Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik heb even een paar pagina's terug gelezen, maar kan het niet vinden.... had er nou iemand peuter/kleuter dvd's?
Hier een liefhebber van de mini's van de AH of moet ik dan naar het mini's topic

Ben benieuwd of het me gaat lukken, bij iedere 15 euro 1 mini, 50 mini's te sparen dus reken maar uit :'(

Hier zijn ze echt super streng, had de vorige keer voor 14,75 en kreeg en écht geen 1..

(en hoorde dat er in het zuiden van het land bij een AH bakken met mini's stonden op het eind waar iedereen gewoon uit mocht graaien! Waarom is dat bij ons nou niet )
Pompiedoe ik heb van jou geen mail gehad.. heb je punt.nl gedaan?

Wie heeft er nog een spar in de buurt? Heb 2 spaarkaarten voor een zak tumtum en koekjes geloof ik, mss iemand die daar normaal geen geld voor heeft en het wel errug lekker vindt
Hier nog wat dingen voor de weggeef.

8cd's om muziek op te branden met hoesje

2 kaarsendingentjes voor waxinelichtje en 3 bijbehorende sierborden

https://www.dropbox.com/s ... 2013-02-04%2010.32.21.jpg

https://www.dropbox.com/s ... 2013-02-04%2010.32.03.jpg
Ik heb voor het eerst ook iets weg te geven, dus meld me hier maar!

Wie is er geinteresseerd in een zwarte Senseo, oud model? Werkt nog prima, wel lekt het waterreservoir een beetje als je het eruit haalt om te vullen. Alleen op te halen, regio 020.
MamaK, dat was ik van de dvd's! Zal ik ze bij je dood mét kleren doen die klaarstaat om gevuld te worden?

We hebben de laptop stuk, waardeloos, moet dus ff zonder, en dan maar ff via mobiel, lastig maar het is ff niet anders.... Geen geld voor nieuwe, hopelijk kan hij gemaakt....

Hier ook mini fans bokito, als we dubbel hebben zal ik aan je denken!! We hebben meerdere mensen die voor ons sparen, dus kans op dubbel is wel aanwezig!

Vanochtend mét zoonlief in zh doorgebracht, Heeft buisjes gekregen. Zelf vrijdag door kaakchirurg toegetakeld, voorlopig wel wéér genoeg zh gezien

Nu lekker middagje in de chill!
Vandaag heb ik de eerste wijnglazen kunnen halen! Ze zijn prachtig! Nogmaals dank iedereen!

De Hema-vestiging had maar 2 dozen rode wijnglazen gekregen, dus ik heb nu 6 rode wijnglazen meegenomen. Hopelijk komen er nog witte wijnglazen, dan heb ik over een tijdje een prachtige set.

En deze zal ik niet weer laten vallen!

Verder kregen we gisteren te horen dat de meiden van mijn vriend héél misschien binnenkort een weekje mogen komen logeren. Helemaal leuk!!! Het is nogal een gevecht om ze te zien en blijven slapen komt jammer genoeg maar sporadisch voor.

Hun kamertjes waren dan ook nog niet 'meidenproof' ingericht (onder het motto 'eerst maar eens zien of en wanneer ze er profijt van zullen hebben), dus nu mogen we even los van onszelf.

Een mooie prinsessenkamer en een paardenkamer moet het worden, zo leuk om te doen! Maar zeker niet goedkoop...

Als iemand dus nog wat heeft liggen, paardenposters, -klok of prinsessenspul, dan hou ik me aanbevolen.

Oh, wat hoop ik dat het doorgaat. Zou leuk zijn voor de meiden en uiteraard hun papa om eens écht tijd met elkaar door te brengen in plaats van een middagje hier een een dagje daar.

En dan duik ik nu de emmer roze saus in, ben er helemaal hieperdepieper zo blij van
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Ha Essie, ik wilde net melden dat ik de wijnglazen ( voor mijn dochter ) heb gehaald. Ik had al 2 champagneglazen en ik heb er nu 4 rode wijn en 4 witte wijnglazen bij. Ik ga ze morgen geven

Iedereen die hier aan meegeholpen heeft, hartstikke bedankt
Zo hehe eindelijk kan ik weer inloggen.

Heb weer wat nieuwe weg geef spullen.

Zet ze er morgen met foto op.

Tenminste als het forum het dan doet.

Wilde ze er nu op zetten maar foei wat een crime is dat nu zeg mat dat geknipper van het forum.

Dus jullie zullen moeten wachten tot morgen.
Ayla dat zou super zijn! Bedankt!

Essie wat spannend!!!! Weet wat het is om in die onzekerheid te zitten. Ik hoop zo dat het echt geweldig leuk gaat worden en dat dit met regelmaat door kan gaan! Iedere keer als het anders loopt is zo'n steek door je hart... Maak er wat leuks van!
quote:Maylea schreef op 02 februari 2013 @ 13:58:

Iemand belang bij een gratis MiniCruise naar Newcaslte?Hij is weer/nog steeds in de aanbieding
quote:Maylea schreef op 05 februari 2013 @ 08:17:

[...]

Hij is weer/nog steeds in de aanbieding

Ik wil hem graag even reserveren als het mag! Dan ga ik uitzoeken of het lukt

Lijkt mij echt super!
a docter a day keeps the apple away
Wie verzameld er dolfijnen spullen? Ik heb hier nog een aantal dingen.
Ayla, even een off-topic vraagje tussendoor... hoe heeft je zoon gereageerd op zijn buisjes? Erg veel last? Hier gaat zoon donderdag onder het mes voor neus-en keelamandelen en zie er nogal tegenop. Grote kans dat daarna ook buisjes moeten... vandaar mijn interesse...

Beterschap beide!!! Kaakchirurg is ook zeker geen pretje!!
quote:marmul schreef op 05 februari 2013 @ 08:48:

[...]

Ik wil hem graag even reserveren als het mag! Dan ga ik uitzoeken of het lukt

Lijkt mij echt super!Hij is voor jou gereserveerd
quote:Maylea schreef op 05 februari 2013 @ 10:09:

[...]

Hij is voor jou gereserveerd

Dank je wel, kan je mij mailen met de voorwaarden/website enzo

marmotmalletje @ gmail . com
ik kreeg net bij het kruidvat een bon voor het 2e kaartje gratis voor de nieuwe show van K3.

Heeft iemand belang?
Bokito, vlop voor je zoontje is onderweg.
@bokito,

Ook mijn envelop is onderweg!
.
Voor Anubisfans heb ik een postmanbag, drinkbeker (mepal) en brooddoos (mepal) in de wegggeef.

Ook nog een schoudertas van glimmend (nep)leer in bordeaux met grote sluiting voorop 2x gebruikt maar voor mij te groot. Zgan nieuwe rode leren portemonnee van de Hema.
mamaK weet dat vriendinnetjr van Zoon enórm is opgeknapt na de operatie! veel ijswater laten drinken want keel doet echt een paar dagen pijn.. maar mesije heeft weet eetlust, conditie en doet het op school ook stukken beter omdat ze de kuf nu wrl verstaat ;)

Succes!

Eerste mini's zijn binnen, op naar de andere 46..

ohja en enveloppe voor zoon is binnen.. spannend hoe hij gaat reageren! super dames!
Ik heb testers in de weggeef, iemand die daar gelukkig van wordt?

zo'n glazen buisje van Just Cavalli en een van Dolce&Gabbana pour femme.

Evt. ook scheurzakjes: madly Kenzo! en Givenchy.

O, en verse appelcake, net uit de oven.

Wel alleen afhaal.

Sterkte voor jou en je zoon Ayla!

En MamaK, jij sterkte donderdag!

Heb evt nog wel wat dvd's liggen die we van Calvijn kregen?

Staan hier ondertussen op het mediacentre, en opa&oma hebben een kopietje, dus evt kan ik wat originelen opsturen
quote:Kokolientje schreef op 05 februari 2013 @ 14:14:

Voor Anubisfans heb ik een postmanbag, drinkbeker (mepal) en brooddoos (mepal) in de wegggeef.

Ook nog een schoudertas van glimmend (nep)leer in bordeaux met grote sluiting voorop 2x gebruikt maar voor mij te groot. Zgan nieuwe rode leren portemonnee van de Hema.Heb je een foto van de tas en de portomenne? Zou je die dan willen mailen naar marmotmalletje at gmail . com
Ik ga even een foto voor je maken marmul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven