Centraal Bug topic
maandag 12 december 2011 om 11:45
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.
De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.
We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 januari 2013 om 10:00
quote:himalaya schreef op 28 januari 2013 @ 10:15:
[...]
Krijg jij die ook alleen als de app er uit vliegt?
En niet als je de 'input missing', of 'same message as last post' krijgt?
Exact. Alleen als de app klapt.
Ik heb wel eens gedacht dat het aan drukte zou liggen op het forum. Maar het gebeurd ook om 3uur 's nachts dus dat leek me het niet te zijn
[...]
Krijg jij die ook alleen als de app er uit vliegt?
En niet als je de 'input missing', of 'same message as last post' krijgt?
Exact. Alleen als de app klapt.
Ik heb wel eens gedacht dat het aan drukte zou liggen op het forum. Maar het gebeurd ook om 3uur 's nachts dus dat leek me het niet te zijn
Je bent zelf een theepot
donderdag 31 januari 2013 om 15:44
[quote]louise1 schreef op 29 januari 2013 @ 12:05:
Word gek van die stack overflow (op mijn werk pc). Is er iets wat ik zelf kan doen of ligt het aan de Viva? Ik hoef liever niet onze helpdesk te bellen
Joehoe...gebeurt er nog iets met deze stack overflowdinges? Graag een reactie. Of zeg ik nou iets heel geks?
Word gek van die stack overflow (op mijn werk pc). Is er iets wat ik zelf kan doen of ligt het aan de Viva? Ik hoef liever niet onze helpdesk te bellen
Joehoe...gebeurt er nog iets met deze stack overflowdinges? Graag een reactie. Of zeg ik nou iets heel geks?
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 31 januari 2013 om 22:44
vrijdag 1 februari 2013 om 11:06
Een mededeling voor de technische afdeling (ik heb nog steeds de illusie dat er iets met de klachten hier gedaan wordt.. )
Ik kan het Modtopic 6 niet openen op de app. Alle andere topics wel, maar bij het modtopic krijg ik keer op keer de melding 'Pagina kon niet geladen worden' en Geen verbinding mogelijk op het moment. Probeer het later nog eens'. Als ik die weg klik, blijft het een blanco scherm met zo'n 'wieltje' wat rond blijft draaien, alsof hij de pagina probeert te openen. Wat niet lukt.
Ik kan het Modtopic 6 niet openen op de app. Alle andere topics wel, maar bij het modtopic krijg ik keer op keer de melding 'Pagina kon niet geladen worden' en Geen verbinding mogelijk op het moment. Probeer het later nog eens'. Als ik die weg klik, blijft het een blanco scherm met zo'n 'wieltje' wat rond blijft draaien, alsof hij de pagina probeert te openen. Wat niet lukt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 februari 2013 om 16:54