Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Yezka schreef op 27 januari 2013 @ 11:57:

[...]

Nu 10 dagen later nog steeds niet...

Jaaaaa! Ik krijg weer een melding als er een bericht is geplaatst in mijn topic!

Dank daarvoor!
Beste Mods,

sinds gisteren werkt het forum niet meer in safari op mijn computer, is dit een bekende klacht?
quote:himalaya schreef op 28 januari 2013 @ 10:15:

[...]

Krijg jij die ook alleen als de app er uit vliegt?

En niet als je de 'input missing', of 'same message as last post' krijgt?

Exact. Alleen als de app klapt.

Ik heb wel eens gedacht dat het aan drukte zou liggen op het forum. Maar het gebeurd ook om 3uur 's nachts dus dat leek me het niet te zijn
Je bent zelf een theepot
Ik heb nu drie keer de app geinstalleerd en uit pure frustratie weer verwijderd omdat het ding continu crasht. Vreselijk irritant
[quote]louise1 schreef op 29 januari 2013 @ 12:05:

Word gek van die stack overflow (op mijn werk pc). Is er iets wat ik zelf kan doen of ligt het aan de Viva? Ik hoef liever niet onze helpdesk te bellen

Joehoe...gebeurt er nog iets met deze stack overflowdinges? Graag een reactie. Of zeg ik nou iets heel geks?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Sinds vandaag werkt het forum weer in safari. Heb verder niets gehoord over de melding, maar fijn dat het weer werkt!
quote:louise1 schreef op 29 januari 2013 @ 12:05:

Word gek van die stack overflow (op mijn werk pc). Is er iets wat ik zelf kan doen of ligt het aan de Viva? Ik hoef liever niet onze helpdesk te bellen Same here
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Op werk hoef ik Viva niet eens te openen, dat is geen doen. Maar het zou toch leuk zijn als Viva het een avondje thuis gewoon zou doen.
Het lijkt erop alsof het forum het aantal users niet aankan op primetime. Overdag gaat het prima (hooguit rond lunchtijd wat traag) en rond 20.00 begint het prut met peren te worden.
Een mededeling voor de technische afdeling (ik heb nog steeds de illusie dat er iets met de klachten hier gedaan wordt.. )

Ik kan het Modtopic 6 niet openen op de app. Alle andere topics wel, maar bij het modtopic krijg ik keer op keer de melding 'Pagina kon niet geladen worden' en Geen verbinding mogelijk op het moment. Probeer het later nog eens'. Als ik die weg klik, blijft het een blanco scherm met zo'n 'wieltje' wat rond blijft draaien, alsof hij de pagina probeert te openen. Wat niet lukt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien moeten we hier gewoon mega gaan rellen en worden we dan opgemerkt. Heeeeeel misschien dat er dan ook naar onze klachten gekeken wordt.

Wie weet een leuk reltopic?
Misschien vieze plaatjes plakken Louise?

Heb je nog goordere plaatjes
quote:louise1 schreef op 01 februari 2013 @ 16:15:

Heb je nog goordere plaatjes Jahoor!
quote:louise1 schreef op 01 februari 2013 @ 16:15:

Heb je nog goordere plaatjes Zoiets?

Joehoe Mods...!!!

Het forum valt steeds uit.

Bitterballetje bij?
zal ik melden dat het forum niet echt werkt?
Tis te triest voor woorden met Viva de laatste weken en 't wordt steeds erger. Gisteren viel er nauwelijks te forummen omdat ie steeds uitvalt/niet bereikbaar is. Wanneer wordt daar nu 'ns wat aan gedaan?
Zal ik je alvast het antwoord geven Nien? 'het is doorgegeven aan de technische dienst'.
Haha, voor dat antwoord hoef je idd niet in je glazen bol te kijken, Hiem
Te triest gewoon. Himalaya; bedankt voor je gore plaatjes, Die papoea!!!

Helaas kijkt er geen mod van op.
quote:louise1 schreef op 04 februari 2013 @ 11:51:

Te triest gewoon. Himalaya; bedankt voor je gore plaatjes, Die papoea!!!

Helaas kijkt er geen mod van op.Misschien maken jouw vieze plaatjes meer indruk? Kom er maar in!
Vanaf de sekspijler word ik soms automatisch doorgestuurd naar Willie.nl....

Dat lijkt me niet de bedoeling.
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven