Mode & Beauty alle pijlers

Undercut kapsel

04-02-2013 07:47 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik heb helaas al bijna alle schakeringen van kleur gehad, korte kapsels, lange kapsels, middenlange kapsels. Maar nu trek ik meer naar de "undercut" kapsels. Mijn vraag is eigenlijk wat vinden jullie van een zo een kapsel bij een vrouw?

Voorbeelden op deze site: undercut kapsels

(geen spam)

Groetjes
Vind t leuk staan bij m'n 20 jarige stiefdochter...

Maar voor mezelf zou ik t nooit doen. Al was het alleen al omdat de frequentie dat je naar de kapper moet om het bij te houden nogal omhoog gaat.
Waar heeft ze dat laten doen atjuuh, als ik vragen mag? Doen ze en kunnen ze dat gewoon bij elk kapsalon?
Heb ik ook. Lekker makkelijk. Vind ik dan.
Niks nieuws onder de zon! Ik heb het zo laten knippen:

Toen noemden ze dat een coupe á la Titus.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gewoon bij zo'n hippe kapsalon hier in t dorp. Maar denk dat de meeste kappers het wel kunnen!
En let er op dat ze éérst scheren en dan pas knippen.
Ok dank je voor alle antwoorden al
Waarom juist Ratteke ?

Net gebeld, moet even dringend weg, maar kom straks terug
Maar AUB niet zoals bij rafaella!!! Afschuwelijk is dat!

De plaatjes die je laat zien zijn wel mooi.
Ik heb dat al jaren (een jaar of 7, maar wel steeds op andere plekken) en ik vind het zooo jammer dat elk willekeurig AH kassameisje er nu ook mee loopt... Ik ga nu wat anders 'verzinnen'.
Zoals op die foto's vind ik het nog wel oke, maar zelf zou ik het nooit doen, voor nog geen miljoen. Bij de meeste meiden die je op straat ziet lopen vind ik het vaak net niet. Het doet me er iets te vaak aan denken dat het lijkt of het haar door de ratten is aangevreten. Ik denk dat het een kwestie van goed (wekelijks?) bijhouden is.
I would rather shit in my hands and clap
Ikvind het er bij de meeste mensen uitzien alsof ze foute krakers uit de jaren 80 na willen doen.

Heel smoezelig.

Net als die dreads een paar jaar terug, bah.
Moet je heel knap voor zijn en liefst onder de 20 imo.
Ik vind het op die plaatjes niet mooi.

Vind juist dat als je zoiets doet, je dan ook écht punk moet zijn/eruit moet zien. Dit is zo...hedendaags bleh. Net zoals een tijd terug ineens de halfbakken 3cm lange hanenkam in was, brrr.

Ik vind deze dan weer wel interessant:

(maar dat kan ook liggen aan degene die eronder zit)

En dit, maar da's niet geschoren:

Gevonden overigens met 'punk hair'

Maar ik hou van lang haar dus ik ben wellicht geen goede raadgever in deze.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik vind het leuk maar mij staat het niet want ik heb krullen en dan vind ik het meestal slordig. Ik houd wel van dat gladde zoals hierboven, dan vind ik het wel mooi.
Eens met Murdoch!

Voor zo'n kapsel heb je - vind ik - een goed modegevoel nodig en een knap gezicht.

Helaas zijn de meeste Nederlandse vrouwen nogal gewoontjes, waarbij hun haar ook vaak net niet zit. Met zo'n kapsel straal je dan uit: kijk mij eens hip lopen doen, terwijl het jammerlijk mislukt.
Waar zit de any-key?
De plaatjes van Nora illustreren precies wat ik bedoel.

1e: geweldig.

2e: verschrikkelijk.
Waar zit de any-key?
je ziet het nu weer zoveel dat het weinig bijzonders is en een beetje 'meeloperig' vindt.
quote:newkitten schreef op 04 februari 2013 @ 08:22:

Maar AUB niet zoals bij rafaella!!! Afschuwelijk is dat!

De plaatjes die je laat zien zijn wel mooi.Idd er moet wel kort haar zitten. Scheermeskaal vind ik NIET mooi.
Ik heb haar tot mijn billen en de linkerkant volledig weggeschoren, nou ja, niet gemillimeterd maar erg kort.

Ik heb het bij de kapper laten doen en werk het met de tondeuse bij.

Ben er erg blij mee. Ik hou wel van een beetje extremen.
Je moet er het type inderdaad wel voor zijn.

Maar nieuw is dit natuurlijk niet. Ik scheerde de zijkanten vroeger (jaren '80), in mijn punk/new wave periode, zelf weg. En de rest omhoog inderdaad.

Fijn dat ik ergens een inspiratiebron voor ben geweest!
Ik denk dat ik het gewoon een keer laat doen. Het groeit toch wel weer terug aan, maar ik ga in elk geval inderdaad niet voor het kippekontenbloot, het mag geschoren, maar een kort vachtje moet toch wel. En ik ben al van de extremen, en niet geschoten is altijd mis toch?
Ja, gewoon doen hoor. Het groeit vanzelf weer aan als het je niet bevalt.
Ik ga straks gelijk naar de kapper, zit al zolang te denken, dus idd Liv_1, ik ga er gewoon voor. Dat word een mooie pasfoto voor op ID-kaart dit jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven