The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Ik heb er niet zo veel mee. Ik heb het een keer gedaan en vond het toen wel grappig, maar om daar nou jaarlijks een vakantie van 1 of 2 weken aan te besteden, nee. Ik ben er ook helemaal niet mee op gevoed, wij ging juist altijd wandelen in de zomer, en dan zie je die hellingen stuk gaan, door het skieen.

Vraag blijft staan

(sorry, ik kom nu nogal inspiratieloos over, maar ik ben wel benieuwd, dat komt ook in het waar/niet waar topic regelmatig voorbij, maar dan zonder toelichting).
Ik vind wintersport echt verschrikkelijk en zou daar nooit geld aan uitgeven. Ben een echte koukleum en geniet intens van de warme zon op mijn huid, dus voor mij veeeeeel liever een vakantie naar een warme bestemming. Wel jammer, après ski lijkt me namelijk wel erg leuk!

Als je iemand nu 5000 euro kon geven, wie zou dat dan zijn en waarom?
Aan mijn vriend. Die kan het momenteel héél erg goed gebruiken.

Verzin een sinterklaas surprise (beetje érg vroeg maar who cares). Wat zou je maken, voor wie en waarom?
Ik ben gek op Sinterklaas, dus vooruit. Een hele grote zonnebril, voor mijn man. Hij heeft net zijn ogen late laseren en zit al 3 dagen met rode ogen en een zonnebril op (in het donker). Gaat wel al wat beter trouwens, de tv mag weer aan...

Wanneer is je eerst volgende vakantie en wat ga je doen (en waar)?
Canarische Eilanden over 2 maanden, ga ik motorrijden, zwemmen en onder een palmboom genieten van het mooie weer.

Als je je leven opnieuw zou mogen overdoen zou je het dan anders gedaan hebben en wat als belangrijkste verandering?
Uiteindelijk niet denk ik. Alle ervaringen hebben er wel aan bijgedragen tot hoe ik nu geworden ben en hoe mijn leven er nu uitziet, en daar ben ik blij meer. Maar als ik toen wist wat ik nu weet dan was ik never nooit zo blijven hangen in verliefd zijn op mannen die het niet voor mij waren als ik heb gedaan.

Waarom ben jij blij met je leven?
Blij is een groot woord, maar ik ben redelijk tevreden. Het kan allemaal nog veel beter maar ja..helaas heb je dat niet altijd zelf in de hand.

Welk persoon zou je best wel eens een flinke pets willen verkopen? En waarom?
Een vroegere vriendin van me; die me na jaren van vriendschap echt verraden heeft, dolksteek in de rug.

Ik heb geweigerd me te verlagen tot haar niveau, maar ik droom nog wel eens van een moment dat ik haar even fysiek pijn kan doen, ja. Daar schaam ik me best voor, maar ze heeft me te diep geraakt en dat kan ik maar niet vergeven.

Hoe ziet je werkomgeving eruit?
Your luck's about to change, cher.
Ik werk vanuit huis, laatst was mijn werkomgeving mijn bed (toen was ik ziek, maar had een deadline), soms beneden voor de kachel en soms gewoon aan mijn bureau

Hoe ziet jouw ideale baan eruit?
Niks hoeven doen en toch een boel geld verdienen hahah..

Vraag blijft staan...;-)
Mijn clubje begeleiden met mijn 2 favo collega's, alledrie werken we 3 hele dagen, voor 2 functieschalen hoger. Met beschikking over 'n bedrijfsbusje, vrijwilligers en geweldige materialen. Alles om ervoor te zorgen dat ons autisme-clubje geweldig kan functioneren, zonder werk- en tijdsdruk en bezuinigingen. Heerlijk!

Voor welk liedje zet jij meteen de radio uit en waarom?
ik heb je lief van Paul de leeuw, te veel herinneringen. Gedraaid toen Patrick en ik binnen kwamen met onze bruiloft en ook gedraaid toen de bezoekers binnen kwamen met zijn begrafenis.

Bij welk liedje zet jij de radio harder?
'Zou zo graag' van Jurk

Wat is je confectiemaat?
42 of L

Waarmee ontbijt jij meestal?
brood en een heleboel koffie, als ik haast heb een ontbijtreep achtig iets.

Als ik met yoghurt ontbijt heb ik de hele dag het gevoel dat mijn maag klotst.

Wat zit er in je (hand) tas?
Autopapieren, sleutels, portomonee, medicijnen, kam, lipstick, zakdoeken en eyeliner.

En in de jouwe?
(Jij was nog laat op, Triquetra!)

Agenda, telefoon, portemonnee, make-uptasje, spiegeltje, e-reader en een reservepanty.

Wat vind jij van Valentijnsdag en doe je er iets aan?
Voor mij hoeft het niet, ik zou niet willen dat mijn man in de stress zit omdat hij zo nodig nog iets moet kopen voor valentijnsdag. En andersom geldt natuurlijk ook ik heb er niks mee.

Heb jij wel eens een leuke valentijnsverrassing gehad?
Nee, op ooit een bos rozen na dan. Ik vind het ook geen leuk feest, het voelt allemaal zo nep om op die dag ineens superromantisch te doen.

Wat vind jij wel een leuke feestdag?
Ik ben niet zo van de feestdagen.

Maar dan hou ik het op pinkstermaandag.

Wat is jouw lijfspreuk?
Ik ben een beetje cynisch, dus Life's a bitch and then you die is wel wat voor mij.

Wie zou jij wel eens van de trap willen duwen?
Niemand, ik hou niet zo van zulk soort dingen

Welk tv programma wil jij niet graag missen?
Je hoeft er ook niet van te houden, je moet het gewoon doen

Niks, er is geen een tvshow waar ik voor thuisblijf oid.

Wat is voor jou de beste uitvinding ooit?
de wasmasjien

Wat doe jij met fruit dat erg oud is geworden?
Dat gooi ik meestal in de blender, maak ik er een smoothie van. Maar het moet niet viezig zijn, dan doe ik het weg.

Welk gerecht vind jij lekkerder als een ander het maakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven