Ik heb iets gemist...

08-02-2013 11:19 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst als deze vraag en bijbehorende uitleg al 101 keer voorbij is gekomen; sorry

Maar vanwaar zijn er opeens zoveel "complete and utter bullshit" avatars? Is het een protest tegen de zinloosheid van het bestaan? Van het Vivaforum? Van het universum?
Tuurlijk mag je je panty weer in de knoop gooien maar het is zo zinloos. Zonde van je energie.
quote:Galadriel schreef op 08 februari 2013 @ 11:41:

Gaan we weer richting een gate?Ah wel ja..... Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Galadriel schreef op 08 februari 2013 @ 11:43:

[...]

Dat schijnt de aanleiding tot iets heel groots te zijn, maar wat willen ze niet zeggen.Valt wel mee hoor. Het groots is dat er niet over beleid mag worden gesproken.En dat de mods ook maar mensen zijn en dat die (terecht) vinden dat ze geen verantwoording schuldig zijn aan de goegemeente.
quote:Galadriel schreef op 08 februari 2013 @ 11:43:

[...]

Dat schijnt de aanleiding tot iets heel groots te zijn, maar wat willen ze niet zeggen.En wat heb jij vandaag gedaan? Gestreden met het onrecht dat me is aangedaan op het Vivaforum. Mmmzzz....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lunax schreef op 08 februari 2013 @ 11:45:

[...]

Valt wel mee hoor. Het groots is dat er niet over beleid mag worden gesproken.

Sja what's new? Neem nog een bullshit avatar!

Maar goed, leven en laten leven!

Succes met de bullshit bestrijding dames!
quote:Enn schreef op 08 februari 2013 @ 11:46:

[...]

En wat heb jij vandaag gedaan? Gestreden met het onrecht dat me is aangedaan op het Vivaforum. Mmmzzz....
Dat zeg ik Enn
quote:Orzoo schreef op 08 februari 2013 @ 11:41:

[...]

Goed. Open jij even een topic over het beleid en het gedrag van de mods. Kijken hoe goed dat gaat.Algemene topics over het beleid zijn voorspelbare reltopics die nergens toe leiden of die volkomen oninteressant zijn. Maar noem een concreet onderwerp en er is hoe dan ook wel een mouw aan te passen om het erover te hebben. Wel, als het tenminste voldoende interessant is. Soms zijn regels gewoon regels en is het zinloos om eindeloos te praten over 'waarom mag je niet schelden' of 'waarom mag je niet je eigen spullen te koop aanbieden'. Mag niet. Klaar. Maar dan nog zou je een topic kunnen openen over 'wat vinden jullie schelden' of 'hebben jullie ook zo'n hekel aan spam.' Kortom, noem een concreet onderwerp en je kunt erover topiccen.
Spreuken 18:2
Dus je neemt een Avatuar met complete and utter Bullshit om een statement te maken. Maar als mensen vragen welk statement dat precies is, krijg je te lezen dat daar-niet-ver-geschreven-mag-worden....

Schiet mij maar lek.
Laat me raden; er stappen over een paar dagen vele, vele verontwaardigde forummers op die een week later weer terug zijn onder een andere avatar.

Zo kan ik toch nooit onthouden wie wie is?
quote:Enn schreef op 08 februari 2013 @ 11:46:

[...]

En wat heb jij vandaag gedaan? Gestreden met het onrecht dat me is aangedaan op het Vivaforum. Mmmzzz....

Een gate is wel weer gezellig, weer allemaal nieuwe ava's en Nick, nadat eerst de messen weer goed geslepen worden.

Ik verheug me er nu al op.

(maakt mij dat een relwijf ? )
Iedereen een goede gate gewenst!!
Happy gate is happy

Jeumug een gate over een paar armbandjes, hoe sneu.
Ik vind dat we hierover definities op moeten nemen in het vivaforum-woordenboek:

een gate is als een mod duidelijk over de schreef gaat

een rel is als een groep forummers door het lint gaat

de gaaprel is de overbekende slaapverwekkende eens in de zoveel tijd weer opduidende rel over het niet mogen discussieren over het beleid
Spreuken 18:2
Maar wat als een mod duidelijk over de schreef gaat omdat een groep (vast het groepje) forummers door het lint gaan over wederom een opduikende rel over het niet mogen discussiëren over beleid?

Gaap-gate-rel-rel?
Gets, heb ik weer iets 'waar-niet-over-gepraat-mag-worden' gemist, ik ben zóóó naief, heb dat soort dingen nooit door en ben altijd te laat, boehoehoe!!

Zo dan.
Geen idee waar die avatOrs ineens allemaal vandaan komen.
quote:Louba schreef op 08 februari 2013 @ 11:51:

Dus je neemt een Avatuar met complete and utter Bullshit om een statement te maken. Maar als mensen vragen welk statement dat precies is, krijg je te lezen dat daar-niet-ver-geschreven-mag-worden....

Schiet mij maar lek.Neuh dat is zonde..
quote:gypsygirl-1 schreef op 08 februari 2013 @ 12:16:

Geen idee waar die avatOrs ineens allemaal vandaan komen.He hij is er weer die tOr .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik snap er weer eens niks van.. Maar misschien is dat maar goed ;):)
quote:jacjes schreef op 08 februari 2013 @ 12:39:

Ik snap er weer eens niks van.. Maar misschien is dat maar goed ;):)Je mist er niks aan..
quote:Orzoo schreef op 08 februari 2013 @ 11:29:

[...]

Noooh. Het gaat wel over meer dan alleen dat. Maar dat is het-waar-niet-over-gesproken-mag-worden.Pcies. Ik mag er verder niks over zeggen natuurlijk, maar ik kan je verzekeren dat de eurocrisis en alle dopingschandalen erbij verbleken.
Het gaat toch over de Parels Van Marels?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven