Mode & Beauty alle pijlers

piercing topic

24-01-2013 10:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het viel mij op dat er wel tatto topic zijn maar geen of ik kan het niet vinden haha piercing topics.Ik zelf heb sinds december mijn twee eerste echte piercings en ben er gek op en en nu alweer aan het denken voor een nieuwe.Het lijkt me leuk om van anderen te horen wat zei voor piercing hebben en waarom heeft speisale betekenis of is het gewoon mooi.Ik zelf he een tragus piercing in mijn linkeroor en een dermal in mijn borstbeen.Heb ook een boek gekocht daar staan echt mooie piercings in en ook wat apartere piercings nu zelf ook weer aan het denken voor de volgende.Dus deel hier je piercing verhalen.

ps ik heb moeite met schrijven hoop dat het duidelijk is zo
Ik heb helaas geen piercings meer, mijn lichaam was er niet zo blij mee. Mijn eerste piercing was eentje door mijn wenkbrauw, die is uitgegroeid. Daarna nog eentje daar laten zetten, achter het littekenweefsel. Ook uitgegroeid... Toen een labret laten zetten, een piercing door je lip kan tenslotte niet uitgroeien. Helaas ging daardoor mijn tandvlees terug trekken en aangezien mijn tanden belangrijker zijn dan een sierraad, heb ik die eruit gehaald.

Ik zal het dus helaas gewoon met mijn drie tattoos moeten doen, die blijven tenminste gewoon zitten
haha ja das waar maar ik wil om die reden dus geen tattoo,s

en kies meer voor piercings ik wil er wel die ik kan verbergen ik wil eigelijk nog een dermal op mijn pols maar helaas met mijn werk gaat dat niet.
Ik heb nu nog een navelpiercing. Heb een neuspiercing gehad maar die was ik zat. En een tepelpiercing. Was ik verre van zat maar hij begon scheef te groeien. Dacht altijd dat ik hem na een jaar nog eens kon laten piercer maar dat gaatje geneest niet. Nu, een half jaar later kan ik zonder moeite m'n tepelpiercing nog in doen.
o tepelpiercing lijkt mij ook wel wat maar ben ik dan net weer een watje voor hihi
Vond het eigenlijk prima te doen! Was vergelijkbaar met mn navelpiercing eigenlijk. Bah, mis hem wel hoor
Ik heb een navelpiercing en vroeger ook wel een neuspiercing gehad, maar nu niet meer omdat ik het toch niet zo mooi vond staan.

voor de rest als je het een piercing noemt in mijn oorlel aan beide kanten wel 2 oorbellen en boven in het oor 1
Leuk, piercing topic!

Ik had een tongpiercing en een navelpiercing en tepelpiercings en eentje door mn clithood en dat is de enige die ik nog heb.

Tong vond ik mezelf te oud voor worden, navel was na een jaar al scheefgegroeid, tepels deden twee jaar lang pijn dus die er ook uit. De clithood piercing bevalt me nog het beste. Geen centje last van gehad.
Tuut tuut tuut
Ik heb sinds een jaar ofzo een tepelpiercing en zit er over te denken om mijn andere tepel ook te laten piercen. Ik vind het mooi en ook nog eens lekker;)
Ik had er eentje bovenin mijn oor, maar die heb ik er uitgehaald omdat het op mijn werk niet zo gepast was. Het viel nogal uit de toon.
Ik heb er veel. En ik had er nog veel meer. Sommigen eruit gehaald omdat ik ze beu was, anderen uitgegroeid.
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 24 januari 2013 @ 13:25:

Ik heb sinds een jaar ofzo een tepelpiercing en zit er over te denken om mijn andere tepel ook te laten piercen. Ik vind het mooi en ook nog eens lekker;)Oh ben jaloers! mn man heeft zijn tweede tepel ook laten doen omdat hij ook heel gevoelige tepels heeft en nog meer kreeg door die piercing. En dat wilde ik ook maar ik had alleen maar pijn hij mocht twee jaar lang alleen maar er naar kijken haha. Alles geprobeerd en echt wel volgehouden dacht ik zo maar helaas.
Tuut tuut tuut
Oh als oorbellen ook meetellen, daar heb ik er nog wel 8 van
leuk al die verhalen ik heb nu wat last t van mijn tragus piercing eruit gehaald gewoon de genezinstijd aangehoden begint hij te bloeden als een gek ringtje gaat er niet in weet iemand hoe zon platic staafje werkt?
Tragus? Ik had een navelpiercing, neuspiercing en oren, maar inmiddels niks meer. Vind mezelf te oud ervoor. Oren kan ik zo weer doorprikken als ik wil, maar daar is mn kapsel niet naar. Toch blijf je het altijd zien.. Maar ben met allemaal heel erg blij geweest en nooit spijt gehad.

Tong, tepel en clithood heb ik nooit gedurfd..
Luister naar je hart, want dat klopt
Dacht misschien leuk dit weer eens op te halen helaas is die

Tragus er uit gergroed wil nu misschien volgende week weer een

Dermal laten zeten nog aan het denken over de plaats vraag me af of het ook op je voet kan ? Mischien komt hij naast de andere

Nog even denken dus
quote:divafiary schreef op 04 september 2013 @ 15:57:

Dacht misschien leuk dit weer eens op te halen helaas is die

Tragus er uit gergroed wil nu misschien volgende week weer een

Dermal laten zeten nog aan het denken over de plaats vraag me af of het ook op je voet kan ? Mischien komt hij naast de andere

Nog even denken dus

Het kan wel op je voet maar voor zover ik weet raden ze voeten/handen/polsen e.d. af ivm veel bewegen. Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over de voet, maar kun je beter zelf even vragen in de zaak waar je het wilt laten doen?

Ik heb zelf geen dermal. Slechts een tragus, tong & navelpiercing. Waarvan ik de tragus het pijnlijkst vond. Me navel voelde ik nagenoeg niet (2 weken terug laten zetten ivm afvaldoel behaald). En me tong voelde vooral een beetje raar, niet pijnlijk. De zwelling vnod ik wel iritant haha.
Een dermal op je voet lijkt mij een uitermate slecht idee.

Veel te beweeglijke plek, dunne huid, om nog maar te zwijgen van het risico op uitgroeien (omdat je ook de hele tijd tegen je sok/schoen schuurt).

Lijkt mij dat een fatsoenlijke piercingshop die ook niet gaat zetten.

On topic, ik heb redelijk veel piercings. O.a. tunnels van 20 mm, venoms (2 tongpiercings naast elkaar) e.d.
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Ik had web tong piercing en navel piercing, uitgedaan toen ik zwanger was.
ik heb een navelpiercing, een traguspiercing links, een ringetje bovenin mijn linker ook en nog drie oorbellen per oor.

Ik zit er wel over te denken om nog een ringetje te nemen naast degene die ik al heb. Ook vind ik dermalpiercings erg mooi, maar ik weet nog niet waar. Wil die misschien nemen in combinatie met een tatoeage.
Oke geen voet dus denk dat hij naast mijn andere dermal komt.

Erg jammer dat die tragus niet werkt bij mij.mischien komt er nog een tatto bij ooit denk daar nog over na wil als ik nog wat afgevallen ben een navelpiercing maar dan indrusteal of hoe dat heet is net iets anders dan standaard navelpiercing
Ik heb een tongpiercing, tepelpiercing en navelpiercing.

'Vroeger' had ik er nog veel meer, maar dat was in m'n opstandige puberjaren :')
Was heel toevallig dat net dit topic weer naar bovenkwam vanmiddag. Ik stond op het punt om een afspraak te maken voor een labret. Dus inmiddels is deze gezet :D Helemaal gelukkig mee. Verder heb ik nog een neusknopje. Ooit van mijn oma gekregen die 2 weken daarvoor een neusknopje had laten schieten (hippe oma haha)
2 tepelpiercings ringetjes

1 clithood horizontaal ringetje

2 ringetjes in mijn schaamlippen

4 navelpiercings

2 micro dermal tussen mijn borsten

2x 3 micro dermals op mijn liezen.

2 tongpiercings

tragus piercing

labret piercing

smiley piercing

neus piercing

Industrial

Piercings werken verslavend
Grappig dit!!

Heel toevallig kwam ik vandaag tegen een artikel uit de Telegraaf van een man en vriendin uit Nederland dat in het jaar 2000 gegooid werden uit een camping in Frankrijk door een navel piercing van haar. Hahahahha

Long time ago...

Ik heb trouwens geen piercing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven