Bar Too Much *****203****
maandag 4 februari 2013 om 17:16
Mijn kind ligt de hele dag al in bed, te slapen. Is te moe om eruit te komen. Maar heeft geen koorts en ook verder lijkt ie niet ziek. Ik vinnut maar gek.
Kijken of ie er straks uit wil komen voor zijn favoriete avondmaal.
Kijken of ie er straks uit wil komen voor zijn favoriete avondmaal.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 5 februari 2013 om 09:25
Ik ben al naar de huisarts geweest en we gaan zo meteen weer es naar de school van jongste. Jongste heb ik net met heel veel moeite uit zijn bed gekletst, is echt wat mis met dat kind, hij heeft de afgelopen 36 uur zeker 30 uur geslapen.
dinsdag 5 februari 2013 om 14:14
Zo, weer terug van school. Kind gaat vanaf maandag weer naar school.
Wat het slapen betreft: mss idd gewoon pubergedrag, of een virusje. We kijken het even aan en anders ga ik ermee naar de dokter.
Wat het slapen betreft: mss idd gewoon pubergedrag, of een virusje. We kijken het even aan en anders ga ik ermee naar de dokter.
woensdag 6 februari 2013 om 12:50
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 09:55:
Goedemorgen.
Kind al wakker, Mir?
Kind slaapt nog steeds. Morgenochtend maar even contact met de huisarts opnemen.
Het ziet er buiten wel heerlijk uit. Nog resten sneeuw met het zonnetje erop, lekker veel licht.
Goedemorgen.
Kind al wakker, Mir?
Kind slaapt nog steeds. Morgenochtend maar even contact met de huisarts opnemen.
Het ziet er buiten wel heerlijk uit. Nog resten sneeuw met het zonnetje erop, lekker veel licht.
woensdag 6 februari 2013 om 14:04
Kind is zowaar uit bed. Ziet er wel belabberd uit, maar voelt zich verder niet ziek.
Toen ik zei dat ik morgen de huisarts wilde bellen en om bloedonderzoek wilde gaan vragen, toen kwam hij ineens zijn bed uit. Kijken of dat morgenochtend weer werkt.
Toen ik zei dat ik morgen de huisarts wilde bellen en om bloedonderzoek wilde gaan vragen, toen kwam hij ineens zijn bed uit. Kijken of dat morgenochtend weer werkt.