Durf niet meer

08-02-2013 09:32 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2009 heb ik een hele lieve vriend, vorig jaar zijn we ook getrouwd.

We houden heel veel van elkaar en knuffelen, kussen en zijn vaak samen. We zijn ook een hecht team en samen komen we vaak tot een oplossing voor een probleem.

Nu heeft hij 1 'maar'...hij is een beetje seksverslaafd en hij wil het dus echt altijd en gaat het ook inplannen. Ik ben wat terughoudend en vind dat seks iets bijzonders moet zijn en vooral spontaan. Daarnaast ben ik heel gevoelig voor aanrakingen en vooral mijn borsten zijn gevoelig. Dat is dan ook no-touch, want dat doet gewoon zeer.

In het verleden heeft mijn man wel eens seks praat gehad via internet, een chat en ook via telefoon. Ik ben natuurlijk zwaar pissig geworden en als hij niet andere kwaliteiten had waar ik van hou was ik al weg.

Nu hebben we al een paar maanden geen seks meer gehad en hij wil wel en probeert me te 'verleiden'. Hij doet het op de meest waardeloze momenten, als ik sta te koken, als ik druk ben met opruimen of als ik helemaal op ben van een lange dag.

Knuffelen en kussen doen we nog wel, maar als ik merk dat hij een stijve krijg, dan wil ik vaak niet meer omdat hij dan meer wil.

Ik durf dus eigenlijk niet meer verder voor de daadwerkelijke daad en ik heb het ook proberen uit te leggen, maar het is net alsof hij doof is. En dan zegt hij dat ik niks wil met hem.

Ik voel me dus erg onzeker en weet niet hoe ik het nu duidelijk kan krijgen aan hem en hoe we weer seks kunnen hebben, want ik vind het nog wel lekker
Dus eigenlijk neem je afstand omdat je bang bent je teveel te hechten? Dat lijkt me een groter probleem dan alleen het niet hebben van seks.

Misschien helpt het ook als je probeert romantiek en geiligheid los van elkaar te zien. Telefoonseks heeft niks met romantiek te maken, die romantische gevoelens zijn alleen voor jou. Koester ze!
Ik zou beginnen met sex hebben, hoe dan ook. Op deze manier maak je het meer en meer beladen. Je lijkt heel veel overtuigingen te hebben over hoe sex moet zijn, exclusief, bijzonder, spontaan. Al die dingen is het niet per se. Sex op afspraak kan ook ok zijn. Wie heeft er in een relatie nu altijd supergoede intieme sex? Je kunt ook wel eens gewoon ok-achtige sex hebben of sex waarvan je dacht, we doen het morgen nog een keer, maar dan beter.

Hou de humor erin, 'doe het', aanvaard dat geilheid en intimiteit niet altijd samenvallen. Laat'm lekker klikken op internet.

Praat met hem over sex en begin met 'ik wil het graag weer doen, maar vind het moeilijk'. Natuurlijk krijgt hij een stijve, doe er iets mee!
Weet je wat ik eerlijk gezegd vind? Dat je eens wat minder moet denken en gewoon je benen weer eens om hem heen moet vouwen. Tijd om die spinrag aan de kant te schuiven.
quote:yette schreef op 08 februari 2013 @ 10:32:

Dus eigenlijk neem je afstand omdat je bang bent je teveel te hechten? Dat lijkt me een groter probleem dan alleen het niet hebben van seks. Dit lijkt mij inderdaad de essentie! Heb je het hier ook met hem over gehad?
Zijn jouw verwachtingen niet wat erg hoog? Er moet nogal veel, je eisen zijn best hoog. Altijd bijzonder en altijd spotaan is in de meeste gewone levens niet echt mogelijk.

Hoe komt het dat je lijf en borsten zo gevoelig zijn? Wat zou je daar aan kunnen doen?

Waarom durf je nu eigenlijk niet meer?
Mens wat ben jij verknipt zeg. Sex is lust. Intiem is een vinger langs je wang, een kus die vanuit de tenen komt. Stel je niet aan en gooi je benen eens wijd. Straffen met geen sex is echt uit de tijd. Als je niet meer wilt moet je ook aan de relatie een einde maken en de arme man een ander leven gunnen. Misschien moet je eens met een psycholoog gaan praten?
Het valt me op dat je een groot probleem hebt MAAR dat het ook na meerdere berichten van jou kant niet duidelijk is wat dat probleem is.

Je man kan niet in je hoofd kijken. Of gokken wat jij denkt.

Mijn advies: schrijf voor jezelf op wat je wil zeggen. Wat het probleem is, hoe jij je daardoor voelt. En lees dat voor aan hem. Vraag of hij in zijn eigen woorden kan zeggen waar jouw probleem zit. En zoek dan samen naar een oplossing. Hij hoeft je geen gelijk te geven, maar moet wel jouw gevoel erkennen.

Ik moet bij dit topic heel erg denken aan die reclame waarbij iedereen opeens buitenlands praat zodra het over geld gaat.

Communiceer!

edit: het helpt om te beginnen met 'ik hou van je'. Ik neem aan dat dat klopt.
Oei, word ff aangevallen.

Ik straf hem niet hoor, zo denk ik niet. Het is gewoon zo gebeurt en nu zit ik met een bepaalde angst. Daarnaast ben ik gewoon een aparteling, ben heel gevoelig en zie de wereld heel anders(zal wel door mijn autisme komen). En ik ben ook nog eens heel onzeker.

Ik hou heel veel van mijn man en heb nog steeds vlinders in mijn buik voor hem, daar ligt het absoluut niet aan. En we zeggen het ook dat we van elkaar houden.

Ik heb wel een goed gesprek gehad met hem net.
Wanneer wil je wél sex met hem?
Onzeker, ik wil er hier op het forum niet teveel over kwijt maar jouw problemen kunnen zeker te maken hebben met je autisme.

Ben je bekend met autivrouw.nl?

Een speciaal forum voor vrouwen met een ASS.

Er zijn daar meer vrouwen die jouw probleem zeker gaan herkennen en ik denk dat je daar beter begrepen zult worden dan hier.
dat wordt niks. Als hij blijft gaat hij stiekem vreemd of wordt een van die bange mannen die allerlei kunstjes gaan doen (boodschappen doen, bloemen en kleding geven) om maar een keer te "mogen".

Ik zeg: stoppen met de relatie.
it's a big club and you ain't in it
quote:onzeker1984 schreef op 08 februari 2013 @ 12:08:

Oei, word ff aangevallen.

Ik straf hem niet hoor, zo denk ik niet. Het is gewoon zo gebeurt en nu zit ik met een bepaalde angst. Daarnaast ben ik gewoon een aparteling, ben heel gevoelig en zie de wereld heel anders(zal wel door mijn autisme komen). En ik ben ook nog eens heel onzeker.

Ik hou heel veel van mijn man en heb nog steeds vlinders in mijn buik voor hem, daar ligt het absoluut niet aan. En we zeggen het ook dat we van elkaar houden.

Ik heb wel een goed gesprek gehad met hem net.Maar dat doe je wel! Dit is heel erg zielig. Ik snap dat jezelf ook in de knoop zit en dat het (hoe langer je wacht) steeds moeilijker wordt om seks te hebben. Maar hij ziet dit iedere keer als een afwijzing. Dus je straft hem (misschien niet bewust) wel!!!!
Onzeker: Is het dat als je voelt dat hij een stijve krijgt het voor jou als nu-moeten-we-seks hebben voelt? Ipv als mogen? Dus dat er gevoelsmatig te veel prestatie of dwang aan vastzit?
@purplesnow: Heb je wel een beetje gelijk aan ja
quote:onzeker1984 schreef op 08 februari 2013 @ 20:10:

@purplesnow: Heb je wel een beetje gelijk aan ja

ok en nu? Hoe moet het nu verder?

Heb je (jullie) daar al over nagedacht?
quote:Yasha schreef op 08 februari 2013 @ 12:17:

Onzeker, ik wil er hier op het forum niet teveel over kwijt maar jouw problemen kunnen zeker te maken hebben met je autisme.

Ben je bekend met autivrouw.nl?

Een speciaal forum voor vrouwen met een ASS.

Er zijn daar meer vrouwen die jouw probleem zeker gaan herkennen en ik denk dat je daar beter begrepen zult worden dan hier.

Eens. Seksualiteit van iemand met autisme kan nogal verschillen van iemand (van dezelfde sekse) zonder autisme. Iemand met autisme kan een ander denkpatroon hebben, en dus ook op het gebied van seks (niet niet alleen op andere vlakken).

Ik ben het wel weer met Onzeker eens dat sommige momenten niet geschikt zijn voor seks. Stel, we draaien de rollen om: ik sta te koken en (ik zou een vriendin hebben) mijn vriendin wil met mij gaan seksen. Dan vind ik dat niet het juiste moment. Tongzoenen zou nog wel kunnen, maar ik kan de aandacht op het koken niet laten verslappen.

Bij iemand die seksverslaafd is denk aan iemand bij wie alles om seks draait, en die meerdere keren per dag seks wil hebben, en zich soms daardoor in de problemen brengt. Andere verplichtingen hebben daar onder te lijden. Als iemand vaker seks zou willen hebben dan ik bijvoorbeeld, zou ik die niet per definitie seksverslaafd willen noemen.
World of Warcraft: Legion
Word je niet teveel '' gedwongen '', en nu is je lust erin beetje kwijtgeraakt? Kan ik wel begrijpen hoor. De enigste, goede manier is praten met je partner. Zeg dat als jij aangeeft geen zin te hebben, dat hij moet kappen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:onzeker1984 schreef op 08 februari 2013 @ 09:32:

Nu heeft hij 1 'maar'...hij is een beetje seksverslaafd en hij wil het dus echt altijd en gaat het ook inplannen.

Met deze ene zin, leg je het hele probleem, wat eigenlijk bij jou ligt als ik al jouw post zo doorneem, bij hem neer.. en geeft hem eigenlijk de schuld van alles, en straft hem daarvoor..

Je hebt jezelf in een cirkeltje geplaatst waar lastig uit te komen is.. maar je zult toch echt meer naar jezelf moeten kijken dan naar wat jij denkt dat er mis is met hem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven