Stomme auto!

04-02-2013 14:26 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net nu krijgen we een mankement... Net nu, nu we hem over 3 dagen hard nodig hebben.

We hebben nog maar een half jaar APK, nóg een keer door de APK gaat ie niet meer redden. En de rekening is te hoog om 'm voor dat half jaar te laten maken.

Wilde ik gewoon even kwijt, zijn we niet blij mee.

(Iemand nog een uitlaat van een Daihatsu Applause uit '94 in de schuur liggen? )
Nee, maar een autosloopbedrijf misschien wel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vervelend... en inderdaad ze laten je altijd in de steek op een slecht tijdstip!

als het alleen om de prijs van het onderdeel gaat zou je even langs de sloop kunnen. wij hebben daar ooit gratis een nieuw handvat gehad voor onze auto die nog maar een paar maanden mee hoefde.
http://www.onderdelenlijn.nl/
Vriend heeft net sloop gebeld. Geen tweedehands uitlaat voor onze auto helaas. Andere garages gebeld, maar die zijn nog duurder.
Even langs de sloop. Grote kans dat ze daar een uitlaat voor je hebben.

Trouwens: als je nu al weet dat je auto over een half jaar niet door de APK komt en je kunt je op dit moment geen nieuwe uitlaat veroorloven, hoe ga je dat dan straks doen als je een andere auto nodig hebt?
Deze?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gooi het er maar uit Truf, wat is er voor iets spannends over 3 dagen?
Auto's zijn 9 vd 10 keer kut. Kan me er ook zo boos over maken. Je steekt er iedere keer geld in. En dan denk je na een tijd dat die hele auto nieuw is. Omdat alles toch al vervangen is, maar die krengen gaan dan als nog dood.

Wij hebben het kreng weg gedaan en een nieuwe gekocht. Wat we nu iedere keer kwijt waren aan reparatie sparen we voor een andere auto over ik hoop 4 jaar.

Het is gewoon een bodemloze put soms heb je gewoon pech met een auto.
Ik kon vanmorgen ook wel vloeken, de auto nu voor de 3e keer (en voor hetzelfde euvel) naar de garage gebracht. Gelukkig hebben ze me wederom goed geholpen (aan hun service en kennis ligt het niet). Maar uiteraard weer de bijbehorende kosten en ik heb vanmorgen een belangrijke afspraak op het werk gemist. Nu moet het echt over zijn hoor!
Als de uitlaat alleen maar lek is kan je die nog wel repareren. Waarschijnlijk niet goed genoeg voor apk, maar dan kan je er nog even mee rijden.

http://www.tuning-gids.nl/uitlaatrepara ... n_auto.htm
Zeg maar Spijker.
quote:Truffelmaffia schreef op 04 februari 2013 @ 14:26:

(Iemand nog een uitlaat van een Daihatsu Applause uit '94 in de schuur liggen? )

Kijk eens bij de sloperij.

Ja, mosterd ik zie het..
Marktplaats? Daihatsu forum? En laten maken door een "mannetje'?
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... t-tape.jpg[/img]
Pfffffff ik kan nóg steeds geen plaatjes plakken.

En ook al niet autorijden..

ja dat is balen zeg..... kost veel geld altijd, maar blijf zoeken, je komt er mischien nog wel 1 tegen.
Wees jezelf....
Na, vertel nou.....
quote:Suze02 schreef op 04 februari 2013 @ 15:50:[/b

Na, vertel nou.....wat moet ze vertellen ? niks toch ?
Wees jezelf....
Gewoon met kauwgum dicht plakken
Ik heb er zo'n hekel aan als de TO dan niet meer komt opdagen!
We hebben er toch voor moeten kiezen 'm te laten maken. Rekening komt nog...

We moeten kijken wat we over een half jaar kunnen, qua "nieuwe" auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven