Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat dit eruit is gekomen. Mogelijk zit deze al lang verkeerd omdat ik er zo'n last van heb gehad. Misschien te druk geweest de week nadat deze is geplaatst. Met mijn moeder.
Mogguh.

Weer een slapeloze nacht. En nu rammel ik ook nog. Helaas staat er in het rood " nuchter" op mijn bed.
Wat vervelend Zoeb,weer niet geslapen...en dan nu ook nog nuchter blijven.Hoelaat ben je aan de beurt?Ik ga duimen en hoop dat je snel aan een beschuitje zit...
Mogguh..

Ik hoop dat je ondertussen al aan de beurt geweest bent en snel wat te eten krijgt Zoeb.

Als alles oke is gegaan mag je misschien vandaag zelfs wel weer naar huis?

Ik doe vandaag lekker weinig.

Vaarwasser draait

Ik ben met de swiffert rond geweest.

Het huis is 'visite-proof' dus ik vind het wel best zo.

We hebben wel grote plannen voor de komende weken:

Oudste wil de bovenste verdieping betrekken en van de logeerkamer haar slaapkamer maken en van de sauna/opslag/wasdroog/rommelkamer een zitkamertje.

Dus dat betekent schilderen, spullen verhuizen van de ene verdieping naar de andere, maar vooral: heel veel weg doen.

Lekker opruimen! Ik heb er eigenlijk best wel zin in.
Ben al geholpen. Als alles goed gaat mag ik inderdaad vanavond naar huis. Jippie
Fijn Zoeb!

Dank fur die blumen.

Ik ben thuis. Net. Straks meer. Moest het jullie even laten weten.
Mogguh

Had zo'n zin om met jullie mee te meeten, nadat ik de datum van Watervrouw hoorde, maar op die dag moet ik de (als ik me goed herinner) school van Coetjes' Oudste voor het eerst gaan bekijken. Volgende meet bij mij, okee?

Ben enorm onderwater op het moment. Twee keer feest gehad, nog twee keer feest te gaan. Hartstikke leuk allemaal natuurlijk, maar ik schiet er veel meer van in de vlekken dan nodig. Oja, en de kinderen zijn afschuwelijk druk. Snakken naar lente, ben ik bang.

Zoeb, jij moet je rot zijn geschrokken. Hoop dat ze het ding goed vast hebben zitten nu zodat dit je niet meer gebeurt. En beterschap natuurlijk. Wat leuk dat je een opleiding gaat doen!

Goldie, wel ontzettend leuk dat Oudste zo'n knus 'huisje' kan bouwen boven. Wauw, een 'echt' volwassen dochter. Was ze natuurlijk al een paar jaar, maar toch.

Coe, heel veel plezier in Texel. Je huisje klinkt heerlijk

Anderen even een dikke knuf.
Zoebje wat fijn dat je weer thuis bent! Hoop zo dat de ellende met dat kutether nu voorbij is!

Mamz, leuk om je te lezen. Jammer dat je niet kan meeten maarrr volgende keer beter dan toch?!

Ben benieuwd of deze post lukt, forum doet erg moeilijk afgelopen dagen, hebben jullie dat ook?

Coe, hoe is het? Ziek geworden of viel het toch mee?
Gold, die 'verbouwing' bij jullie klinkt als een hele klus, maar wel leuk! Beetje genoten van je dagje weinig doen?
Ja hoor, genoten

Morgen ga ik een paar uur extra werken omdat bazin een doktersafspraak heeft.

Dag Mamzie. Ik zie je wel eens voorbij komen op twitter, ik doe ook wel eens een poging, maar ik kom er maar niet in, in dat twitteren...

Jammer dat je niet kan komen meeten.

Gelf, jij komt wel he?

En Caribou? Die moet ook komen!!!

Wat ligt het forum er de laatste dagen toch veel uit! Grrrr....
Ik zou om drie uur aan de beurt zijn en er was dus nog een discussie gaande over en weer of ik nu wel of niet een licht ontbijt mocht. Komt er om half negen een broeder de kamer binnenstormen met een operatiehemd dat ik NU aan de beurt ben. Had nog geen premidicatie gehad, nog geen schoon bed en de urloog kwam binnen terwijl ik bijna in mijn nakie stond. die heeft zijn hoofd even tussen de gordijnen gestoken terwijl ik een sprong maak op mijn bed en onder het dekbed kroop. Haha. Nou ja mijn vragen zijn beantwoord en ik was binnen vijf minuten op weg naar de OK. Met het geluk dat ik dus niet nog een nachtje hoefde te blijven wat wel had gemoeten als ik om 3 uur pas aan de beurt was. Het ging me opeens wel veel te snel want ik was helemaal niet voorbereid. Maar het is goed gegaan, nieuwe katheter zit erin voor maximaal een half jaar en ik was na de ingreep meteen van de pijn en de bloedingen af. Jippie.
Moggu..

Fijn dat alles goed is gegaan en dat je weer lekker thuis bent Zoeb.
Mogguh

Ik heb geen oog dichtgedaan. Ik kon van de stilte niet slapen. Geen piepende infusen, po's die geleegd werden en karretjes met herriewieltjes die voorbij reden of pleegs die 's nachts opeens met een lampje in je gezicht schijnen.
Haha Zoeb,maar je bent iig wel lekker thuis weer.Misschien straks een lekker dutje..
Mogge,

Ben nog niet van mijn verkoudheid af, maar moet op mijn vrije dag wel de deur uit, de sneeuw in.

Kruidvattreinkaartjes sinds gisteren te koop, familie heeft het voor me geregeld

Ga even naar mijn huis. Toekijken hoe iemand mijn trap schildert en niet vergeten e.e.a. mee terug te nemen..
Ik dreef mijn bed uit vannacht...bleegghh!Voel me niks lekker,maar niet ziek genoeg om in bed te kruipen.

Vandaag ben ik vrij,dus ik ga alvast wat inpakken voor maandag,kan maar klaar staan.
Nu jij ook niet ziek worden hè Coetje.
Ik heb nog tot zondag om uit te zieken Zoeb

Heb net maar weer die oscillodinges op en er 2 anti-grippine ingegooid,sinasappels uitgeperst en een vitaminepil.

Vanmiddag raam met carnavalszooi versieren en was opvouwen.

Kun je thuis wel lekker rustig aan doen Zoebie?Ben je nu helemaal van de pijn af?
Nog steeds pijnvrij nu Zoeb?

Ik ging werken voor wat ik dacht een uurtje of 2 zou zijn. Maar het komt toch wel weer goed uit dat ik er ben (zieke poetsvrouw) dus ik mag tot half6 blijven.

Nie ziek worre Coetje!!!
En toen mocht ik toch om 5 uur naar huis, maar morgen wordt ik alweer verwacht vanaf 10 uur.

De meiden koken dus ik lig met de pootjes omhoog.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe ava?
Leuk je nieuwe ava Gold.

Coetje hoe gaat het?

Ik zat vanavond alweer op de SEH. Heb al de hele dag koude rillingen. Maar omdat ik maar een temp had van 36.8 mocht ik gelukkig weer naar huis. Heb nu een zware AB kuur gekregen. En nu heb ik natuurlijk wel koorts. Of verhoging, 38.2

Nou ja, ik houd het vannacht maar een beetje in de gaten.
Moggu..

Ik ben toch wel ziekjes,ook koorts 39.6 vanochtend.Ga zo even bellen of ik een stootkuur kan krijgen,geen tijd om ziek te zijn.

Oe Zoeb,dat was weer even schrikken dus!Hopen dat de ab goed zijn werk doet.
Mogguh'

Heb je de griep Coe? Er heerst een hele nare. Niet te hopen dat je die hebt meis.

Vannacht ging het wel. De koorts is niet veel hoger gekomen en ik heb flink liggen zweten. Nu heb ik het weer ijskoud en maar 36.2. Ik snap het even niet meer.

Nou ja ik ga nu een hete douche nemen en zorgen dat de was weg is gewerkt. Voor alle zekerheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven