die in een concentratiekamp gevangen zit. Hij moet van de kamp commendant een promotiefilm maken over het kamp, het mag dus alleen positief zijn en moet overkomen alsof het een gezellig vakantie kamp is, waar alle joden goed verzorgd worden en blij door de groene weide rennen. Als hij het niet doet wordt hij vermoord. Hij kon toen natuurlijk niet weten dat de oorlog een jaar later voorbij zou zijn. Wat zou jij doen?
Met mijn voorkennis die ik nu heb van de oorlog? Geen idee, maar ik krijg een beetje een raar gevoel bij deze vraag brrr..Vind je het erg als ik deze niet beantwoord?

Mag de volgende doen..
Een filmpje met goed vezorgde joden vrolijk dartelend over een groene weide?........ONMOGELIJK!!!

Wat heb je vanmorgen uit je kledingkast getrokken?
Colbert, blouse, zwarte broek.

Heb je ook wel eens zo'n periode dat je nauwelijks op het forum komt?
Nee, niet echt. Heb wel periodes dat ik hier meer lees dan schrijf.

Welke mascara gebruik jij?
Van de Hema. Waterproof.

Wat betaal je gemiddeld voor een spijkerbroek?
30 dollar.

Wat is je favoriete radio-zender?
Hey GiB, woon je in Amerika?

3fm!! Al vanaf mn vroege jeugd. Ben er vorig jaar 2x te horen geweest! Meegedaan aan Rabradio's Popduel (3 dagen) en ook nog kaartjes gewonnen bij Michiel! De dj's zijn super, hou van de muziek en hou van alle terugkerende items.

Watbheb jij ooit gewonnen?
Nee maar ga er graag heen met een lege koffer.

Het grootste dat ik gewonnen heb is een tv bij de Postcodelotterij. Had nog bijna de brief waarin dat stond weggegooid als zijnde reclame.

Als je piloot zou zijn en je vliegtuig stort neer en je hebt de keuze tussen neerstorten in een woonwijk of tegen een hoge kantoortoren, wat kies je dan (het is 11 uur 's morgens op een dinsdag)?
De woonwijk, omdat tijdens kantooruren er waarschijnlijk veel meer mensen per m² aanwezig zijn in dat kantoorpand dan in de woonwijken.

Hoop ik dan maar, het lijkt me een onmenselijke keuze om te moeten maken.

Heb je wel eens gedemonstreerd tegen iets, met spandoeken etc op straat?
Your luck's about to change, cher.
Nee, nog nooit. Zal ik ook niet gauw doen, omdat ik het idee heb dat dat niet veel zal helpen, eerlijk gezegd. Je hoeft geen kabaal te maken om gehoord te worden. Dat kan ook anders. Maar massaal iets doen, dat helpt wel.

Welk gerecht doet jou denken aan vroeger, thuis?
Hachee met rode kool, aardappelen en appelmoes. Ik kan het jammer genoeg niet maken zoals mijn moeder het deed maar oh wat was die lekker zeg.

Heb je wel eens een leugen verteld waar je achteraf heel veel spijt van had?
Niet dat ik mij kan herinneren

Heb je soms ook zo'n zin om weer kind te zijn?
Nee, die behoefte ken ik niet.

Ben je een taalpurist?
nee

wat vind je van de muziek van Supertramp?
Ken ik geloof ik niet.

Wat vind jij van RTL Boulevard?
Wel aardig. Het is niet zo dat het mijn favoriete muziek is maar ik kan het wel waarderen.

Was te laat...RTL Boulevard kijk ik niet naar. Vreselijk programma.

Wat is je favoriete fantasie verhaal ooit? Kan film, boek enz zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven