Stomme auto!
maandag 4 februari 2013 om 14:26
Net nu krijgen we een mankement... Net nu, nu we hem over 3 dagen hard nodig hebben.
We hebben nog maar een half jaar APK, nóg een keer door de APK gaat ie niet meer redden. En de rekening is te hoog om 'm voor dat half jaar te laten maken.
Wilde ik gewoon even kwijt, zijn we niet blij mee.
(Iemand nog een uitlaat van een Daihatsu Applause uit '94 in de schuur liggen? )
We hebben nog maar een half jaar APK, nóg een keer door de APK gaat ie niet meer redden. En de rekening is te hoog om 'm voor dat half jaar te laten maken.
Wilde ik gewoon even kwijt, zijn we niet blij mee.
(Iemand nog een uitlaat van een Daihatsu Applause uit '94 in de schuur liggen? )
maandag 4 februari 2013 om 14:29
maandag 4 februari 2013 om 14:33
maandag 4 februari 2013 om 14:40
Auto's zijn 9 vd 10 keer kut. Kan me er ook zo boos over maken. Je steekt er iedere keer geld in. En dan denk je na een tijd dat die hele auto nieuw is. Omdat alles toch al vervangen is, maar die krengen gaan dan als nog dood.
Wij hebben het kreng weg gedaan en een nieuwe gekocht. Wat we nu iedere keer kwijt waren aan reparatie sparen we voor een andere auto over ik hoop 4 jaar.
Het is gewoon een bodemloze put soms heb je gewoon pech met een auto.
Wij hebben het kreng weg gedaan en een nieuwe gekocht. Wat we nu iedere keer kwijt waren aan reparatie sparen we voor een andere auto over ik hoop 4 jaar.
Het is gewoon een bodemloze put soms heb je gewoon pech met een auto.
maandag 4 februari 2013 om 14:43
Ik kon vanmorgen ook wel vloeken, de auto nu voor de 3e keer (en voor hetzelfde euvel) naar de garage gebracht. Gelukkig hebben ze me wederom goed geholpen (aan hun service en kennis ligt het niet). Maar uiteraard weer de bijbehorende kosten en ik heb vanmorgen een belangrijke afspraak op het werk gemist. Nu moet het echt over zijn hoor!
maandag 4 februari 2013 om 14:43
Als de uitlaat alleen maar lek is kan je die nog wel repareren. Waarschijnlijk niet goed genoeg voor apk, maar dan kan je er nog even mee rijden.
http://www.tuning-gids.nl/uitlaatrepara ... n_auto.htm
http://www.tuning-gids.nl/uitlaatrepara ... n_auto.htm
Zeg maar Spijker.
maandag 4 februari 2013 om 15:20