Leuke camping gezocht

07-02-2013 16:32 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen van de zomer met onze 3 kinderen camperen in een ingerichte tent Nederland. We zoeken een leuke camping met binnen faciliteiten die geschikt is voor kinderen tussen de 9 en 14 jaar. We komen zelf niet verder dan camping Duinrell.
Waarom ga je niet naar het reisbureau of zoek je zelf al wat opties uit?
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Rivièra camping in Biddinghuizen.

De Schatberg in Sevenum.

Dat zijn er zo al twee die me te binnen schieten. En kijk eens op de website van Vacansoleil e.d., dat is precies wat je zoekt.
quote:Grumpycat schreef op 07 februari 2013 @ 16:41:

Waarom ga je niet naar het reisbureau of zoek je zelf al wat opties uit?Omdat ik bij het reisbureau en op sites geen ervaringen van andere hoor.
Daar heb je Zoover voor! Ideaal.
Camping De Roos bij Ommen in de buurt.

Ze verhuren een aantal tenten . Mooie 4-persoons de Waardtenten (type lepelaar)en ze zijn op zeer ruime plekken neergezet. Oh de oudste zou dan in een klein tentje moeten.

Er is een ruimte binnen en nog en aparte ruimte met tafeltennistafels. En zwemmen kun je in de rivier. Of in het grote subtr zwembad van een andere camping in de buurt.

Denk dat dit wel een heeel ander soort camping is dan Duinrell.

Maar hoezo binnenfaciliteiten. Het is toch zomer.
quote:Misskatie schreef op 07 februari 2013 @ 21:55:

Camping De Roos bij Ommen in de buurt.

Ze verhuren een aantal tenten . Mooie 4-persoons de Waardtenten (type lepelaar)en ze zijn op zeer ruime plekken neergezet. Oh de oudste zou dan in een klein tentje moeten.

Er is een ruimte binnen en nog en aparte ruimte met tafeltennistafels. En zwemmen kun je in de rivier. Of in het grote subtr zwembad van een andere camping in de buurt.

Denk dat dit wel een heeel ander soort camping is dan Duinrell.

Maar hoezo binnenfaciliteiten. Het is toch zomer.En Nederland
De Beerze Bulten in de buurt van Ommen, leuk voor de kinderen maar wel een hele grote camping
Beerze Bulten zijn wij ook eens geweest. Is volgens mij niet zo heel leuk voor een 14 jarige.
Beerze Bulten betaal je wel echt de hoofdprijs. Moet je willen, mij echt veel te duur.

Paar ideetjes:

www.westerbergen.nl

www.witterzomer.nl

www.landalcampings.nl

www.fruithof.nl
Ik krijg er een punthoofd van!
Ik vond de Beerze Bulten niet echt vreselijk duur. 350 euro per week voor 4 personen. En de camping heeft wel veel te bieden. Een heel leuk zwembad en een fijne binnenspeeltuin, een enorm speeltoestel op een strandje met meertje er omheen. En speeltuintjes op alle veldjes. Maar dat is meer geschikt voor de hele kleintjes. De camping richt zich wel echt op gezinnen met kinderen tot een jaar of 12.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven