Mode & Beauty alle pijlers

Mango bestelling

06-02-2013 09:28 14 berichten
Ik heb op 28 januari iets besteld bij mango. Wel een bevestigingsmail gekregen maar als ik nu inlog staat hij nog steeds op in preparation.

Ik heb wat op internet gezocht over ervaringen over mango online maar die zijn niet al te best. Bestellingen die niet aangekomen zijn en moeilijk geld terug te halen omdat alles via mail moet

of naar spanje bellen.

Is er hier iemand die ervaring heeft met online bestellen bij de mango?
Alle reacties Link kopieren
Niet druk maken, ik had 17 januari besteld en het is eindelijk verstuurd gisteren.. Je krijgt vanzelf een mailtje.

Duurt langer omdat het nu sale is.
Ps. Oh en ik vind de service bij Mango prima! Als je iets terugbrengt naar de winkel, staat het bedrag de volgende dag alweer op je creditcard.
Ja, ik. Duurde bij mij ook iets van 2 weken, maar is wel aangekomen. Kwam trouwens met DHL.
Ik heb ook goede ervaringen met Mango. De items die ik besteld heb zijn altijd snel geleverd en idd als te het retourneert in een van de winkels wordt het geld een of twee dagen later al teruggestort.
Ik vind Mang online een hel. Idd naar Spanje bellen, slecht vertaalde teksten etc. Ook ruilen in de winkel een heel gedoe. Lang leve de h&M! Nooit problemen mee.

Dit is wel leuk trouwens: http://www.republiquedesmangues.fr/
Psies, bij H&M krijg je gewoon gelijk je geld als je retourneert. Gewoon contant, niet overmaken.
Wat een armoede: weken wachten op een bestelling.
Mijn vrouw bestelde pas geleden nog bij Mango. Goede ervaringen mee.
Normaal gesproken niet hoor... Maar nu ivm de sale kan het langer duren.

Ik heb trouwens wel eens 5 weken op een bestelling van de H&M moeten wachten, dat vond ik pas echt bizar.

quote:Suze02 schreef op 06 februari 2013 @ 10:03:

Wat een armoede: weken wachten op een bestelling.
Als je dingen in de winkels van H&M retourneert die je online besteld hebt krijg je geen contant geld, maar een giftcard met het tegoed erop. En anders moet je het terugsturen en betaal je 1 euro administratiekosten o.i.d.
Ik had op 20 januari besteld en op 1 februari kreeg ik mijn pakket.

Via hun site kan je met het nummer dat op de bevestiging staat zien hoever ze zijn. Mijn bestelling moest uit Spanje komen en dat waren artikelen uit de sale van hun gewone site. Een bestelling van meer dan 30 euro wordt gratis verzonden.

Je moet wel de kosten van verzending voor retour betalen, maar als je het in hun winkel afgeeft dan krijg je het geld na een tijd terug gestort. Dat duurt even, maar is nog altijd goed gegaan.

Berichten via mail worden niet beantwoord. Maar ik had via de site zelf dus de status kunnen bekijken.

Is uiteindelijk prima gegaan.
Ik bestel er nooit meer....

Ik had 6 dingen besteld. Na 2 dagen werden er al 2 dingen van mijn order gehaald omdat deze toch niet meer leverbaar waren.... nou oké.... toen na bijna een week werd er nog een ding van me order gehaald!!!

Precies een week geleden kreeg ik deze mail: Your order was dispatched today. In the next few days, you will receive your order at the indicated address.

maar nog geen pakketje gezien.... al met al ben ik bijna drie weken verder!
En nog niets Mango gemaild, geen reactie Zo zonde aangezien ik al heb betaald (ik dacht dat kan bij zo'n grote keten wel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven